TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

o:soov paigaldada 750bmw-le bi turbo (v12 mootor)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=721
2. leht 3-st

Autor:  mazda [ 21.11.2005 1:09 ]
Teema pealkiri: 

Garretti enda tootekood:
G 709719-1
G 709720-1

Sellele 5L peaksid need küll piisavad olema, et 0,5bar kätte saada. GT17V on peale kirjutatud.

Autor:  750il [ 21.11.2005 11:42 ]
Teema pealkiri: 

oskab keegi öelda midagi nenede turbode kohta,
kas diisli turbo sobib bensukale,(mulle räägiti et diisli turbo ei jõua väljalaske gaase välja suruda ,pidi ära ummistama(suurtel pööretel) väljalaske kanal liiga väike)

seda oli proovitu 525td(turbo) panti 525i peale suuremtel pööretel jäi hing kinni lõpuks andis plokikaane tihend otsad, seletati seda sellega ei gaase ei surutud piisavalt kiiresti välja turbo väljalaske kanal liiga väike(gaaside)
???????

Autor:  Kuuno [ 21.11.2005 12:26 ]
Teema pealkiri: 

palun loe ja tee selgeks algteadmised turbo ehitamise kohta! :)

edit-minu 1.6el oli disla turbo...

Autor:  Silwer [ 21.11.2005 17:32 ]
Teema pealkiri: 

750il kirjutas:
oskab keegi öelda midagi nenede turbode kohta,
kas diisli turbo sobib bensukale,(mulle räägiti et diisli turbo ei jõua väljalaske gaase välja suruda ,pidi ära ummistama(suurtel pööretel) väljalaske kanal liiga väike)

seda oli proovitu 525td(turbo) panti 525i peale suuremtel pööretel jäi hing kinni lõpuks andis plokikaane tihend otsad, seletati seda sellega ei gaase ei surutud piisavalt kiiresti välja turbo väljalaske kanal liiga väike(gaaside)
???????


525i ja 525TD on u. sama kubatuuriga, kuid siiski oma olemuselt erinevad mootorid - üks töötab madalal pöördel, teine kõrgel.

Kõrgel pöördel tarbib sama kubatuuriga mootor rohkem õhku ja kui turbo on projekteeritud madala õhuvoolu peale siis muutub ta kõrgel pöördel takistuseks.

Samas see 525TD turbo võib sobida mingi väiksema kubatuuriga (ntx. 1,6) bensumootorile kuna see tarbib tänu oma väiksele kubatuurile ka kõrgel pöördel suhteliselt vähe õhku.

Autor:  750il [ 21.11.2005 17:37 ]
Teema pealkiri: 

küsimus on selles, et kas see turbo sobib mida MAZDA pakub see s400 diisli oma bi - turbo, järelikult diisli turbo ikka ei sobi või ma eksin

s400 peax 184kw olema bi turbo

Autor:  Silwer [ 21.11.2005 17:44 ]
Teema pealkiri: 

Suure tõenäosusega ikkagi ei sobi, kuna kõrgel pöördel jääb vast takistama, kuid et seda kindlalt väita peaks nägema selle turbo map-i.

Miks arvan et ei sobi:
1) Pärit väiksema kubatuuriga autolt
2) Diisli pöördevahemik on väiksem bensuka omast - seega on vast ka tootlikus väiksem kui see mis sinul vaja...

Autor:  crisp [ 21.11.2005 23:56 ]
Teema pealkiri: 

ma usun et 2x k26 oleks kõige odavam/reaalselt kättesaadavam/mõistlikum valik

Autor:  jeff01 [ 21.11.2005 23:58 ]
Teema pealkiri: 

proovi parem keemilist ülelaadimist, usun et turbode jaoks pole sul seal ikka ruumi, täielik ümberehitus siis vaja ette võtta ja odavast turbotamisest ei saa juttugi olla.

Autor:  Kuuno [ 22.11.2005 1:02 ]
Teema pealkiri: 

ja kindlasti kiika greddy bemmi kapoti alla! saad ideid jne ning veel kinnitust et odavalt ei tasu teha..ja jällegi see küss et kuidas on auto mootor praegu...ideaalselt korras?

Autor:  Raceboy [ 22.11.2005 9:20 ]
Teema pealkiri: 

Üks pisiasi ka veel: turbotama hakates tasub arvestada ka asjaoluga, et kaanetihendid vms võivad otsad anda ning mõelda, kas auto remondiks siis ka raha on.

Autor:  rookie [ 22.11.2005 11:32 ]
Teema pealkiri: 

Kui detonatsiooni ei ole (isiklikult ei kujuta küll ette, kuidas selle mootori Motronic turboga tööle pannakse) ja boost mõõdukas (0,5 bar) jääb, siis pole tihenditega erilist muret, 745i käib ju ka sama tihendiga, mis suvaline 3.5 mootor, pole seal mingit vahet.

Samas teadmata sisemusega mootorile on lihtsalt turbo külgekruvimine jama.

Katiga tolle aja mootorid on madala surveastmega, väikse boostiga pole seal suurt midagi vaja uut osta, kui vana korralik on.

Hoopis suurem probleem on see, kuhu need turbod seal panna, sest väljalaskekollektori ja lonzeka vahel on nii 1 cm vaba ruumi. Ehk seal tuleb panna kollede külge torud ja tuua turbo(d) mootori ette.

Autor:  Priit [ 22.11.2005 12:29 ]
Teema pealkiri: 

5.0 mootoritega 7. seeria bemaritel on üldse üks suur jama kui asi puudutab remonti, ise osaliselt kogenud plokikaane tihendite vahetust ja tean mida see tähendab, mina muretseks sinna üldse väiksema mootori nt. 3.5 mida saab palju edulisemalt ja ka odavamalt ehitada.

Autor:  750il [ 22.11.2005 18:44 ]
Teema pealkiri: 

nüüd on olemas tagavara mootor v12 ,kui midagi juhtuma peax on osad olemas,plokikaane tihendid saan 2000eek

pakkuge siis garret k26 2tk vaja

Autor:  Kuuno [ 22.11.2005 19:39 ]
Teema pealkiri: 

750il kirjutas:
nüüd on olemas tagavara mootor v12 ,kui midagi juhtuma peax on osad olemas,plokikaane tihendid saan 2000eek

pakkuge siis garret k26 2tk vaja


äkki KKK K26? :) mina yhte myyn koos wg'ga 3000eek
ilma saad 2500eekiga

Autor:  Miq [ 23.11.2005 11:04 ]
Teema pealkiri: 

kas me mitte ei räägi twin turbost, mitte bi... ??

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/