TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

M:Garrett GT2876R (aka GT25/40R) Dual Ball Bearing
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=822
1. leht 1-st

Autor:  Marko [ 30.12.2005 14:36 ]
Teema pealkiri:  M:Garrett GT2876R (aka GT25/40R) Dual Ball Bearing

rohkem infot antud toote kohta:
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
Hind: 1000.- EUR-i ehk ligikaudu 15640.- EEK-i täiendavaid kulusi enam ei lisandu :)
PS. soov oleks antud isendile omanik leida suht kiiresti, tellimuse tahaks teha kohe 2006a alguses ja 7 tööpäevaga oleks kaup kohal.

tegu Garretti tehase valmis tootega. turbo tuleb soomest, seega kõik garantii ja muud paberid korras. nagu müüja jutust aru sain saab ostja vajadusel ka arve ;) hind on väga hea kuna otsmis kohustus kolmele sellisele föönile millest 2 on omaniku leidnud. puhub 450HP

Pilt
Pilt
Pilt


võrdluseks Garrett GT2860RS (aka GT28RS)
Pilt
Pilt

Autor:  Taavi [ 02.01.2006 23:44 ]
Teema pealkiri: 

GT28RS .86 A/R flow map on vähe ilusam vist?

Autor:  Marko [ 03.01.2006 0:08 ]
Teema pealkiri: 

Taavi, kus sinu mootoril need olulised punktid asuvad erinevatel pööretel? :) ei oska ei mina ega sina neid korralikult lugeda. GT25/40R turbol on need väga 5+ kohtades eriti kui võtta arvestada turbo jõudlust ;)

oled kunagi cfm kalkulaatorit või mis iganes programmi uurinud kuhu paned tüüp 2.0L mootori andmed sisse ja see näitab sulle igal pöördel ligikaudse õhu hulga/liikuvust nii boosti all kui ilma boostita, seda sinu poolt määratud rõhul.
suht segane jutt kuid ehk saad aru.
kui need näitajad selged siis näed ise mis map hea.

Autor:  Samvel [ 03.01.2006 1:07 ]
Teema pealkiri: 

kas sa Marko ise ka saad aru mis kirjutad? :-D
Taavi, 28RS A/Rga .86 kompressorit pole olemas :) Küll on turbiin, kuid see ei mõjuta kompressori flowd ;)

Autor:  Marko [ 03.01.2006 3:15 ]
Teema pealkiri: 

[quote="555vrx"]kas sa Marko ise ka saad aru mis kirjutad? :-D

ma vähemalt loodan, et ise olen asjast õigesti aru saanud... päris kindel selles muidugi ei ole :oops: keegi võiks eesti keeles mapi lugemise ära seletada, et valesti mõistmisi ei oleks

http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html "Understanding Compressor Maps" all on sellest juttu.

Autor:  Taavi [ 03.01.2006 17:22 ]
Teema pealkiri: 

Ok, ma ka jälle targem :)

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/