11k ja kaasa tuleb päris palju kraami. mootoril surveaste langetatud, kaanetihendiks 16w turbo calibra tihend, rõngasteks said saksa tippkvaliteet rõngad vägagi soolase hinnaga võrreldes originaalidega, küünlad samuti turbo calile ette nähtud ngk-d, Audi cooler, K26 (Õli vesi) turbo ja audi wastegate. 2 lisapihustit, õli/vee jne torud ja jubinad läksid juba 1k maksma lisaks veel tagavaraks teine tagasild, kuhu on ketaspidurid paigaldatud
![Smile :)](./images/smilies/tr_smiley.gif)
teine esisild, klaasid, plekid. tegelt on nii et kui saaks sädeme kätte siis saaks vaikselt juba proovima/seadistama hakata (Vaja muidugi käigukasti padi leiutada ja lahti lõigatud kastitunnel kokku traageldada. Arvan et mootor good for 200hp üsna turvaliselt kui segu paigas (raua poolest siis samamoodi ehitatud masinat ca 220-240 hp on maarjamaal nähtud)