TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

M: T3/T4 turbo, garrett, vesi+õlijahutus
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=52
1. leht 2-st

Autor:  xjan [ 09.12.2004 20:03 ]
Teema pealkiri:  M: T3/T4 turbo, garrett, vesi+õlijahutus

Et siis selline vile on üle:

kasutatud, kuid läbinud kapremondi. Ehitatud ringi T3-st (paigaldatud T4 tiivik+koda treitud). Ammu juba vedeleb ja ei mäleta täpseid andmeid, see on meelest et väljalaske koda on suurim mis T3le saab

Turbote otsimine, mitmest kokku ehitamine+remont ja tasakaalustamine läks maksma umbes 6000 krooni, sama raha võiks eeldusel selle eest ka küsida.

kui kellelgi vaja, siis pakkuge hind ja vaatame edasi.

Autor:  zoom1 [ 10.12.2004 18:58 ]
Teema pealkiri: 

võiksid öelda umbes mis mootorimahule sobib

kas 1,8 piisab :roll:

Autor:  Ragnar [ 10.12.2004 19:03 ]
Teema pealkiri: 

Mis mootori otsas see turbo enne oli ? Millal ta vaakumist väljus ja max boosti saavutas ? Palju enamvähem võimsus oli ? Tutikas Garret T3/T04E oli vast 660 doltsi, suudab puhuda umb 350hj ja alumine ots pidi ka hea olema ! Paneb mõtlema küll see turbo mis sa müüd... kui nüüd aint veits infi ka saaks selle kohta.

Autor:  Silwer [ 11.12.2004 0:50 ]
Teema pealkiri: 

Peale ümberehitust ei ole see turbo auto peal käinud. Mõeldud oli kasutamiseks 2,5 liitrise BMW mootoriga. Peaks sobima 2-3 liitristele autodele. Õige suurusega mootoril kasutades on väike viive. Suurem ja võimsam, kui Audi RS2 turbo.

Autor:  xjan [ 11.12.2004 1:57 ]
Teema pealkiri: 

täpselt, asi on kokkuehitatud ja valmis, kordagi kasutamata. Kuna tehtud hübriid, siis mingit map-i ei oska anda sellele, veel vähem rääkida, millal puhuma hakkab - kõik sõltub paljuski mootori kubatuurist ja ka iga mootori iseärasustest.

Mootor millele paigaldada võiks olla ca. 1,8-2.5L. 350-400 jõudu peaks puhuma ilusti välja (see on samas nii suhteline), Tänu suuremale tiivikule puhub sama rõhu juures jahedamat õhku, lisaks T3/T4 edumeelsus puhtalt selles, et turbo läheb väiksema pöörde pealt käima. Julgeks pakkuda, et laeb ette ca. 1,5bar rõhku 2.0 mootoril umbes 2500-3000 pöörde pealt

hetkel aasta lõpuga väga palju sebimist (eks vast kõigil), jaanuaris tarin ta muu kola seast välja ja siis võin täpsemalt lugeda koodid ja mõõta tiivkud, teha pilte jms.

Autor:  Ragnar [ 11.12.2004 2:14 ]
Teema pealkiri: 

Kui kogu eelnev jutt ka tõele vastab siis oleks võibolla täitsa huvi. Seda küll kevade poole, muidu on turbo vahetus tuleva aasta plaanis küll.

Autor:  Samvel [ 16.12.2004 9:52 ]
Teema pealkiri: 

kas välisele või sisesele WG ?
kus tehtud remont, tasakaalustamine?
saan nii aru, et külm pool on T4 tiivikuga ja ületreitud T3 kojaga?
mis turbdodest (mis autodelt turbod pärinesid) kokku lapatud, äkki sedapidi leiaks mingid flowmapid...

Autor:  xjan [ 16.12.2004 12:49 ]
Teema pealkiri: 

algselt sisesele wg-le, tagumise kaane vahetamisega flansi vastu saab teda siis muuta välise wg-ga kasutatavaks.

proovin leida infot, mis ta algselt oli... kuskil on mul pildid ja värgid..

Autor:  xjan [ 16.12.2004 13:14 ]
Teema pealkiri: 

Algselt siis Nissanilt pärit Garrett T3, exhaust side AR 0.63, rohkem infi hetkel ei leidnud. Kui ma õigesti mäletan, sai vahetatud välja ka keskosa, turbiini koda jäi samaks aga treiti ümber T4 ratta jaoks. Tööd tehti Kavoris.

Siuke nägi ta välja kui ma selle ostsin, enne ümberehitusi:

Pilt

Pilt

Autor:  Siim [ 16.12.2004 18:52 ]
Teema pealkiri: 

Turbo alles :?:

Autor:  zoom1 [ 27.12.2004 0:38 ]
Teema pealkiri: 

Mis nissanilt pärit oli?

Kas 200sx kolle ja downpipe otsa sobib?

Autor:  xjan [ 27.12.2004 14:47 ]
Teema pealkiri: 

Kahtlustan, et oli algselt pärit 300zx-lt või mis see vana mudel oligi.... Alles, uuel aastal tegeleme, ok?

Autor:  zoom1 [ 27.12.2004 19:25 ]
Teema pealkiri: 

ise kahtlustan et skyline :?

Autor:  zoom1 [ 29.01.2005 23:02 ]
Teema pealkiri: 

Nii et sellel turbol vesijahutus puudub :? Kahtlane

Kas algselt käis vesi ka läbi. T3 peaks ju vesijahutus olema :roll:

Autor:  Miq [ 30.01.2005 12:53 ]
Teema pealkiri: 

zoom, teema pealkirjas on ju kirjas juba, vesi- õlijahutus..

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/