Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 18.04.2024 20:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09.12.2004 20:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
Et siis selline vile on üle:

kasutatud, kuid läbinud kapremondi. Ehitatud ringi T3-st (paigaldatud T4 tiivik+koda treitud). Ammu juba vedeleb ja ei mäleta täpseid andmeid, see on meelest et väljalaske koda on suurim mis T3le saab

Turbote otsimine, mitmest kokku ehitamine+remont ja tasakaalustamine läks maksma umbes 6000 krooni, sama raha võiks eeldusel selle eest ka küsida.

kui kellelgi vaja, siis pakkuge hind ja vaatame edasi.

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2004 18:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
võiksid öelda umbes mis mootorimahule sobib

kas 1,8 piisab :roll:

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2004 19:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Mis mootori otsas see turbo enne oli ? Millal ta vaakumist väljus ja max boosti saavutas ? Palju enamvähem võimsus oli ? Tutikas Garret T3/T04E oli vast 660 doltsi, suudab puhuda umb 350hj ja alumine ots pidi ka hea olema ! Paneb mõtlema küll see turbo mis sa müüd... kui nüüd aint veits infi ka saaks selle kohta.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.12.2004 0:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Peale ümberehitust ei ole see turbo auto peal käinud. Mõeldud oli kasutamiseks 2,5 liitrise BMW mootoriga. Peaks sobima 2-3 liitristele autodele. Õige suurusega mootoril kasutades on väike viive. Suurem ja võimsam, kui Audi RS2 turbo.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.12.2004 1:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
täpselt, asi on kokkuehitatud ja valmis, kordagi kasutamata. Kuna tehtud hübriid, siis mingit map-i ei oska anda sellele, veel vähem rääkida, millal puhuma hakkab - kõik sõltub paljuski mootori kubatuurist ja ka iga mootori iseärasustest.

Mootor millele paigaldada võiks olla ca. 1,8-2.5L. 350-400 jõudu peaks puhuma ilusti välja (see on samas nii suhteline), Tänu suuremale tiivikule puhub sama rõhu juures jahedamat õhku, lisaks T3/T4 edumeelsus puhtalt selles, et turbo läheb väiksema pöörde pealt käima. Julgeks pakkuda, et laeb ette ca. 1,5bar rõhku 2.0 mootoril umbes 2500-3000 pöörde pealt

hetkel aasta lõpuga väga palju sebimist (eks vast kõigil), jaanuaris tarin ta muu kola seast välja ja siis võin täpsemalt lugeda koodid ja mõõta tiivkud, teha pilte jms.

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.12.2004 2:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Kui kogu eelnev jutt ka tõele vastab siis oleks võibolla täitsa huvi. Seda küll kevade poole, muidu on turbo vahetus tuleva aasta plaanis küll.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.12.2004 9:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
kas välisele või sisesele WG ?
kus tehtud remont, tasakaalustamine?
saan nii aru, et külm pool on T4 tiivikuga ja ületreitud T3 kojaga?
mis turbdodest (mis autodelt turbod pärinesid) kokku lapatud, äkki sedapidi leiaks mingid flowmapid...

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.12.2004 12:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
algselt sisesele wg-le, tagumise kaane vahetamisega flansi vastu saab teda siis muuta välise wg-ga kasutatavaks.

proovin leida infot, mis ta algselt oli... kuskil on mul pildid ja värgid..

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.12.2004 13:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
Algselt siis Nissanilt pärit Garrett T3, exhaust side AR 0.63, rohkem infi hetkel ei leidnud. Kui ma õigesti mäletan, sai vahetatud välja ka keskosa, turbiini koda jäi samaks aga treiti ümber T4 ratta jaoks. Tööd tehti Kavoris.

Siuke nägi ta välja kui ma selle ostsin, enne ümberehitusi:

Pilt

Pilt

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.12.2004 18:52 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Turbo alles :?:

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.12.2004 0:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Mis nissanilt pärit oli?

Kas 200sx kolle ja downpipe otsa sobib?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.12.2004 14:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
Kahtlustan, et oli algselt pärit 300zx-lt või mis see vana mudel oligi.... Alles, uuel aastal tegeleme, ok?

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.12.2004 19:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
ise kahtlustan et skyline :?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.01.2005 23:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Nii et sellel turbol vesijahutus puudub :? Kahtlane

Kas algselt käis vesi ka läbi. T3 peaks ju vesijahutus olema :roll:

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2005 12:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
zoom, teema pealkirjas on ju kirjas juba, vesi- õlijahutus..


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11