TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Teema kustutada
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=76
1. leht 2-st

Autor:  Kpt. Trumm [ 18.12.2004 21:17 ]
Teema pealkiri:  Teema kustutada

:roll:

Autor:  devilc [ 19.12.2004 1:05 ]
Teema pealkiri: 

Väga lahe, et selline võimalus on Eestis olemas. Kui nüüd Kaimo veel soomlastelt mulle mingi tarneaja suudaks välja selgitada, oleks veel toredam. ;)

Hesteci parimaks ajuks tunnistamise libedale teele polegi vaja minna, sest nagu ise ütlesid:
Tsiteeri:
Point ei olegi tegelikult selles milline neist kõigist tegijam on vaid on selles kes seadistab.

Ja see on Hestecil hästi korras.

Ander

Autor:  xjan [ 20.12.2004 1:35 ]
Teema pealkiri: 

ei taha tähenärija olla, kuid...

Tsiteeri:
Eestisse on tänaseks päevaks müüdud üle 40ne Hesteci


mitu nendest on Lakis paigaldatud ja mitu Laki meeskonna poolt ka tegelikult seadistatud? Igatahes on tõesti tervitatav et Eestis selline know-how vaikselt tekkimas on. Ja niipalju kui on erinevaid tooteid on ka kasutajaid

Autor:  Kpt. Trumm [ 20.12.2004 9:13 ]
Teema pealkiri: 

:roll:

Autor:  Ragnar [ 20.12.2004 13:38 ]
Teema pealkiri: 

häälestamine maksab ajule lisaks või on hinna sees ?

Autor:  Kpt. Trumm [ 20.12.2004 21:39 ]
Teema pealkiri: 

:roll:

Autor:  Kpt. Trumm [ 20.12.2004 21:51 ]
Teema pealkiri: 

:roll:

Autor:  Ragnar [ 20.12.2004 22:55 ]
Teema pealkiri: 

seadistamine läheb tunni hinna pealt või siis seadistamise fikseeritud hind + tunnihind ?

Autor:  Kpt. Trumm [ 21.12.2004 0:47 ]
Teema pealkiri: 

:roll:

Autor:  xjan [ 21.12.2004 3:01 ]
Teema pealkiri: 

Ei leia kuidagi seda inffi Hesteci kohta.... järsku tead, kui palju MIPS-e Hesteci uusim versioon hetkel toetab? Veel alles hiljuti oli see minu andmeil 1 või alla selle mis tähendab lühidalt et 5 cyl direct fire mootorit juba 8000 pöörde pealt ei käita kuna aju ei saa sellega lihtsalt hakkama...

Soomes tuttava Megatron F1 mootor BMW M1-l, mis kasutas kuni 11500rpm, turbo 4cyl kone, vahetati Hestec välja ja 1.4bar ülerõhuga saadi sama tulemus mis varem Hesteciga ja 2bar rõhul. 1.4bar-iga muide 600hj, 1500 cc kone!

Näiteid on veel palju, aga ikkagi... vaata korra MIPS-e! Hestec võib olla osade asjade jaoks, kuid teiste jaoks on teised asjad ning vastupidi ;)

Autor:  Kpt. Trumm [ 21.12.2004 9:46 ]
Teema pealkiri: 

:roll:

Autor:  Samvel [ 21.12.2004 10:35 ]
Teema pealkiri: 

Keegi ei kahtle Hestec`is. Võin veel mõned tõsised näited tuua...
BMW 2002 ET 8.399 u.1000hj 2.0T http://www.virtalaracing.com/auto.htm
Opel Corsa 2.0T 600+hj http://www.itlab.fi/firges/Cars_page/co ... /corsa.htm

Mõned kommentaarid soomlastelt
:
" En tiedä onko hestec-ruiskusta "maanantai"-kappaleita, mutta kuulopuheiden mukaan hestec täytyy säätää uudelleen joka kisan jälkeen, kun tuppaa unohtamaan asetuksia. Siis vaikka asetukset softassa pysyy samana niin rauta lukee erilaisina anturitiedot -> vaatii uudelleensäädön. "

"On siinä joitain puutteita: imuilman lämpökompensoinnin puute (menee boxin oletusasetuksien mukaan), tukee vaihtelevasti induktiivisia kammenkulma-antureita, aataminaikuiset kiihdytyspumpputoiminnot ja kylmäkäynnin kompensoinnit. Lisäksi monenlaiset tavalliset muutokset vaatii päivityksen prommiin = boxi tehtaalle ja lasku asiakkaalle. Mm. jos haluat muuttaa vaparin turboksi tai asentaa ruiskun kutoskoneesta neloseen niin boxi menee päivitykseen. Se on kohtuu rasittavaa.
Hyviäkin puolia siinä on, erityisesti kilpakäyttöä ajatellen. Anti-lagit ja kaasunlämmöt on mukana, mitä ei välttämättä ole joka halparuiskussa. "

" juuri näin,hestec kilpuriin ja dta katuautoon.eli jokaisessa omat vikansa ja hyvät puolensa "

Autor:  xjan [ 21.12.2004 12:41 ]
Teema pealkiri: 

Kpt. Trumm kirjutas:
Tead sa ka millest räägid või taod huupi. Tahad sa mingit numbrit, mille tähendusest sa mõhkugi ei mõika, et targana näida?


