Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 10:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Golf II GTI Turbo?
PostitusPostitatud: 22.07.2005 2:41 
Eemal

Liitunud: 22.07.2005 2:38
Postitusi: 11
Selline kyssa et kas kellelgi ei olex sellisele masinale Turbot pakkuda....
tegu on siis 87 a. masinaga ja kW originaalis 79 ....nyydsex tsipake juba rohkem =)
Nii et kui kellelgi olex midagi pakkuda siis andke teada:P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.07.2005 18:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Osta sinna golfile kompressoriga 1,8 vahele ja asi ongi lahendatud - G60 on vajamineva mootori nimetus...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.07.2005 23:36 
Eemal

Liitunud: 22.07.2005 2:38
Postitusi: 11
hmm...
kas G60 pole mitte haruldane werk?
ma eeldan et sa mõtled ikka G60 mitte seda 102kW mootorit millel on 16v!
anyway tahax ikka rohkemat kui 118 kW!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.07.2005 8:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Me kõik tahame palju, aga G60 mootoril on olemas vajalikud eeldused (sobiv surveaste, tugevus jm), et toime tulla boostiga. G-läder on mõttekas demonteerida, kuna enamik on niikuinii omadega läbi või ei tööta korralikult. Ja selle asemele kas teist tüüpi kompressor panna (raske), või turbo (parem variant). Pluss turbost saab alati rohkem jõudu.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.07.2005 8:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.02.2005 20:00
Postitusi: 27
Asukoht: Euroopa Liit, Eesti, Tallinn, Kalamaja
G laadur.... kas "tinglikult" võib seda omava auto liigitada turbo auto alla?


vabandust hästi suure OT eest

_________________
Peatage maakera, ma tahan maha minna...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.07.2005 9:33 
Eemal

Liitunud: 22.07.2005 2:38
Postitusi: 11
asoo....
t2nud siis nõu eest!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.07.2005 9:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ei või, G-läder on kompressor, kuid neid omavatel mootoritel on eeldused tagasihoidlikeks turboautodeks saada.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.07.2005 12:48 
Eemal

Liitunud: 22.07.2005 2:38
Postitusi: 11
auto ise on siis selline
http://www.carrating.org/car.php?8007


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2005 12:17 
Eemal

Liitunud: 22.07.2005 2:38
Postitusi: 11
kellelgi VR6 ei ole pakkuda we?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2005 13:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
kust nüüd selline hüpe äkki VR6 poole ? kui valida kas g-läder, turbo või siis lihtsalt stock vr6 peale visata siis on ilmselge, et viimane variant on kõige nürim. võibolla räägiks omanik mis tal eesmärgid on performance poole pealt.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2005 14:35 
Eemal

Liitunud: 22.07.2005 2:38
Postitusi: 11
VR6-le tuleb biturbo peale ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2005 15:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
et siis võtsid endale jalge alla sellise tee mille sarnane on eestis ainult üks õnnestunud projekt (kaido krum'i bmw/sinine greddy nö) ? miks sul kahte vurri vaja on ja asja keeruliseks ajada. üks korralik kuulidel turbo oleks kõige parem lahendus.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2005 22:16 
Eemal

Liitunud: 22.07.2005 2:38
Postitusi: 11
hehe...tean kyll seda sinist bemuuri.....
a kyll hakkama saab...kui ei saa siis pole ka hullu.
see on alles spekulatsioon nii et ma ei oska veel midagi kindlat ytelda.
see turbo werk on jah kahtlane aa see vr6 on suht reaalne kui midagi leian!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2005 23:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
:roll: oma silmaga nähtud Soomes Golf III VR6 Bi-turbot ;)
Auto oli ka ühes soome ajakirjas müüa - hind oli kena 20 000 € :)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.07.2005 11:00 
Eemal

Liitunud: 22.07.2005 2:38
Postitusi: 11
mnjaa...a golf III on ka VR6 mootoriga a Golf II ei ole ;)
G III on suht palju tehtud selle pärast otsustasingi G II kasuks =)
A kas sa nägid seda sõitmas või seismas:D
kui sõitmas siis kuda lippas?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11