Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 02.05.2024 1:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 01.03.2007 9:36 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Vaja siis smoka seerja "Autogauge" õlirõhukellale ainult andurit (enda oma katki) mis käib ploki külge - võib pakkuda ka kolmikut,mis sobib Audi A4-le !!! Ploki ja anduri vahele käivaid vahetükid mille "Hüdroskandis" olen teha lasknud on juba kaks tükki ära murdund - nüüd oleks midagi asisemat tarvis :roll: :!:
Terv.....Deiv 53424686


Viimati muutis Robo, 02.03.2007 16:57, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 11:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Paiguta see kolmik voolikuga kuskile mujale ja kinnita ilusti ära.
Siis kaob see murdumisprobleem ära.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 12:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
minu näitest võiksid paljud õppida :)
hüdroscandis on müügil kõrgsurve voolikud millega tooks plokist õli välja ja sealt edasi kolmikusse! saab asja korralikult pidama ja ei ole murdumis probleemi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 16:53 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
See on hea mõte küll jahh aga andurit ikka vaja kuna vana vist pees - sees miskit koliseb :-D :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 17:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kas Db-Hp ei paku seda eraldi?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 17:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Sorry for ot aga mulle võib pakkuda AutoMeter õli temp andurit - läks tiba katki... :)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 17:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mis vahet seal on, mis tootja oma see temperatuuriandur on? Mõõtke kahel temperatuuril takistus ära ja nii on kohe teada, milline olema peab. Kahel temperatuuril seepärast, et välistada võimalust, et andur on PTC, uue aga ostad NTC-tüüpi. 99% on NTC-tüüpi andurid.

Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur. Sellepärast ongi mõistlik poes mõõta. Enamik on toatemperatuuril mõni kOhm ja seal paarikümneoomine vahe takistuses ei loe midagi, näitu mõjutab see alla kraadi. Enamik näidikuid on veelgi ebatäpsemad.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 18:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Raceboy kirjutas:
Mis vahet seal on, mis tootja oma see temperatuuriandur on? Mõõtke kahel temperatuuril takistus ära ja nii on kohe teada, milline olema peab. Kahel temperatuuril seepärast, et välistada võimalust, et andur on PTC, uue aga ostad NTC-tüüpi. 99% on NTC-tüüpi andurid.

Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur. Sellepärast ongi mõistlik poes mõõta. Enamik on toatemperatuuril mõni kOhm ja seal paarikümneoomine vahe takistuses ei loe midagi, näitu mõjutab see alla kraadi. Enamik näidikuid on veelgi ebatäpsemad.


Huvitav kuidas ma mõõdan seda lömastatud andurit? Kui kellegil vedeleb kapi peal siis võiks ära mõõta ja teada anda millist sorti andurit on vaja otsida...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 19:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ka lömastatud andurit annab mõõta. Mõistagi kui element sees veel kuidagigi terve on.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 22:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Lömastatud ja pooleks.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 22:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
No katsu termistor kätte saada, see on suht väike selle sees ja lootus on, et on terve.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 22:39 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
Tsiteeri:
Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur.

see ei anna mitte mingit tulemust, võid sattuda täiesti vale anduri otsa.


kõige lihtsam võtta pote ja andurit simuleerida. kara üles joonistada ja selle järgi uus valida

silwer, kas sul mitte vdo ei olnud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 23:04 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Ei - kõige lihtsam oleks lihtsalt uus komplekt osta aga kuna kell terve siis lihtsalt proovin,et äkki kellelgi on ainult andurit kaa vedelemas :) :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2007 23:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
patrik kirjutas:
Tsiteeri:
Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur.

see ei anna mitte mingit tulemust, võid sattuda täiesti vale anduri otsa.


kõige lihtsam võtta pote ja andurit simuleerida. kara üles joonistada ja selle järgi uus valida

silwer, kas sul mitte vdo ei olnud?


Sry patrik, siin sa paned veidi mööda. NTC andurite kurvi kuju on õigesti töötavatel anduritel kõikidel praktiliselt ühesugune, erinevus seisnebki just võrdluses ühesugusel temperatuuril takistusega. Seepärast piisabki NTC anduri puhul kurvi joonestamiseks ühest takistuse näidust mõnel kindlal temperatuuril.
Kaks mõõtmist eri temperatuuridel on mõistlik teha, kui pole veendunud, et andur NTC tüüpi on. BTDT palju-palju kordi.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2007 0:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
patrik kirjutas:
silwer, kas sul mitte vdo ei olnud?


sul olid vdo kellad, mul on Autometer... :)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 77 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11