Tegemist ei ole küll tehasest turbomootoritega, aga ülelaadimiseks on nad justkui loodud.
Müüa kas üks või kaks mootorit. Võimalik erinevas komplektsuses.
1.MOOTOR: LS1 stroker 6,3L: LM7 plokk puuritud LS1 mõõtu (R-Koneistus), pilu tehtud ülelaadimiseks sobilik. Plokk muidugi ka lihvitud. LS1 kaaned porditud, flowchart on olemas, muud kaanetööd tehtud Windorfis Comp Cams nukkvõll 228/230 @0.050'' 110LSA +2, tõusud 0.57/0.571'' Comp Cams rocker trunion kit Stroker kit Lunati 4'' stroke JE Pistons sepiskolvid Melling high flow/high pressure õlipump Cloyes nukakett LS7 hüdritõukurid Õige pikkusega pushrodid Klapivedrud jäigemad Trucki sisselaskekollektor 90mm drosselklapp ARP kaane-,kepsu-,raamipoldid. Racing saaled
Rauaosa peaks kannatama u 1400hj, võibolla rohkemgi. Sellise mootori osade ja sisseostetud töö hind küünib juba 9000€ lähedale.
Selliselt on võimsus vabalthingavana olenevalt dünost olnud vahemikus 450-525hj/700-800Nm. Seda programmeeritava juhtaju ja torukollektoriga.
HIND: 7000€
2. MOOTOR: LM7 5,3L: 2000a Firebird/camaro LS1 nukkvõll Vahetatud kõik saaled kepsupoldid ARP Melling high flow/pressure õlipump Cloyes nukakett
Selliselt oli safe seades programmeeritava juhtajuga ja torukollektoritega 240kw/455Nm rattasse ehk mootoris umbes 276kw(375hj)/520Nm.
HIND: 2500€ Komplekteerimata kujul 2000€
Kui müün ära ühe mootori, siis sellisel juhul Trucki karteriga (F-body karterit on võistlusautol vaja). Kui leian mõlemale mootorile ostja, siis saab veidi komplektsust muuta ja anda ka lisaseadmed nagu nt ühele neist lisada praegu kasutusel oleva ATI damper, millele on külge pandud 36-1 triggerwheel. Veepump, genekas, roolivõim (kõik LS1 F-body confis). LM7 on võimalik saada ka originaalnukaga.
Mõlema mootori müügi korral pakkuda ka keevitatud kojaga BMW diisli 5k käigukastid. Sellele komplektile sobiv hooratas ja BMW M5 sidur.
Neid viimaseid asju eraldi ei müü.
henri ätt petrolheads.ee 56 46 16 16
|