Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 16:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29.07.2012 15:38 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
AC Drag 2012 on Eesti Audi Klubi poolt korraldatav dragrace võitlus 1/4 miili distantsil. Kõik võistlusklassid peale Pro-Street, Outlaw ja Vaba on mõeldud vaid Audi kaubamärki kandvatele autodele.

Registreerimine on avatud ja kogu vajaliku info leiab aadressilt: www.drag.audiclub.ee


VÕISTLUSKLASSID

Bracket: Audid mille dial-in jääb vahemikku 14.0 - 19.0 sekundit
*Indeks A: Indeksklass Audidele mille ET jääb vahemikku 14.999 - 14.200 sekundit
*Indeks B: Indeksklass Audidele mille ET jääb vahemikku 14.199 - 13.400 sekundit
*Indeks C: Indeksklass Audidele mille ET jääb vahemikku 13.399 - 12.600 sekundit
*Indeks D: Indeksklass Audidele mille ET jääb vahemikku 12.599 - 11.500 sekundit
Pro-Street: Autod mille ET jääb vahemikku 10.00 - 11.499 sekundit. Vähem kui viie (5) osaleja puhul liidetakse võistlejad Outlaw klassiga.
Outlaw: Spetsiaalautod, ET maksimaalselt 9.99 sek.
Vaba: Autodele mis ei sõida kiiremini kui 12.0 sek. Sõidud toimuvad ainult ajasõitude ajal, paremusjärjestust välja ei selgitata.

*Erinevus tava- ja indeksklasside vahel seisab eliminaatoris, finaalis klassi indeksist kiiremini sõitmine võrdub kaotusega.


Klasside Bracket, Indeks A, Indeks B, Indeks C ja Indeks D lisatingimused:

1. Autol peab olema kehtiv riiklik tehniline ülevaatus.
2. Keelatud on kõik taimerid, mis mõjutavad gaasipedaali või käiguvahetust. Lubatud on nn. „throttle stop“ ja „delay box’i“ kasutamine.
3. Auto välimus peab vastama riikliku tehnilise ülevaatuse nõuetele ja olema komplektne, lubatud on eemaldada parem esituli.


OSAVÕTUTASU JA PEALTVAATAJA PILET

• Klassides Bracket, Indeks (A-D), Pro-Street ja Outlaw Audiga osalemine Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikule: 16.-, teistele: 20.-
• Klassides Pro-Street ja Outlaw muud marki autoga osalemine: 25.-
• Klassis Vaba toimub sõitude eest tasumine vastavalt soovitud sõitude arvule, 3 sõitu: 8.-, 6 sõitu: 16.- jne.
• Erandkorras, olles korraldajat teavitanud, on võimalik registreeruda ka võistluse päeval kl 9.30-10.45 võistluspaigal. Sellisel juhul on osavõtutasu 50.-

Pilet pealtvaatajale maksab 3.-, Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikule 1.- ja alla 12 aastased saavad üritusele tasuta.


AJAKAVA:

16.07.2012 kuni 09.08.2012 kell 24.00
Võistlejate eelregistreerimine

12.08.2012

09.30 - 11.00 lõppregistreerimine ja tehniline kontroll
11.45 - 12.00 võistlejate koosolek
12.00 - 14.00 ajasõidud
14.00 - 14.45 finaalsõitude ettevalmistus
14.45 - 16.45 eliminaatorid/finaalid
17.15 - autasustamine


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.08.2012 21:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
Keegi pilte tegi, siis võib jagada! :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.08.2012 9:53 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Kuna tegemist oli lähiajal tõenäoliselt viimase AC Dragi´ga, siis räägiks natukene ajaloost ka. Nii uskumatu kui see ka ei tundu, oli seekord tegemist juba viieteistkümnenda võistlusega. Aastatel 2003-2005 oli võistluse nimeks "Audid joonele" ja aastast 2006 "AC Drag". Kuna alguses oli huvi võistluse vastu suurem, siis 2007-2010 toimus kaks ja 2011 ning 2012 üks võistlus aastas. Eks aeg näitab mis antud võistlusest edaspidi saab aga 2013 hooajaks hetkel võistlust planeeritud ei ole.

Tänan kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid ning loomulikult ka kogu korraldusmeeskonda ja jään lootma, et kunagi pöördume selle võistluse juurde ikka tagasi.

Tulemused: http://www.drag.audiclub.ee/tulemused.php?kuup=082012
Marek Potti fotod: http://marekpotti.com/pics/2012/acdrag

BRACKET

I - Rene Johanson
II - Delvis Siimson
III - Heino Kalberg


INDEKS C

I - Marko Vaiksalu
II - Ken Kasch
III - Tarmo Sepp


INDEKS D

I - Kaido Reisser
II - Alexey Tsvetskov
III - Risto Lutsar


PRO-STREET

I - Ako Luts
II - Markus Trei
III - Jevgeni Bulankin

Kiireim naine Audiga oli seekord Helina Mäekivi ajaga 16.63 sekundit.

