Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 25.04.2024 12:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.11.2005 1:09 
Eemal

Liitunud: 18.11.2005 15:27
Postitusi: 7
Garretti enda tootekood:
G 709719-1
G 709720-1

Sellele 5L peaksid need küll piisavad olema, et 0,5bar kätte saada. GT17V on peale kirjutatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.11.2005 11:42 
Eemal

Liitunud: 17.11.2005 19:09
Postitusi: 76
Asukoht: tallinn
oskab keegi öelda midagi nenede turbode kohta,
kas diisli turbo sobib bensukale,(mulle räägiti et diisli turbo ei jõua väljalaske gaase välja suruda ,pidi ära ummistama(suurtel pööretel) väljalaske kanal liiga väike)

seda oli proovitu 525td(turbo) panti 525i peale suuremtel pööretel jäi hing kinni lõpuks andis plokikaane tihend otsad, seletati seda sellega ei gaase ei surutud piisavalt kiiresti välja turbo väljalaske kanal liiga väike(gaaside)
???????


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.11.2005 12:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
palun loe ja tee selgeks algteadmised turbo ehitamise kohta! :)

edit-minu 1.6el oli disla turbo...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.11.2005 17:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
750il kirjutas:
oskab keegi öelda midagi nenede turbode kohta,
kas diisli turbo sobib bensukale,(mulle räägiti et diisli turbo ei jõua väljalaske gaase välja suruda ,pidi ära ummistama(suurtel pööretel) väljalaske kanal liiga väike)

seda oli proovitu 525td(turbo) panti 525i peale suuremtel pööretel jäi hing kinni lõpuks andis plokikaane tihend otsad, seletati seda sellega ei gaase ei surutud piisavalt kiiresti välja turbo väljalaske kanal liiga väike(gaaside)
???????


525i ja 525TD on u. sama kubatuuriga, kuid siiski oma olemuselt erinevad mootorid - üks töötab madalal pöördel, teine kõrgel.

Kõrgel pöördel tarbib sama kubatuuriga mootor rohkem õhku ja kui turbo on projekteeritud madala õhuvoolu peale siis muutub ta kõrgel pöördel takistuseks.

Samas see 525TD turbo võib sobida mingi väiksema kubatuuriga (ntx. 1,6) bensumootorile kuna see tarbib tänu oma väiksele kubatuurile ka kõrgel pöördel suhteliselt vähe õhku.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.11.2005 17:37 
Eemal

Liitunud: 17.11.2005 19:09
Postitusi: 76
Asukoht: tallinn
küsimus on selles, et kas see turbo sobib mida MAZDA pakub see s400 diisli oma bi - turbo, järelikult diisli turbo ikka ei sobi või ma eksin

s400 peax 184kw olema bi turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.11.2005 17:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Suure tõenäosusega ikkagi ei sobi, kuna kõrgel pöördel jääb vast takistama, kuid et seda kindlalt väita peaks nägema selle turbo map-i.

Miks arvan et ei sobi:
1) Pärit väiksema kubatuuriga autolt
2) Diisli pöördevahemik on väiksem bensuka omast - seega on vast ka tootlikus väiksem kui see mis sinul vaja...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.11.2005 23:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
ma usun et 2x k26 oleks kõige odavam/reaalselt kättesaadavam/mõistlikum valik


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.11.2005 23:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
proovi parem keemilist ülelaadimist, usun et turbode jaoks pole sul seal ikka ruumi, täielik ümberehitus siis vaja ette võtta ja odavast turbotamisest ei saa juttugi olla.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2005 1:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
ja kindlasti kiika greddy bemmi kapoti alla! saad ideid jne ning veel kinnitust et odavalt ei tasu teha..ja jällegi see küss et kuidas on auto mootor praegu...ideaalselt korras?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2005 9:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Üks pisiasi ka veel: turbotama hakates tasub arvestada ka asjaoluga, et kaanetihendid vms võivad otsad anda ning mõelda, kas auto remondiks siis ka raha on.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2005 11:32 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
Kui detonatsiooni ei ole (isiklikult ei kujuta küll ette, kuidas selle mootori Motronic turboga tööle pannakse) ja boost mõõdukas (0,5 bar) jääb, siis pole tihenditega erilist muret, 745i käib ju ka sama tihendiga, mis suvaline 3.5 mootor, pole seal mingit vahet.

Samas teadmata sisemusega mootorile on lihtsalt turbo külgekruvimine jama.

Katiga tolle aja mootorid on madala surveastmega, väikse boostiga pole seal suurt midagi vaja uut osta, kui vana korralik on.

Hoopis suurem probleem on see, kuhu need turbod seal panna, sest väljalaskekollektori ja lonzeka vahel on nii 1 cm vaba ruumi. Ehk seal tuleb panna kollede külge torud ja tuua turbo(d) mootori ette.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2005 12:29 
Eemal

Liitunud: 08.05.2005 17:42
Postitusi: 119
Asukoht: tallinn
5.0 mootoritega 7. seeria bemaritel on üldse üks suur jama kui asi puudutab remonti, ise osaliselt kogenud plokikaane tihendite vahetust ja tean mida see tähendab, mina muretseks sinna üldse väiksema mootori nt. 3.5 mida saab palju edulisemalt ja ka odavamalt ehitada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2005 18:44 
Eemal

Liitunud: 17.11.2005 19:09
Postitusi: 76
Asukoht: tallinn
nüüd on olemas tagavara mootor v12 ,kui midagi juhtuma peax on osad olemas,plokikaane tihendid saan 2000eek

pakkuge siis garret k26 2tk vaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2005 19:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
750il kirjutas:
nüüd on olemas tagavara mootor v12 ,kui midagi juhtuma peax on osad olemas,plokikaane tihendid saan 2000eek

pakkuge siis garret k26 2tk vaja


äkki KKK K26? :) mina yhte myyn koos wg'ga 3000eek
ilma saad 2500eekiga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2005 11:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
kas me mitte ei räägi twin turbost, mitte bi... ??


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] ja 72 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11