Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 18:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: O: Walbro paagisisese pumba
PostitusPostitatud: 02.07.2007 18:11 
Eemal

Liitunud: 15.10.2006 15:55
Postitusi: 63
Kuna Keiseis said just otsa ja läheb 2-3 nädalat, siis äkki kellegil mõni uus selline on üle?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.07.2007 9:09 
Eemal

Liitunud: 29.04.2005 14:55
Postitusi: 57
mul on üks Walbro üle, kui huvi, helista
5043814
Andry


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.07.2007 15:48 
Eemal

Liitunud: 15.10.2006 15:55
Postitusi: 63
Igaks juhuks kitsendaks otsingut, et vaja oleks:
WALBRO GSS341-400-959 paagisisest pumpa.
Teise nimega WALBRO 255lph HP ehk High Pressure pumpa.

Kaasa võiks tulla kindlasti ka KIT paigalduseks (filter vms), umbes nagu sellel pildil (antud pildil on küll replica pump, ent KIT peaks olema sama):
Pilt


Eelmine kasutaja pakkus GSS340 pumpa, mis jäi mul teadmatuse pärast ostamata (Kujult erinev GSS341-st ning igal pool räägitakse S13 puhul GSS341-st ja ei tahaks ka katsetada, kui suurte modifikatsioonidega ta mulle sobiks).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.07.2007 1:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
GSS341 ja GSS342 ainuke vahe on sissetuleva ja väljamineva otsa omavahelises asukohas.
GSS340 sisse tulev ots on pildi pealt vaadates jämedam ja keset pumpa.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.07.2007 11:26 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
mul olemas üks 341, kuid see kasutatud mõni tuhat km.

vahetaks rõõmsalt 340 vastu, kuna too istuks mul ideaalselt.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.07.2007 11:29 
Eemal

Liitunud: 15.10.2006 15:55
Postitusi: 63
Kuidas GSS340 ja GSS341 erinevalt istuda saavad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.07.2007 15:10 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
singervinger kirjutas:
Kuidas GSS340 ja GSS341 erinevalt istuda saavad?


lihtne - 341 asub sissevõtu toru mitte keskel nagu 340-l, vaid pisut kõrval.
Ja minu originaal kütusepumba kastil on auk keskel.
Et kasutada 341, lõikasin põhja üldse alt ära.

Vasak - GSS242, GSS307 ja GSS340.
Keskmine - GSS250, F20000141, GSS317 ja GSS342.
Parem - GSS278, GSS315 ja GSS341

Pilt

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.07.2007 15:57 
Eemal

Liitunud: 15.10.2006 15:55
Postitusi: 63
Tegelt võib vist teema lukku panna, vana pump hakkas vähemalt esialgu tööle, niiet kui üldse uut vaja, siis kannatan kindlasti need 2-3 nädalat ära.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 172 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11