TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
M:Garrett GT2876R (aka GT25/40R) Dual Ball Bearing http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=822 |
1. leht 1-st |
Autor: | Marko [ 30.12.2005 14:36 ] |
Teema pealkiri: | M:Garrett GT2876R (aka GT25/40R) Dual Ball Bearing |
rohkem infot antud toote kohta: http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT Hind: 1000.- EUR-i ehk ligikaudu 15640.- EEK-i täiendavaid kulusi enam ei lisandu PS. soov oleks antud isendile omanik leida suht kiiresti, tellimuse tahaks teha kohe 2006a alguses ja 7 tööpäevaga oleks kaup kohal. tegu Garretti tehase valmis tootega. turbo tuleb soomest, seega kõik garantii ja muud paberid korras. nagu müüja jutust aru sain saab ostja vajadusel ka arve hind on väga hea kuna otsmis kohustus kolmele sellisele föönile millest 2 on omaniku leidnud. puhub 450HP võrdluseks Garrett GT2860RS (aka GT28RS) |
Autor: | Taavi [ 02.01.2006 23:44 ] |
Teema pealkiri: | |
GT28RS .86 A/R flow map on vähe ilusam vist? |
Autor: | Marko [ 03.01.2006 0:08 ] |
Teema pealkiri: | |
Taavi, kus sinu mootoril need olulised punktid asuvad erinevatel pööretel? ei oska ei mina ega sina neid korralikult lugeda. GT25/40R turbol on need väga 5+ kohtades eriti kui võtta arvestada turbo jõudlust oled kunagi cfm kalkulaatorit või mis iganes programmi uurinud kuhu paned tüüp 2.0L mootori andmed sisse ja see näitab sulle igal pöördel ligikaudse õhu hulga/liikuvust nii boosti all kui ilma boostita, seda sinu poolt määratud rõhul. suht segane jutt kuid ehk saad aru. kui need näitajad selged siis näed ise mis map hea. |
Autor: | Samvel [ 03.01.2006 1:07 ] |
Teema pealkiri: | |
kas sa Marko ise ka saad aru mis kirjutad? Taavi, 28RS A/Rga .86 kompressorit pole olemas Küll on turbiin, kuid see ei mõjuta kompressori flowd |
Autor: | Marko [ 03.01.2006 3:15 ] |
Teema pealkiri: | |
[quote="555vrx"]kas sa Marko ise ka saad aru mis kirjutad? ma vähemalt loodan, et ise olen asjast õigesti aru saanud... päris kindel selles muidugi ei ole keegi võiks eesti keeles mapi lugemise ära seletada, et valesti mõistmisi ei oleks http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html "Understanding Compressor Maps" all on sellest juttu. |
Autor: | Taavi [ 03.01.2006 17:22 ] |
Teema pealkiri: | |
Ok, ma ka jälle targem |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |