TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

MÜÜDUD: Komplektne BMW 1.8 Turbo mootor (M10B18)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=4842
1. leht 1-st

Autor:  Mihkel [ 04.12.2008 0:43 ]
Teema pealkiri:  MÜÜDUD: Komplektne BMW 1.8 Turbo mootor (M10B18)

Võimalik, et hakkan seoses talvega enda auto praeguse mootori müügile mõtlema.
Seega kui kellegil on konkreetne huvi kogu antud komplekti vastu, siis võib mulle pakkumisi PS-i teha.

Kompott oleks siis selline:
* Mootor M10B18 (18 4E B)
* MegaSquirt'n'Spark V3.0 programeeritav juhtaju
* Bosch MotorSport 2x2 Coilpack
* M20B25 segusiiber
* M50B25 TPS sensor
* Väga kiire GM IAT sensor
* M50B25 CAM VR sensor väntvõlli asendi anduriks
* 36-1 Trigger Wheel
* Custom made turbo kollektor
* Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + acutator
* HKS SSQV BOV
* Intercooler (550mmx180mmx65mm)
* 680cc/min@3.0bar Peak & Hold pihustid
* 2.5bar kütuserõhuregulaator
* 2.5" RV DownPipe & otseläbi väljalase
* 2.5" RV Sisselasketorustik
* SCT 3" avaga koonusfilter
* AutoBahn88 silikoonvoolikud
* Saab 900 Turbo sidurikorv (pressure test järgi paigaldatud)
* Pidurimeistri katetega originaal siduriketas

Hetkel siis 400m 14.1s@161km/h, 0-100km/h 6.0s.

Dyno tulemustest siis niipalju (0.8bar boost):
175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm
327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm

Dynochart ka (graafikul rattatulemused, W on tegelikult HP ja Nm on LB/FT, all listis on power KW ja NM ikka NM):
http://m-tuning.ee/galerii/albums/MihkelE30/aal.jpg

Dynovideo: http://www.youtube.com/watch?v=kNsiYDfwrJE

Pilt Pilt Pilt

Lisan siis hinna ka millega oleks nõus mootorist kiirelt loobuma, selleks oleks 25 000.- eek,
mis on iseenesest suhtkoht lisaseadmete hind ja mootor ise tuleb sisuliselt kingitusena kaasa.
Rääkimata know-howst mootoriprojekti komplekteerimisel, mis tegelikult selliste asjade juures maksab.
Hetkel ka väga tõsistele huvilistele olemas proovisõidu võimalus.
Väikse lisatasu eest võimalik osta ka nö. võtmed kätte paigaldusega.

Autor:  Tartlan [ 04.12.2008 15:05 ]
Teema pealkiri: 

jaa :D pole paha

Autor:  Astrona [ 04.12.2008 18:15 ]
Teema pealkiri: 

Pole siis vaja kellelgi 3-4L NA V8'le asendusmootorit? :)

Autor:  Mihkel [ 05.12.2008 2:28 ]
Teema pealkiri: 

Väike videoklipp tänasest õhtust enne auto talveunne panemist, äkki on kellegile innustuseks :D
http://www.youtube.com/watch?v=kctIuV5gCm4

Autor:  Joel [ 05.12.2008 18:39 ]
Teema pealkiri: 

Astrona kirjutas:
Pole siis vaja kellelgi 3-4L NA V8'le asendusmootorit? :)

Selline mõttekäik saab küll ainult turbomopeedimehe peas tekkida.:-D Mina näeks selle mootori tulevikku pigem mingi kerge rajaauto peal. Hind on väga hea...

Autor:  Moss [ 05.12.2008 21:28 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Komplektne BMW 1.8 Turbo mootor (M10B18)

Mihkel kirjutas:
mootor ise tuleb sisuliselt kingitusena kaasa.


...mis peaks hetkel olema täiesti tavaline turuhind neil :lol:

Igaljuhul edu müügiga. Kardan, et sihtgrupile on hind korraga välja käia liiga krõbe, arvestades üldist majanduslikku olukorda. Ise kaaluksin osamaksete võimaldamist juhul kui on võimalik tekitada mingit seaduslikku jõudu omav dokument kummagi poole õiguste ja kohustuste kohta (arvan, et on).

Autor:  Mihkel [ 05.12.2008 21:33 ]
Teema pealkiri: 

Iseenesest mõistetavalt pole mõtet nagu mingit vastupidavuse garantiid nõudma hakata, seda ei anna sulle mitte ükski täie mõistusega inimene.
Ja IMO ei ole nagu vastupidavuses küsimus, kui ma selle mootoriga täpselt identsel kujul terve aasta ringi olen paugutanud.
Muidugi tasuks kepsu ja raamsaaled ära vahetada ning kaanetihendi vahetus ei teeks ka paha, on ju teine juba 20a vana.
See kõik on tegelikult kommiraha sellise projekti juures.

Kui ostjat ei leidu, eks ma leian talle siis rakendust.
Antud mootor minu kerel seisis drag-is stock EVO 9 kannul ilma probleemideta.

Autor:  Moss [ 05.12.2008 22:56 ]
Teema pealkiri: 

Ma ei pidanudki silmas garantiid mootorile (äärmisel juhul midagi sellist, et esimesel käivitamisel kohe tühikäigul kolksu sisse ei viska) vaid sellele, et sa ikka oma raha kätte saaksid.

Autor:  Astrona [ 06.12.2008 19:46 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Antud mootor minu kerel seisis drag-is stock EVO 9 kannul ilma probleemideta.

Parem võrdlus:
1986 BMW M3: ET15.7s, ja 6.7s sajani
1988 BMW M3: ET15.2s ja 6.7s sajani
1990 BMW M3: ET14.7s ja 6.5s sajani
1993 BMW M3: ET13.6s ja 6.0s sajani
Mihkel Edition: ET14.1s ja 6.0s sajani

Autor:  jeff01 [ 06.12.2008 20:45 ]
Teema pealkiri: 

Pole küll ühtegi potensiaalset ostjat ja huvilistki mitte aga teema vähemalt upitud :-D
Tänud astronale nende andmete eest kuna tõesti andis hea tunde nähes et M3med polegi nii kiired :)

Autor:  Mihkel [ 07.01.2009 11:43 ]
Teema pealkiri: 

Pole kellegil huvi tekkinud vahepeal?
Krt leiaks 16" talvekad kuskilt, naudiks ise praegu talverõõme.
Auto sooritusvõimet annab aeglasema ülekandega diffri ja korralike rehvidega veelgi parendada.
Muidugi kui julgust on saab ka boosti peale keerata.
Mootori sisu pärast ma isiklikult ei karda aga lihtsalt ei viitsi hetkel kaanetihendit vahetama hakata, kui see peaks järgi andma.
Kuna tegu ikkagi 20a tagasi originaalis paigaldatud tihendiga.

Ja nagu hiljuti selgus on mootoris suure tõenäosusega ka sepiskepsud sees.
Lihtsalt juba tehases pandi neid osadele mudelitele. 100% saab veenduda muidugi mootorit lahti võttes aga selleks pole hetkel veel põhjust.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/