Tere
Panen oma hobiauto müüki. Olen omanud teda pea 3 aastat ja talvel sõitnud pole. Auto on aastast 91 ja tulnud tehasest automaatkastiga. Autot on omanud siit foorumist veel kasutajad Aigo, Astrona ja Marko_N. Ostes oli peal SR20DET mootor ja tehnika ühelt parempoolse rooliga mattpunaselt S14- lt. Sain sellest kompotist 307 whp aga tahtsin edasi minna ja mootor sai vahetatud 1jz vastu. Kere heas korras, roostet minimaalselt. Autol on esiots krunditud kuna eelmine aasta oli väike avarii, tahaks värvimist. Kui originaalis on s13 alajuhitav siis praegu on pisut ülejuhitav ja temaga on mugav driftida. Mootor töötab väga hästi, hetkel 0,9 bar ülerõhku. Käigukast toimib hästi, 3nda ja 5nda käigu sünkronisaatorid hiljuti vahetatud, vahevõlli laager teeb natuke häält.
Mootor
Stock 1jz-gte twin turbo, pärit Toyota Chacer jzx90 pealt, ostetud eci.ee poistelt
Veojõukontrolli siiber eemaldatud
Vahetatud rihmad, rullikud, tihendid, küünlad, õli
Aku taha viidud
Walbro 255 bensupump
Sisselase
550x230x65 vahejahuti
2,5 tolline roostvaba cooleri torustik, filtrist turbodele 3 tolline roostevaba toru
HKS replica bov
Väljalase
3 tolline roostevaba torustik vband klambritega
resonaator roostevaba Simons Turbolight ovaalne 140/220 mm ja 420 mm pikk
lõpupütt roostevaba Simons Sprint 76, 114 mm otsaga
Jahutus
Driftworksi radiaator 52 mm
uus gktech paisupaak
2 kiirusega bmw e34 kliima ventilaator
uus 2jz-gte veepump
Jõuülekanne
Kahe kettaline sidur OS Giken TS2CD, uus töösilinder
Getrag V160 Toyota Supra 6 käiguline kast, uued simmerid, uus õli
Kardaan lastud teha mõõtude järgi autocardan.eu poolt
S14 visko LSD differ, uus õli
Veermik
RM seeria BC racing coiloverid vedrujäikusega ees 8 kg/mm ja taga 6 kg/mm
Ees driftworksi tentsion rods ja õõtshoobadel polypuksid
Tagasillas Driftworksi toe rods, traction rods, camber arms, õõtshoobadel polypuksid
Tagasillatala s14-lt ja alumiinium puksidel, difril polypuksid
Taga Cusco stabikas polypuksidega
S14 käändmikud
Roolilatil polypuksid
Rattad rohkem keerama pandud Gktech hammaslati ja sisemiste rooliotste vahetükkidega
Pidurid
Ees K-Sport 8-kolvilised alumiinium sadulad, 330mm soontega kettad ja EBC Yellowstuff klotsid
Taga Z32 kettad, Subaru Sti Brembo sadulad ja EVO klotsid
Metallrüüsiga pidurivoolikud
Hüdrauliline käsipidur
ABS eemaldatud
Vasest piduritorud
Sisu
S15 esiistmed
Apexi rõhukell
BLITZ Dual EBC Type-R elektrooniline rõhuregulaator
Luisi rool
Driftworks käigunupp
Välimus
Klaasfiibrist kapott
5 lug conversion
Toonitud kaasid
Hind 8500 eur
Pildid
https://drive.google.com/open?id=0B9pSo ... DNUblg1ZkUVideod
https://www.youtube.com/channel/UC6fDrk ... 4nGDecvuYAAuto on hetkel Soomes, kellel huvi siis ps