Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 7:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 30.12.2005 14:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
rohkem infot antud toote kohta:
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
Hind: 1000.- EUR-i ehk ligikaudu 15640.- EEK-i täiendavaid kulusi enam ei lisandu :)
PS. soov oleks antud isendile omanik leida suht kiiresti, tellimuse tahaks teha kohe 2006a alguses ja 7 tööpäevaga oleks kaup kohal.

tegu Garretti tehase valmis tootega. turbo tuleb soomest, seega kõik garantii ja muud paberid korras. nagu müüja jutust aru sain saab ostja vajadusel ka arve ;) hind on väga hea kuna otsmis kohustus kolmele sellisele föönile millest 2 on omaniku leidnud. puhub 450HP

Pilt
Pilt
Pilt


võrdluseks Garrett GT2860RS (aka GT28RS)
Pilt
Pilt

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.01.2006 23:44 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
GT28RS .86 A/R flow map on vähe ilusam vist?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2006 0:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
Taavi, kus sinu mootoril need olulised punktid asuvad erinevatel pööretel? :) ei oska ei mina ega sina neid korralikult lugeda. GT25/40R turbol on need väga 5+ kohtades eriti kui võtta arvestada turbo jõudlust ;)

oled kunagi cfm kalkulaatorit või mis iganes programmi uurinud kuhu paned tüüp 2.0L mootori andmed sisse ja see näitab sulle igal pöördel ligikaudse õhu hulga/liikuvust nii boosti all kui ilma boostita, seda sinu poolt määratud rõhul.
suht segane jutt kuid ehk saad aru.
kui need näitajad selged siis näed ise mis map hea.

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2006 1:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
kas sa Marko ise ka saad aru mis kirjutad? :-D
Taavi, 28RS A/Rga .86 kompressorit pole olemas :) Küll on turbiin, kuid see ei mõjuta kompressori flowd ;)

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2006 3:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
[quote="555vrx"]kas sa Marko ise ka saad aru mis kirjutad? :-D

ma vähemalt loodan, et ise olen asjast õigesti aru saanud... päris kindel selles muidugi ei ole :oops: keegi võiks eesti keeles mapi lugemise ära seletada, et valesti mõistmisi ei oleks

http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html "Understanding Compressor Maps" all on sellest juttu.

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2006 17:22 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Ok, ma ka jälle targem :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11