Ei, kindlasti mitte. Tahan lihtsalt numbrit ja selle tähendusest on mul jah suur teadmine. Mis see hobujõudude number mulle loeb, sellel pole mitte mingit tähtsust et kellelgi on 100hj ja kellelgi 1100... Jutt käib siiski ainult lihtsustatuna mitme sisend-väljundiga elektroonikaseadme tööst. Seega, mitu MIPS-i toetab? Võid ka privasse saata selle.

Ma pole kordagi väitnud, et ta millekski ei kõlba, kindlasti on väga hea ja paljud ju kasutavad, aga lihtsalt - tulge kookonist välja ja vaadake - on ka teisi ja ilmtingimata üldse mitte kehvemaid. Ega siis maailm lolliks ka lähe ja ainult turulolevatest kehvemaid asju välja mõtle :)

Autor:  Silwer [ 21.12.2004 13:08 ]
Teema pealkiri: 

Kpt. Trumm kirjutas:
Tead sa ka millest räägid või taod huupi. Tahad sa mingit numbrit, mille tähendusest sa mõhkugi ei mõika, et targana näida?

Timo Lehtimäki sõidab 2.1L Toyota mootoriga. 3.5bar ja Hesteciga on tal üle 1000hj. Raineri Audi 500hj ja 5 silinriline. Jari Soini Toyota Starlet 1.3L ja 700hj. Ma arvan, et siin ei ole rohkem midagi rääkida. Siin on neid jutumehi ennegi nähtud kes väidavad, et Hesteciga ei saa midagi teha. Üks mees rääkis kunagi, et Perfect Poweri SMT6 on ka kõige parem!!!

ma ei tea spoilerite tegemisest ja klaaskiust mitte m***igi seega ma ei lähe neid voolima ka


Kuna antud asi on seotud ECU mikroskeemide arvestusliku andmetöötlusmahu võimsusega (Million Instructions Per Second - MIPS) siis arvan, et Xjan on päris pädev sellel teemal kaasa rääkima - ta võib sulle varsti ka asjakohast diplomit näidata.
Mõte oli rohkem selles, et on võimsama arvutusliku poolega progetavaid ajusid mis suudavad ka käitada suuremaid andmemahte, kui seda suudab Hestec.

Mida rohkem silindreid ja mida kõrgemad on mootori pöörded, seda suuremat hulka andmeid tuleb ühes sekundis ECU-l töödelda.

See, et keegi sõidab 3,5Bar-ise rõhuga ei ole veel mingi näitaja. Näitaja on siis, kui suudad saada sama võimsuse palju väiksema rõhuga.

Autor:  xjan [ 21.12.2004 14:41 ]
Teema pealkiri: 

Krt, Silwer, ma küll lootsin, et MIPS teema natuke kauem põnevust tekitab :D

Aga...

Ragz-i teemas kirjutad, et Hestec ja Tatech ei ole üldse võrreldavatki, aga palun väga, tegelikult ikka on küll:


* MIPS - Hestec ca. 1, Tatech 16 ehk üle 10x rohkem arvutusvõimsust.

* Hestec-i intake air temp. sensor vs Tatech! Pole kehvemat asja kui Hesteci intake air temp sensor! Seda pole võimalik kasutada.

* Kompensatsiooni tabelite puudumine Hestecis - tõesti peabki iga PÄEV uuesti ja uuesti seadistama, et saaks hea tulemuse iga ilmastikutingimuse jaoks! Hestecil - mida suuremad pihustid seda keerulisem on seadistada tänu kuradi konstantsetele rikastusastmetele! Keegi palun näidake mulle, kuskohas on Hestecil kompensatsioonitabelid intake air temp (süüde ja pihustid), egt ja knock sensoritele?

* Mootori/auto vahetamine ja aju ringitõstmine.... Hesteci puhul tuleb aju saata soome Harineni kätte re-prommimiseks, Tatechi puhul saab seaded lihtsalt üle-flashida

* Lisaks toetab Tatech on-the-road seadistamist (täiesti OK kasutada kuni ca. 300hj autodel), aju töötab hästi ka üle 10000 rpm-i jnejnejne

Kokkuvõttes ei ole MIDAGI, mida Tatech ei suuda teha sama hästi või paremini kui seda teeb Hestec va. et Tatechil on lisafunktsioone, mida Hestecis ei saa kunagi olema!

Järgmine kord, kui tahad "targana näidata" end siis palun too konkreetsemaid argumente lihtsalt, muidu on ikka sama vana teema, et "iga lits kiidab oma #¤%&!"

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/