Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 17:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Pargu kuumal kojal
PostitusPostitatud: 27.11.2011 20:52 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
Kuumal kojal on võllipoolt alates pragu ca 2-3 cm pikk, pisut tahmane kah.
Kui palju mõjutab see turbo tööd?
manomeetriga müütes on max rõhk mis ma sellest turbost saan ca 1-1,1. seda juhul kui wastegate klapi juhtimine on tagant ära ehk klapp ei avane.
Ja kuipalju mõjutab see mootori müra? Kidagi urisema on hakanud auto rohkem viimasel ajal...

Tegu 1,9 TDI volvoga

http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2258865
pildil pragu näha


Viimati muutis martinjev, 28.11.2011 13:48, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pargu kuumal kojal
PostitusPostitatud: 28.11.2011 10:59 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Mõjutab turbo tööd ja tekitab müra ka. Õnneks ei pea koja vahetuseks võlli näppima ja turbo jääb tasakaalu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pargu kuumal kojal
PostitusPostitatud: 28.11.2011 22:55 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
Mis temperatuurid kuumas kojas liiguvad?
kuna kollektori ja tuletoru tihendid on esinduse kaup ja üsna ulme hindadega siis pakuti lahenduseks summutipasta kasutamist hermeetikuna, kas jääb see sinna püsima?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pargu kuumal kojal
PostitusPostitatud: 29.11.2011 0:46 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Mina keevitaks kinni selle prao,tavalisel diislil ei juhtu midagi seal sellega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pargu kuumal kojal
PostitusPostitatud: 29.11.2011 9:43 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
no kuna teine turbo on olemas siis ma keevitama ei hakka teda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pargu kuumal kojal
PostitusPostitatud: 29.11.2011 23:10 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Kui turbo on korras, siis vaheta koda ära ja pane vanade tihendite ja pastaga kokku tagasi.
Ega sa kollektorit ei pea maha võtma ilmselt.
Turbo ja kollektori vahelise tihendi pead ainult uue ostma või pastaga tagasi panema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pargu kuumal kojal
PostitusPostitatud: 30.11.2011 10:00 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
Kuna teisel turbol oli lõtk suurem kui mu oma vanal siis läks vahetusse ainult kuum koda. Oli kolmest kohast lõhki. Nyyd aga küsimus: mis põhjustab sellist lõhkiminekut?
Pilt

Huvitav oli ka wastegate klapp. Aluspind oli nigu kuumaastik ja õhutihe ta ei olnud. Kusjuures aktuaator hoidis klappi tihedalt kinni-seda olen mitukorda varem kontrollinud
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11