Omal soovil saab valida kas 0.64 või 0.86 A/R kuumakoja ehk siis suurema või väiksema kubatuuriga mootorile.
Sisendflants on T25 ning väljundflants sama mis SR20DET originaal turbol, seega bolt-on lahendus S14 200SX-ile.
Kasutatud ~15 000km ning hetkel mingeid kõrvalnähte pole esinenud, seega väga heas töökorras.
Kompressori tootlikus ~360hj ja stiilis 2L mootoril peaks 0.64 kojaga väga vara järgi tulema.
Komplektis ka originaal 11psi ehk 0.75bar wastegate-i aktuaator ja ATP Turbo oil restrictor mis muidu tuleb lisaks osta.
Huvi korral võimalik saada ka terve Impreza GT28RS turbokit kui keegi peaks tahtma seda mõnele subarule installida (Impreza, Legacy, Forester).
Ning kui keegi peaks tahtma stiilis V8 bi-turbot teha, siis saaks teise samasuguse turbo veel lisaks pakkuda.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_5.htm
Hinnaks 630.- EUR.
MÜÜDUD!