Palju õnne võitjatele!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.04.2013 16:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kas see aasta kah midagi toimub?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.04.2013 17:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
Selle kuu 20 endale on nn. avalaks. See ei sobi? :-D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.04.2013 19:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
cb4_335 kirjutas:
Selle kuu 20 endale on nn. avalaks. See ei sobi? :-D


Huvitas just AC Drag. Kuna BHRA kalendris on vaid OMC üritused ja EMV. OMC vähe teine asi, ja EMV nõuab osalustasu + 2 litsentsi, mis ühe sõidupärast nagu palju maksta ning Streetklassid kuhu pääseb osalustasu+ 1 litsents, nõuab tänavarehvi, millega pole endal huvi aega kirja uisutada.
Avalaksu ajaks ei saa masinat lõplikusse seisu. Kui jõuabki liikvele, siis tahaks õige laksu enne sügist ära teha.
Panustasin juunis Kiltsil toimuva EMV/LMV ürituse läti 1.9T ja 6.0L NA klassi peale, aga sain täna teada, et see klass kaotati 3 nädalat tagasi ära.
AC Drag on korduvalt olnud just see sobiv üritus. Kui seda nüüd ei toimu, siis saab vist soodsamalt LMV mõnes karmimas klassis aja teadasaamiseks sõidu teha.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.04.2013 9:41 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Astrona kirjutas:
Kas see aasta kah midagi toimub?

See aasta AC Dragi ei toimu, eks vaatame kuidas huviga järgmine hooaeg on.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2013 8:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Aga kui enne sügist huvi peaks tekkima, kas sügis-üritus poleks mõeldav?

Kas eelmine aasta oli liiga vähe osalejaid, või puudub hoopis korraldamise huvi?

Kas turbo-klubi, saabi-klubi, bemmiklubi jms'ga ei tasuks ürituse hetkeks vägesid ühendada?
Minuarust võiks kõik tuuningfirmad ise oma reklaami-eelarvest ühe ürituse korralda või vähemalt kaasa aidata.

Päris nii on ikka maru jama, kui ühtegi EMV välist drag-võistlust pole, kus sliki alla saaks panna.

Seal teil ju Viljarid, Veljod, Reimod kõik käinud testimas...

Üldse võiks 200m üritus Raadil kah olla, kui 400m enam ei mahu - lätlased panevad igal 200 300 400m jupil foorid üles.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.04.2013 11:36 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Astrona kirjutas:
Aga kui enne sügist huvi peaks tekkima, kas sügis-üritus poleks mõeldav?
Kas eelmine aasta oli liiga vähe osalejaid, või puudub hoopis korraldamise huvi?

Hetkel ei ole plaanis 2013 ühtegi dragi korraldada, seda huvi tekkimist oleme aastaid oodanud.
Kulud aasta-aastalt muudkui kasvavad aga osavõtjate/pealtvaatajate numbrid on väikesed.
AC Drag sai algselt loodud ikkagi vaid oma klubi liikmete tarbeks ja aja jooksul on see paljuski muutunud.
Kui tegemist ei ole enam klubiüritusega, siis pole meeskonnal ka motivatsiooni tasuta ja ise peale makstes seda teha.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.04.2013 21:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
indro kirjutas:
Hetkel ei ole plaanis 2013 ühtegi dragi korraldada, seda huvi tekkimist oleme aastaid oodanud.
Kulud aasta-aastalt muudkui kasvavad aga osavõtjate/pealtvaatajate numbrid on väikesed.
AC Drag sai algselt loodud ikkagi vaid oma klubi liikmete tarbeks ja aja jooksul on see paljuski muutunud.
Kui tegemist ei ole enam klubiüritusega, siis pole meeskonnal ka motivatsiooni tasuta ja ise peale makstes seda teha.

Ma pole küll ühegi korraldamise juures olnud, aga saan aru, et seda ise peale maksmist teiste markide esindajad vaid leevendasid, isegi osalustasu oli mitte-Audidel kallim, ja ega teised masinad korralduskulusid kasvatanud. Oleks neid vaid rohkem olnud, oleks vast kasumissegi võinud jõuda.
Loodud võis ta tõesti olla Audidele, aga sel ajal oli ka EMV populaarsus kõrge, ning korraldati ka Tartu Dragi, isegi vist Opelitel oli oma dräg üritus, CCG tegi ürituse Piibel. Koos majandusbuumi lõppemisega ja ei tea millega veel kukkus ka dragi teema iga aasta poole lahjemaks. Ja sellises olukorras oleks loomulik teiste klubidega ühinemine. EMV'l on isegi vähese huvi tõttu iga aasta paar klassi kokku lükatud, mis omakorda pole huvi kasvatanud.

