Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 4:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: M: UUS TURBO K31
PostitusPostitatud: 15.08.2005 10:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
SELLE TÕSISE KÕRVITSA HIND OLEKS VAID 10000 EEKI-I
Täpsema info saamiseks PS.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2005 16:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Pilt ka

http://www.es-tuning.ee/l2bu/uusturbo.jpg

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 8:12 
Eemal

Liitunud: 23.08.2005 21:31
Postitusi: 9
Asukoht: harjumaa
Mitu bar'i asi välja pumpab....kas 3.0 150kw paneb laulma see turbo......


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 11:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Ilmselt 3,0 + mootorile see turbo kõige paremini sobibki.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 14:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Max. flow rate 0.58 kg/s

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2005 12:37 
Eemal

Liitunud: 23.08.2005 21:31
Postitusi: 9
Asukoht: harjumaa
Ag sul on nagu ylejänud asjad selle turbo jaox olemas ve....need vidinad mis selle kõrvitsa ja mootori õieti laulma paneb.....ve on sul ainult kõrvits


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2005 19:30 
Eemal

Liitunud: 13.08.2005 17:29
Postitusi: 13
Tahaks rohkem inffi selle turbo kohta. Kas tal lag liiga suureks ei lähe 2,5 mootoril?Kas tegemist kuullaager turboga? Palju ta umbes HP välja puhub? Saaks äkki mõne lingi ka siia tutvustuseks :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2005 8:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
õhutootlikus annab mingi umbkaudse aimuse millega tegu. 0.58kg/sek ~ 1.276 lbs/sek ~ 76.5 lbs/min (Garretti kasutatavates mõõtühikutes)
Jämedalt 1lbs/min toodab bensiinimootoril 9.5-10.5hj ->726-803hj
Isiklikult alla 3liitrisele mootorile seda ei soovitaks. Flow mape ja muid specse tahaks isegi näha/teada, kui neid oleks ainult kuskilt võtta.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.08.2005 11:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
:!: 9000-

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.08.2005 14:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
KKK turbotele olen mina saanud kätte vaid K27 mapid, teisi KKK (nüüd Borg-Warner) ei avalda. On võimalik siiski tutvuse kaudu leida.
Teine variant. On olemas USAs mees nimega James Bufkin, kes on ekspert KKK turbote alal, tema on teinud kogemuste põhjal nn vastavuse tabeli Garretti turbotega. Need pole 100% kattuvad, aga enamasti 90% ulatuses, et üldpildi kätte saaks. Mõni aeg tagasi oli väike kokkuvõttev taoline tabel üleval motorgeek-i foorumis.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.09.2005 13:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
ma olen ise näinud ka K-16/24/26, kuskil netis need isegi üleval olnud. Suuremate pumpade kohta jällegi tühjus.
Mõned päevad tagasi muidu helistas meie partner otse Holseti tehasesse, et küsida konkreetse turbo specse. Sellepeale aga vastati - this is confidential information, sorry :-D
Samas Holset ja KKK on väga head ja töökindlad turbod (Holseti kohta öeldakse - bullet proof), lihtsalt nad ei üritagi performance turbode turu suunal tegutseda

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2005 2:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
2,5 bmw'le sobib kah? k26 jääb väikseks.... :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2005 9:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 20:23
Postitusi: 16
Asukoht: Keila
Hunnik erinevaid kaarte on siin väljas:
http://not2fast.com/turbo/maps/all.html

_________________
Subaru Legacy turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.09.2005 10:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Kas ma saan õigesti aru, et selle K31 õhutootlikkus on ca 2x suurem kui Garrett GT40 turbol? Kui teda aga võrrelda Holset HX50'ga, kuidas siis seis jääks? Kas on aimu missugune tuleks K31 turbolävi ca 3.5-liitrise mootori puhul (single turbo V8 settingus)?

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.09.2005 12:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
päris kahekordne flowrate nüüd kindlasti ei ole. GT40R flowmap: http://www.atpturbo.com/root/maps/gt40r.htm
Nagu juba eelnevalt rääkisin, pole kahjuks K-31 flowmapi. Ei ole sellest lähtuvalt ka aimu millise PrR juures see 0.58kg/s (76lbs/min) tuleb. GT40R compressori maxflow paistab olevat 70lbs kanti, muidugi efektiivsus selles kohas on väga madal. Kuidas aga KKK oma max flowrate`i annab ei tea, seega mingeid järeldusi sobivuse kohta võid ise üritada teha ;)
Sisetunde järgi võiks siiski öelda, et V8 ja 3.5 juba keerutaks kuuma tiivikut päris edukalt ning tootlikust paistab piisavalt ilmselt olema :)

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11