Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 20.04.2024 18:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Teema kustutada
PostitusPostitatud: 18.12.2004 21:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
:roll:


Viimati muutis Kpt. Trumm, 21.12.2004 23:31, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.12.2004 1:05 
Eemal

Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitusi: 70
Väga lahe, et selline võimalus on Eestis olemas. Kui nüüd Kaimo veel soomlastelt mulle mingi tarneaja suudaks välja selgitada, oleks veel toredam. ;)

Hesteci parimaks ajuks tunnistamise libedale teele polegi vaja minna, sest nagu ise ütlesid:
Tsiteeri:
Point ei olegi tegelikult selles milline neist kõigist tegijam on vaid on selles kes seadistab.

Ja see on Hestecil hästi korras.

Ander


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2004 1:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
ei taha tähenärija olla, kuid...

Tsiteeri:
Eestisse on tänaseks päevaks müüdud üle 40ne Hesteci


mitu nendest on Lakis paigaldatud ja mitu Laki meeskonna poolt ka tegelikult seadistatud? Igatahes on tõesti tervitatav et Eestis selline know-how vaikselt tekkimas on. Ja niipalju kui on erinevaid tooteid on ka kasutajaid

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2004 9:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
:roll:


Viimati muutis Kpt. Trumm, 21.12.2004 23:31, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2004 13:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
häälestamine maksab ajule lisaks või on hinna sees ?

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2004 21:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
:roll:


Viimati muutis Kpt. Trumm, 21.12.2004 23:31, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2004 21:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
:roll:


Viimati muutis Kpt. Trumm, 21.12.2004 23:32, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2004 22:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
seadistamine läheb tunni hinna pealt või siis seadistamise fikseeritud hind + tunnihind ?

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2004 0:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
:roll:


Viimati muutis Kpt. Trumm, 21.12.2004 23:32, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2004 3:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
Ei leia kuidagi seda inffi Hesteci kohta.... järsku tead, kui palju MIPS-e Hesteci uusim versioon hetkel toetab? Veel alles hiljuti oli see minu andmeil 1 või alla selle mis tähendab lühidalt et 5 cyl direct fire mootorit juba 8000 pöörde pealt ei käita kuna aju ei saa sellega lihtsalt hakkama...

Soomes tuttava Megatron F1 mootor BMW M1-l, mis kasutas kuni 11500rpm, turbo 4cyl kone, vahetati Hestec välja ja 1.4bar ülerõhuga saadi sama tulemus mis varem Hesteciga ja 2bar rõhul. 1.4bar-iga muide 600hj, 1500 cc kone!

Näiteid on veel palju, aga ikkagi... vaata korra MIPS-e! Hestec võib olla osade asjade jaoks, kuid teiste jaoks on teised asjad ning vastupidi ;)

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2004 9:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
:roll:


Viimati muutis Kpt. Trumm, 21.12.2004 23:32, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2004 10:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Keegi ei kahtle Hestec`is. Võin veel mõned tõsised näited tuua...
BMW 2002 ET 8.399 u.1000hj 2.0T http://www.virtalaracing.com/auto.htm
Opel Corsa 2.0T 600+hj http://www.itlab.fi/firges/Cars_page/co ... /corsa.htm

Mõned kommentaarid soomlastelt
:
" En tiedä onko hestec-ruiskusta "maanantai"-kappaleita, mutta kuulopuheiden mukaan hestec täytyy säätää uudelleen joka kisan jälkeen, kun tuppaa unohtamaan asetuksia. Siis vaikka asetukset softassa pysyy samana niin rauta lukee erilaisina anturitiedot -> vaatii uudelleensäädön. "

"On siinä joitain puutteita: imuilman lämpökompensoinnin puute (menee boxin oletusasetuksien mukaan), tukee vaihtelevasti induktiivisia kammenkulma-antureita, aataminaikuiset kiihdytyspumpputoiminnot ja kylmäkäynnin kompensoinnit. Lisäksi monenlaiset tavalliset muutokset vaatii päivityksen prommiin = boxi tehtaalle ja lasku asiakkaalle. Mm. jos haluat muuttaa vaparin turboksi tai asentaa ruiskun kutoskoneesta neloseen niin boxi menee päivitykseen. Se on kohtuu rasittavaa.
Hyviäkin puolia siinä on, erityisesti kilpakäyttöä ajatellen. Anti-lagit ja kaasunlämmöt on mukana, mitä ei välttämättä ole joka halparuiskussa. "

" juuri näin,hestec kilpuriin ja dta katuautoon.eli jokaisessa omat vikansa ja hyvät puolensa "

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2004 12:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
Kpt. Trumm kirjutas:
Tead sa ka millest räägid või taod huupi. Tahad sa mingit numbrit, mille tähendusest sa mõhkugi ei mõika, et targana näida?


