Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 10:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 19.12.2011 14:04 
Eemal

Liitunud: 16.02.2009 13:57
Postitusi: 20
Asukoht: Tallinn
Tere,

Tekkis selline probleem, et kõrgema boosti juures jätab vahele, mis on suure tõenäosusega liiga suure sädevahe tõttu. Seega mõtlesin seda väiksemaks teha, kuid ei tea kus seda teha saab - oskab äkki keegi soovitada?

Tänud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.12.2011 17:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.01.2009 16:31
Postitusi: 46
Asukoht: tallinn
evoest kirjutas:
Tere,
Tekkis selline probleem, et kõrgema boosti juures jätab vahele, mis on suure tõenäosusega liiga suure sädevahe tõttu. Seega mõtlesin seda väiksemaks teha, kuid ei tea kus seda teha saab - oskab äkki keegi soovitada
Tänud.


Võibolla kül rumal pakkumine, aga äkki on asi kütuse peale saamises (minumeelest kordades tõenäolisem)

_________________
tel. +372 56 647 667
www.simba.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.12.2011 17:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
evoest kirjutas:
Tere,

Tekkis selline probleem, et kõrgema boosti juures jätab vahele, mis on suure tõenäosusega liiga suure sädevahe tõttu. Seega mõtlesin seda väiksemaks teha, kuid ei tea kus seda teha saab - oskab äkki keegi soovitada?

Tänud.

ostad lehtkaliibri tööriistamarketist või misiganes poest,seejärel omastad küünlavõtme.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.12.2011 14:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Eks ajad muutuvad, aga vanasti tuligi küünlad enne paigaldamist niimoodi häälestada. Uurid välja margikohase nõutava sädevaheme mõõdu ja kaliibri ning haamriga muudad nad sellisteks.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.12.2011 17:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Vkm-motors kindlasti saab hakkama


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.12.2011 20:05 
Eemal

Liitunud: 16.02.2009 13:57
Postitusi: 20
Asukoht: Tallinn
Tänud kõigile vastuste eest.

Küsiks veel, kas Eestis kuskilt saab sellist vahendit osta nagu selles videos näidatud?



Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.12.2011 11:32 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
evoest kirjutas:
Tänud kõigile vastuste eest.

Küsiks veel, kas Eestis kuskilt saab sellist vahendit osta nagu selles videos näidatud?
No milleks ?

Pilt

Sellise peaks saama näiteks Autoeksperdist.

Edit: Küsida lehtkaliibrit :-D


Viimati muutis KaroK, 22.12.2011 12:14, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.12.2011 12:06 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Ja tartus minu käest.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.12.2011 17:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Aga videost nägi ühe huitava nipi küll ära, kuidas välimist elektroodi õieti painutada. Haamriga, kui lehtkaliiber vahel, võib keskelektroodi puruks lüüa.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.12.2011 13:10 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
külgelektroodipidi koputada õrnalt vastu kasvõi mootoriplokki ja ongi asi aetud. Mis kuradi kaliibreid siia veel vaja? Vähe koomale koputades ju kohe näha kas muutub mootoritöö.
Ja kui tahakski kasutada ilgelt kaliibrit siis lehtkaliiber selleks ju ei sobi-külgelektrood muutub töötamisega nõgusaks. Vaja ümarat kaliibrit.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.12.2011 13:17 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Mul ka ümarkaliibreid müüa: 0,45-1,50. Läheb 0,05mm sammuga 1,30'ni, sealt edasi 1,40 ja 1,50

Pilt

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.12.2011 23:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No päris silma järgi ikka sädevahet paika ei panda, ei maksa inimesi ÜT tegutsema ajada.
Palju sul hetkel sädevahe on, palju boosti on, mis süütepooli/poole kasutad?

Saan sädevahe ja ka vahele jätmise diagnoosimisega aidata, kui huvi on. Alati ei pruugi asi küünaldes olla.
BMW M10 projektil näiteks oli viga juhtmetes, mis nii mõõtes kui välimuselt olid igati OK aga boosti all ei toiminud korralikult.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2012 12:27 
Eemal

Liitunud: 16.02.2009 13:57
Postitusi: 20
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
No päris silma järgi ikka sädevahet paika ei panda, ei maksa inimesi ÜT tegutsema ajada.
Palju sul hetkel sädevahe on, palju boosti on, mis süütepooli/poole kasutad?

Saan sädevahe ja ka vahele jätmise diagnoosimisega aidata, kui huvi on. Alati ei pruugi asi küünaldes olla.
BMW M10 projektil näiteks oli viga juhtmetes, mis nii mõõtes kui välimuselt olid igati OK aga boosti all ei toiminud korralikult.


Sädevahe on täpselt sama mis originaalis oli (iridium küünlad ka). Autoks on Evo8 ja kasutan originaal süütepooli. Boosti on 1,7 bar'i.
Kõige imelikum on see, et esimesed 20-30 minutit töötab kõik väga hästi, aga peale selle hakkab vahele jätma ja mida kauem sõidan, seda hullemaks asi läheb.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2012 16:38 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
evoest kirjutas:
Sädevahe on täpselt sama mis originaalis oli (iridium küünlad ka). Autoks on Evo8 ja kasutan originaal süütepooli. Boosti on 1,7 bar'i.
Kõige imelikum on see, et esimesed 20-30 minutit töötab kõik väga hästi, aga peale selle hakkab vahele jätma ja mida kauem sõidan, seda hullemaks asi läheb.


Tere,

EVO'l on süütepoolid klapikambri kaane peal, katte all - vb on viga nende ülekuumenemises ?
Pane see Mitsubishi kirjaga kate mõneks ajaks nurka seisma ja vaata, kas on muutust.
Selline 1 minuti repair on mõnede masinate puhul täitsa toiminud. :)

Terv,

Karo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2012 11:39 
Eemal

Liitunud: 04.05.2006 18:35
Postitusi: 66
Oled sa proovinud teisi küünlajuhtmeid.Endal olid kunagi taolised sümptomid evol,et peale küünalde vahetust hakkas puterdama ja läks hullemaks järjest sõiduga jne.Selgus et olin küünalde vahetamisega liialt venitanud ühte küünla juhet pealt kakkumisega ja juhe oli viga saanud.Väliselt oli juhe korras.Peale seda ostsin Magnecor race jämedamad juhtmed ja asi oli jutis
Võid ka mingi kaitsva rüü ümber juhtme panna et vastu kuuma klapikambrit poleks


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11