Audisid iseenesest peaks olema rohkem kui Ameerika autosid kokku ja ABCS raames toimub ka see aasta usa raua kiirendusvõistlus, kus isegi auhinnafond rekordiline 10000EUR. Seal ju kogu mandri automargid põhimõtteliselt ühinenud.
Ei saa täpselt aru, miks teiste lisandumine motivatsiooni langetas. Kas a la konkreetse margi maaletooja sponsorid, kui üldse selliseid, kukuvad siis ära või mingi psühholoogiline probleem? Iga lits kiidab ikka oma ......, aga lõpuks on nad ikkagi ühe katuse all :D

Korraldamine on kallis, aga see on nagu ühekordne kulu, ja kas ei võiks nagu teise ürituse raameski ka oma ürituse teha.
Näiteks kui teil oli kulu 3000eur siis maksaksite 2000euri EDRA'le ja saate nende EMV ajal ka oma võistluse teha - 1000euri puhast võitu. LMV juba ühines nendega juuni etapil. Ega neil seal kah ju 100 autot pole - rahvas ei lähe vaatamagi, kui sinna nüüd see liiga väike arv audisid kah kohale ilmuks, siis oleks imo win-win olukord.

See, et vanad korraldajad enam ei viitsi, on täiesti mõistetav, ega 10a tagasi kah 40-aastased mehed ei alustanud kiirendusega. Aga probleem on nagu ka selles, et uusi korraldajaid ei teki nii nagu teie tekkisite omal ajal. A la BHRA koosseis on 10 aastaga võimalik et 9 aasta võrra vanenunud - pole enam 20-25a vanuseid noori entusiastlikke hakkajaid.

Kokkuvõttes, ma siiski arvan, et vähemalt 1 selline lihtsam drag üritus on sel hooajal puudu, aga noh järgmine hooaeg on siis autosid veel vähem ja polegi enam eriti üritusi tarvis. Kuna näiteks ma pole ainus, kes plaanib viimast korda antud masinga dragi sõita ja siis hakkab tänavasõbralikkusele rõhku keerama.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.04.2013 9:45 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Astrona kirjutas:
Audisid iseenesest peaks olema rohkem kui Ameerika autosid kokku ja ABCS raames toimub ka see aasta usa raua kiirendusvõistlus, kus isegi auhinnafond rekordiline 10000EUR. Seal ju kogu mandri automargid põhimõtteliselt ühinenud.

Teoorias võib palju asju olla, viimaste aastate reaalsus näitab paraku muud. Ei saa neid audisi kuidagi piisavat arvu kokku ja mis AC Drag see on kui 15 on audid ja 35 muud marki sõidukid.
Tsiteeri:
Ei saa täpselt aru, miks teiste lisandumine motivatsiooni langetas. Kas a la konkreetse margi maaletooja sponsorid, kui üldse selliseid, kukuvad siis ära või mingi psühholoogiline probleem? Iga lits kiidab ikka oma ......, aga lõpuks on nad ikkagi ühe katuse all :D

Klubiüritusi tehakse klubiliikmetele ja sellisel juhul on ka lihtsam leida motivatsiooni ja endale/perele põhjendada miks sa seda teed. Suvalist dragi, suvalistele autodele ei motiveeri küll miski korraldama, eriti kui sa nii ajaliselt kui rahaliselt sellele peale maksad.
Tsiteeri:
Korraldamine on kallis, aga see on nagu ühekordne kulu, ja kas ei võiks nagu teise ürituse raameski ka oma ürituse teha.
Näiteks kui teil oli kulu 3000eur siis maksaksite 2000euri EDRA'le ja saate nende EMV ajal ka oma võistluse teha - 1000euri puhast võitu. LMV juba ühines nendega juuni etapil. Ega neil seal kah ju 100 autot pole - rahvas ei lähe vaatamagi, kui sinna nüüd see liiga väike arv audisid kah kohale ilmuks, siis oleks imo win-win olukord.

Ma ütlen veelkord, et Audi Klubi ei ole loodud dragi populariseerimiseks ja inimene tänavalt ei osale suurvõistlusel, piisavalt seda nähtud. Kiired audid on nagu nii seal joonel, vahet pole mis nime see võistlus parajasti kannab.
Tsiteeri:
See, et vanad korraldajad enam ei viitsi, on täiesti mõistetav, ega 10a tagasi kah 40-aastased mehed ei alustanud kiirendusega. Aga probleem on nagu ka selles, et uusi korraldajaid ei teki nii nagu teie tekkisite omal ajal. A la BHRA koosseis on 10 aastaga võimalik et 9 aasta võrra vanenunud - pole enam 20-25a vanuseid noori entusiastlikke hakkajaid.

Nii ta on, meie oleme samuti kõik 10 aastat vanemaks saanud, enamusel on lapsed jne. Alati on võimalik huvilistel koonduda ja ise üks võistlus korraldada, siis on ka parem arusaam mis see täpsemalt nõuab. Klaviatuuri klõbistades tunduvad paljud asjad väga lihtsad, reaalsus on aga tihti hoopis teine.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11