Ei, kindlasti mitte. Tahan lihtsalt numbrit ja selle tähendusest on mul jah suur teadmine. Mis see hobujõudude number mulle loeb, sellel pole mitte mingit tähtsust et kellelgi on 100hj ja kellelgi 1100... Jutt käib siiski ainult lihtsustatuna mitme sisend-väljundiga elektroonikaseadme tööst. Seega, mitu MIPS-i toetab? Võid ka privasse saata selle.

Ma pole kordagi väitnud, et ta millekski ei kõlba, kindlasti on väga hea ja paljud ju kasutavad, aga lihtsalt - tulge kookonist välja ja vaadake - on ka teisi ja ilmtingimata üldse mitte kehvemaid. Ega siis maailm lolliks ka lähe ja ainult turulolevatest kehvemaid asju välja mõtle :)

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2004 13:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Kpt. Trumm kirjutas:
Tead sa ka millest räägid või taod huupi. Tahad sa mingit numbrit, mille tähendusest sa mõhkugi ei mõika, et targana näida?

Timo Lehtimäki sõidab 2.1L Toyota mootoriga. 3.5bar ja Hesteciga on tal üle 1000hj. Raineri Audi 500hj ja 5 silinriline. Jari Soini Toyota Starlet 1.3L ja 700hj. Ma arvan, et siin ei ole rohkem midagi rääkida. Siin on neid jutumehi ennegi nähtud kes väidavad, et Hesteciga ei saa midagi teha. Üks mees rääkis kunagi, et Perfect Poweri SMT6 on ka kõige parem!!!

ma ei tea spoilerite tegemisest ja klaaskiust mitte m***igi seega ma ei lähe neid voolima ka


Kuna antud asi on seotud ECU mikroskeemide arvestusliku andmetöötlusmahu võimsusega (Million Instructions Per Second - MIPS) siis arvan, et Xjan on päris pädev sellel teemal kaasa rääkima - ta võib sulle varsti ka asjakohast diplomit näidata.
Mõte oli rohkem selles, et on võimsama arvutusliku poolega progetavaid ajusid mis suudavad ka käitada suuremaid andmemahte, kui seda suudab Hestec.

Mida rohkem silindreid ja mida kõrgemad on mootori pöörded, seda suuremat hulka andmeid tuleb ühes sekundis ECU-l töödelda.

See, et keegi sõidab 3,5Bar-ise rõhuga ei ole veel mingi näitaja. Näitaja on siis, kui suudad saada sama võimsuse palju väiksema rõhuga.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2004 14:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
Krt, Silwer, ma küll lootsin, et MIPS teema natuke kauem põnevust tekitab :D

Aga...

Ragz-i teemas kirjutad, et Hestec ja Tatech ei ole üldse võrreldavatki, aga palun väga, tegelikult ikka on küll:


* MIPS - Hestec ca. 1, Tatech 16 ehk üle 10x rohkem arvutusvõimsust.

* Hestec-i intake air temp. sensor vs Tatech! Pole kehvemat asja kui Hesteci intake air temp sensor! Seda pole võimalik kasutada.

* Kompensatsiooni tabelite puudumine Hestecis - tõesti peabki iga PÄEV uuesti ja uuesti seadistama, et saaks hea tulemuse iga ilmastikutingimuse jaoks! Hestecil - mida suuremad pihustid seda keerulisem on seadistada tänu kuradi konstantsetele rikastusastmetele! Keegi palun näidake mulle, kuskohas on Hestecil kompensatsioonitabelid intake air temp (süüde ja pihustid), egt ja knock sensoritele?

* Mootori/auto vahetamine ja aju ringitõstmine.... Hesteci puhul tuleb aju saata soome Harineni kätte re-prommimiseks, Tatechi puhul saab seaded lihtsalt üle-flashida

* Lisaks toetab Tatech on-the-road seadistamist (täiesti OK kasutada kuni ca. 300hj autodel), aju töötab hästi ka üle 10000 rpm-i jnejnejne

Kokkuvõttes ei ole MIDAGI, mida Tatech ei suuda teha sama hästi või paremini kui seda teeb Hestec va. et Tatechil on lisafunktsioone, mida Hestecis ei saa kunagi olema!

Järgmine kord, kui tahad "targana näidata" end siis palun too konkreetsemaid argumente lihtsalt, muidu on ikka sama vana teema, et "iga lits kiidab oma #¤%&!"

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11