TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

M: TUUNING KRAAM FMIC.EU -st -12%
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=15748
2. leht 5-st

Autor:  hents99 [ 28.02.2017 18:31 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Kas V-band klambreid saab ka eraldi? Otsin klambrit, mis läheks peale V-band ühendusele, mille suurim diameeter on 60mm.
Võib olla ka mingi lahjem (madalam) variant.

Vaja oleks blow offile. Rohkem kui üks.
http://elbe.ee/wp-content/uploads/2017/02/Photo-28-02-2017-16-56-29.jpg

Autor:  550BHP [ 01.03.2017 20:09 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

hents99 kirjutas:
Kas V-band klambreid saab ka eraldi? Otsin klambrit, mis läheks peale V-band ühendusele, mille suurim diameeter on 60mm.
Võib olla ka mingi lahjem (madalam) variant.

Vaja oleks blow offile. Rohkem kui üks.
http://elbe.ee/wp-content/uploads/2017/02/Photo-28-02-2017-16-56-29.jpg



Sinna võiks minna 2.25 klamber aga ma ei saa garanteerida, et see õige sinna on.

Autor:  550BHP [ 28.03.2017 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

:arrow:

Autor:  erki525 [ 05.04.2017 10:43 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Kaup käes , igati rahul. Lähiajal plaanis uuesti teha tellimus.

Autor:  murjam [ 06.04.2017 14:44 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Ma ka siitkaudu mitu hunnikut vidinaid juba tellinud. Siiani asjade hinna-kvaliteedi suhte ning tarne kiirusega (nädal või vähem) väga rahul.

Autor:  550BHP [ 12.05.2017 12:52 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

:arrow:

Autor:  550BHP [ 05.06.2017 13:40 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

:arrow:

Autor:  550BHP [ 07.06.2017 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Pilt

Tõmbasime JRspec GTX3582R +BB turboga TKTK dünos Audi S2´ga.

Autor:  550BHP [ 12.06.2017 9:32 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

550BHP kirjutas:
Pilt

Tõmbasime JRspec GTX3582R +BB turboga TKTK dünos Audi S2´ga.


Kes veel ei tea siis TKTK dünonumbrid on KW rattast ja kõige tagasihoidlikumad Eestis.

Antud tulemus on siis umbes 800hp mootorist.

Autor:  onesuspect [ 12.06.2017 9:53 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Kas ülekannetega läheb S2-l kaduma ca150hp ?

Autor:  550BHP [ 12.06.2017 10:18 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

onesuspect kirjutas:
Kas ülekannetega läneb S2-l kaduma ca150hp ?


20% + düno ise näitab väga tagasihoidlike numbreid + ruumi temp oli 35+ kraadi tõmbe ajal.

Olen kuulnud juttu autost mis maaülikoolis tõmbas 500kw väiksema boostiga ja TKTK 400kw suurema boostiga.

Igatahes need kes seal dünos käinud on on vaimustuses sellest numbrist.

Autor:  tarzic [ 13.06.2017 17:30 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

550BHP kirjutas:
Olen kuulnud juttu autost mis maaülikoolis tõmbas 500kw väiksema boostiga ja TKTK 400kw suurema boostiga.


TKTK düno peabki väiksemaid numbreid näitama kui Maaülikooli oma, kuna see ajab nelja ratast korraga ringi ning takistus on kõvasti suurem.

Autor:  550BHP [ 13.06.2017 17:49 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

tarzic kirjutas:
550BHP kirjutas:
Olen kuulnud juttu autost mis maaülikoolis tõmbas 500kw väiksema boostiga ja TKTK 400kw suurema boostiga.


TKTK düno peabki väiksemaid numbreid näitama kui Maaülikooli oma, kuna see ajab nelja ratast korraga ringi ning takistus on kõvasti suurem.


See ei ole päris nii.
Igal dünol on vastavad seadistused vastavalt veoskeemile.
Ei ole vahet kas sa tõmbad 4WD või 2WD dünos 2WD autot.

Lihtsalt tuleb kasutada vastavaid seadistusi.

Autor:  550BHP [ 22.08.2017 11:06 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

:arrow:

Autor:  550BHP [ 07.11.2017 9:55 ]
Teema pealkiri:  Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

:arrow:

2. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/