Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 13:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Ostan K27
PostitusPostitatud: 08.04.2005 11:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2005 23:12
Postitusi: 140
külmamaosa v terve turbo kui ok hind.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2005 12:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Laki Tuuningu Eero pakkus kunagi sellist. Pärit oli see BMW 745i pealt...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2005 15:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2005 23:12
Postitusi: 140
Silwer kirjutas:
Laki Tuuningu Eero pakkus kunagi sellist. Pärit oli see BMW 745i pealt...


Tänud-see pakkumine juba käes aga igaks juhuks otsin veel variante(loe odavamaid).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2005 16:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
K27 on nii haruldane, et vaevalt seda keegi veel pakub. K27 ei ole lihtsalt nii levinud kui K24 ja K26 mida on lademetes liikvel...

K27 kasutasid: Audi Sport Quattro, BMW 745i ja Porsche mingid mudelid (võib olla veel keegi). Neil kõigil on ka sellest K27-st erinevad modifikatsioonid ja osadel puudub ka vesijahutus, samuti on need "doonorautod" praeguseks juba väga haruldaseks muutunud.

Aga mina sinu asemel üldse sellist "kiviaegset" suurt turbot ei ostaks. Pane uus ja korralik. Näiteks Garret GT30R või GT35R (need on kuullaager turbod, mis reaalses elus tähendab väiksemat turbo lag'i, kui tavalisel sama suurel turbol).

Aga kui huvi on siis võid ju selle hübriidi ehitamisega mässata... :)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2005 17:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2005 23:12
Postitusi: 140
Silwer kirjutas:
K27 on nii haruldane, et vaevalt seda keegi veel pakub. K27 ei ole lihtsalt nii levinud kui K24 ja K26 mida on lademetes liikvel...

K27 kasutasid: Audi Sport Quattro, BMW 745i ja Porsche mingid mudelid (võib olla veel keegi). Neil kõigil on ka sellest K27-st erinevad modifikatsioonid ja osadel puudub ka vesijahutus, samuti on need "doonorautod" praeguseks juba väga haruldaseks muutunud.

Aga mina sinu asemel üldse sellist "kiviaegset" suurt turbot ei ostaks. Pane uus ja korralik. Näiteks Garret GT30R või GT35R (need on kuullaager turbod, mis reaalses elus tähendab väiksemat turbo lag'i, kui tavalisel sama suurel turbol).

Aga kui huvi on siis võid ju selle hübriidi ehitamisega mässata... :)


Hello,
muidugi lõpuks on tee sinna aga kuna praegu niipalju muid kulutusi sellele autole tulemas siis lootsin selle natuke edasi lükata(gt30r on valikuks).K26 flansiga GT30R vist kõige soodsam mis leidsin 1150eur-i.Aga tänan soovituste eest siiski ja eks elame näeme mis korraga rahaliselt võimalik.
Regards,
Porkee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2005 18:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
K27 modifikatsioonid on minu teada laialt levinud ka veoautodel. Seega ka rekkalammutustesse tasuks helistada. Tsehhi toodanguna olevat k27 koopia täiesti uuena saadaval ca 6-7k eest?!?! Faktiliselt ei oska kahjuks öelda, kus täpselt neid müüa on või mis kvaliteediklassi need omavad.

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2005 20:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
K27 on seepärast hea, et selle külma osa annab Porsche K26 külge väga lihtsalt panna, ja tulemus on väga hea.
Mul seisab sama asi ees, ja ma ei paneks Garretit ega muud seepärast ka, et Porsche kasutas siiski KKK turbosid. Veidi kinnine mõtlemine võibolla, aga mulle isiklikult on nö autentsus tähtis.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2005 14:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2005 23:12
Postitusi: 140
Tänud kõigile,kuid turbo käes ja asi juba töös seega müüa heas korras kkk k27 kuumaosa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2005 15:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Palju sa oma K26/8 külma osa eest tahad muidu? On müüa?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2005 16:14 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Tsiteeri:
K27 on seepärast hea, et selle külma osa annab Porsche K26 külge väga lihtsalt panna, ja tulemus on väga hea.
Mul seisab sama asi ees, ja ma ei paneks Garretit ega muud seepärast ka, et Porsche kasutas siiski KKK turbosid. Veidi kinnine mõtlemine võibolla, aga mulle isiklikult on nö autentsus tähtis.


Kõik mis on originaal ei pruugi alati olla kõige parem valik, kui autentsus nii tähtis siis ikka jätaks K26

Tsiteeri:
Aga mina sinu asemel üldse sellist "kiviaegset" suurt turbot ei ostaks. Pane uus ja korralik. Näiteks Garret GT30R või GT35R (need on kuullaager turbod, mis reaalses elus tähendab väiksemat turbo lag'i, kui tavalisel sama suurel turbol).


üks GT30R peaks ka varsti eestimaa pinnnale sattuma. Eks panen pildid üles kui see siin on. Aga KKK27 portida, clippida, ja väljalaset ja kaant teha, peaks spoolup ka suht normaalne jääma. Gt30R-i eelis on ehk see et konkreetselt portimise töö jääb ära kuna spoolup peaks ilma selletagi suht hea olema. On ju paigaldatud neid ka 1.8l autodele, 2.5 peaks selle vilesse suht kiiresti ajama :D

[/url]

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2005 19:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Üks asi autentsus, kuid performance JA autentsus on teine asi :)

K27 läheb väga hästi ka 2.0 mootorile, loomkatsel tõestatud.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2005 17:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2005 23:12
Postitusi: 140
Raceboy kirjutas:
Palju sa oma K26/8 külma osa eest tahad muidu? On müüa?


Ei oska küsida aga võime kokku saada,vaata asi üle ja paku midagi kui huvi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.04.2005 19:43 
Eemal

Liitunud: 04.12.2004 21:00
Postitusi: 62
Asukoht: Tallinn
Endiselt oleks vaja!

_________________
Porsche 951


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: mike ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11