Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 23:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: t5-l blowoff
PostitusPostitatud: 06.03.2006 11:58 
Eemal

Liitunud: 06.03.2006 11:56
Postitusi: 5
kas keegi on pannud t5-le blowoffi või teab täpselt kus ma õige vaakumi saan???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2006 12:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vaakumi saad sisselaske kollest, sealt kus ühtegi teist klappi vahel ei ole (veendu, et läheks otse sisselaske kollektorisse).

Mis BOV-i kasutad, kui MAF-iga auto siis kõik ei pruugi tööle hakata korralikult.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2006 17:51 
Eemal

Liitunud: 06.03.2006 11:56
Postitusi: 5
Mis BOV-i kasutad, kui MAF-iga auto siis kõik ei pruugi tööle hakata korralikult.[/quote]

ei oska vastata


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.03.2006 18:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
Ilmselt sobilik sinna vaid By-pass e. mis ventileerib õhu ringlusesse tagasi.
Kas T5-l mitte ei ole see bypass veel ka erikujuga - kinnitus teine kui tavalisel Bosch jupil?

FORGE peaks sobivat pakkuma - ja seda meilt saab. Võta ühendust!

Volvo 850 T5:
Pilt

Hind: 4050 EEK (sis.18% KM), tarneaeg ca. 1-2 nädalat.

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 11:17 
Eemal

Liitunud: 06.03.2006 11:56
Postitusi: 5
sa arvad et blowoff ei sobi sinna


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 11:31 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 23:34
Postitusi: 73
Remove the original BOV which is located on the turbo outlet.

Make yourself one of these, its a stopper to seal the hole, out of 6mm aluminium and 2 o-rings
Pilt

Then install a normal BOV on a pipe in the engine bay.

There are hundreds/thousands of people driving with open BOV in sweden with volvo engines and MAF

/Ubbe


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 12:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
jurka kirjutas:
sa arvad et blowoff ei sobi sinna


no esiteks on juba probleem selles orig. bypass kinnituses, ehk nagu Ubbe kirjutas on sul vaja teha selle eemaldamiseks spetsiaalne flants koos tihenditega.

Pane korralik täpselt sinu autole sobiv tükk nagu pakkusin, on peavalu vähem ja võid alati kindel olla, et kõik on täpselt nii nagu peab!

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2006 11:08 
Eemal

Liitunud: 06.03.2006 11:56
Postitusi: 5
tõsine müügimees :o


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2006 14:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
No ma ei usu et see augu korralikult kinni toppimine + universaal bov + sellele ühenduse tegemine sisselaske torustiku külge oleks nüüd kokkuvõttes odavam kui juba bolt-on lahenduse ostmine.

Aga kui meeldib aretamisega tegeleda ja on aega et asjaga pikemalt jamada siis võid ju proovida.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2006 17:58 
Eemal

Liitunud: 06.03.2006 11:56
Postitusi: 5
kõik on koos kuid ei toimi nii nagu peab


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2006 18:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
mis tähendab "ei toimi"? milles see probleem on?

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11