Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 13:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2006 21:47 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Mul küsimus seoses selle O2 anduriga. Kas seda saab asendada ka originaal lambdaga ? Mul 3 juhtmega lambda. Plaanis veidi aja pärast ka turbo sellele mootorile külge sättida, siis oleks nagu WB lambda olemas.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2006 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
hents99 kirjutas:
Mul küsimus seoses selle O2 anduriga. Kas seda saab asendada ka originaal lambdaga ? Mul 3 juhtmega lambda. Plaanis veidi aja pärast ka turbo sellele mootorile külge sättida, siis oleks nagu WB lambda olemas.
Mõtlesid vist kas originaal lambdat saab asendada wb-ga ? Saab ikka selles mõttet et raudvaraliselt lihtsalt asendad aga originaalajule ta siiski adekvaatset signaali ei annaks... vaheta siis kui turbotad või kui tahad juba praegu segu näha siis tee 1 auk juurde.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2006 22:05 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
Tsiteeri:
EGT on turboauto puhul väga tähtis (ilma selleta on süüdet suht keeruline täpselt seadistada), vabalthingaval pole eriti lugu, kuigi selle puhul näeb ka momendi õigsust EGT järgi.

ehk valgustad veidi lähemalt?
mismoodi on võimalik süüte õigsust täpselt kontrollida egt järgi?
tänan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2006 22:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Õige süütemomendi korral on väljalaskegaaside temperatuurid suhteliselt madalad ("õige" seguga muidugi). Kui segu tundub paigas olevat, aga EGT ikka liiga kõrge, on süütenurgaga midagi väga valesti.
See kõrga ja madal on iga mootori puhul eraldi teema, sest paljud asjad mõjutavad seda. Absoluutnumbritest siinkohal tolku pole, vaid häälestamise käigus saad ise aru, mis temperatuurid õiged on.

EDIT: vabalthingaval "täpselt" ei saagi, aga turboautol on MBT (minimum best timing) määramine stetoskoobi ja EGT sensoriga üks parimaid moodusi. Põhjus lihtne: turboautod on knock-limited.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2006 23:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Raceboy kirjutas:
Õige süütemomendi korral on väljalaskegaaside temperatuurid suhteliselt madalad ("õige" seguga muidugi). Kui segu tundub paigas olevat, aga EGT ikka liiga kõrge, on süütenurgaga midagi väga valesti.
See kõrga ja madal on iga mootori puhul eraldi teema, sest paljud asjad mõjutavad seda. Absoluutnumbritest siinkohal tolku pole, vaid häälestamise käigus saad ise aru, mis temperatuurid õiged on.

EDIT: vabalthingaval "täpselt" ei saagi, aga turboautol on MBT (minimum best timing) määramine stetoskoobi ja EGT sensoriga üks parimaid moodusi. Põhjus lihtne: turboautod on knock-limited.


No offence aga suht kasutu post :lol:

Äkki oskab keegi asja illustreerida mingi varasema seadistuskogemuse põhjal konkreetsete numbritega?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2006 23:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kasutu? Siis pane auto paika ja räägi, kuidas oli!
Rääkisin, nagu on: seda et EGT näite ei saa otse teisele autole "üle kanda" (nagu WB näite, kuigi needki sõltuvad autost).

Kui otsid mingeid numbreid, siis "normaalne" EGT jääb kuskile 800-950 C @WOT, sõltuvalt mootorist. Päris lai vahemik, mis? Kui asjast MIDAGI ei tea, tasuks enne uurida, mitte hakata müügiteemas mingit mõttetut juttu ajama.

Moderaatorid võiks mingi spliti teha asjast, sest viimased 3 posti eriti müügitemasse ei sobi.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2006 0:46 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Tähendab jah, et kas originaal lambdat saab asendada selle wb lambdaga? Sest mul originaallambda vaja välja vahetada. Uus stock maksab kah päris palju, targem oleks siis juba wb osta?

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2006 0:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
hents99 kirjutas:
Tähendab jah, et kas originaal lambdat saab asendada selle wb lambdaga? Sest mul originaallambda vaja välja vahetada. Uus stock maksab kah päris palju, targem oleks siis juba wb osta?


Vana lambda pesasse peaks küll sobima ja kontrolleril on programmeeritav väljund, mis simuleerib NB lambda andurit, et stock aju "näeks" nagu oleks sensor olemas. = saab küll :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2006 14:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Raceboy kirjutas:
Kasutu? Siis pane auto paika ja räägi, kuidas oli!
Rääkisin, nagu on: seda et EGT näite ei saa otse teisele autole "üle kanda" (nagu WB näite, kuigi needki sõltuvad autost).

Kui otsid mingeid numbreid, siis "normaalne" EGT jääb kuskile 800-950 C @WOT, sõltuvalt mootorist. Päris lai vahemik, mis? Kui asjast MIDAGI ei tea, tasuks enne uurida, mitte hakata müügiteemas mingit mõttetut juttu ajama.

Moderaatorid võiks mingi spliti teha asjast, sest viimased 3 posti eriti müügitemasse ei sobi.


Ma võin "no offence" rasvaselt ka trükkida, äkki siis näed seda lugeda. Ma ju ei rünnanud Sind, miks nii agaralt ennast kohe kaitsma hakkad?

Anyway, ma saan aru et ei ole mingeid univeraalseid numbreid, mis iga mootori puhul paika peaksid, olemas. Siiski võiks ju keegi, KELLEL ON KOGEMUSI WB-lambda abil seadistamisega, siia kirjutada kuidas protsess välja nägi.

PS. Kui seda lähipäevil ära ei split'ita, teen uue teema foorumisse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2006 17:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kumba sa silmas pead, WB või EGT näitusid auto häälestamisel?

WB-ga pead kõigepealt selgeks tegema, mis AFR vaja on maksimaalvõimsusel vms. Ja ega seal muud polegi, võid näite jälgida lihtsalt testsõite tehes, kuid soovitan dataloggingut kasutada (saad seadmele ka rpm, MAP jm anduri signaali lisada), siis saad tagantjärgi analüüsida, mis rõhul/pööretel kütust vähemaks võtta või juurde panna vaja.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2006 19:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Minu paha, mõtlesin jah nii WB kui EGT andureid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2006 23:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
http://www.sdsefi.com/techegt.htm

Siin on lühike, kuid ülevaatlik selgitus, kuidas on mõistlik WB ja EGT näitudega auto häälestamisel arvestada.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2006 13:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Üks WBo2 komplekt jäi projektist üle (otsustati VEMSi kasuks hoopis), ja pakkuda siis:

VEMSi WBo2/EGT näidik-kontroller koos Bosch LSU4 sensori, täiesti valmis juhtmestiku (k.a. kaitsmetega toitejuhtmed, arvuti COM juhe jne) ja eestikeelse kasutusjuhendiga. Näidik on musta värvi korpuse ja punaste numbritega.

Soodushind komplektil 3700kr. Kui soov ka EGT sensor saada, lisab see hinnale 900kr.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 131 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11