topgear kirjutas:
Miks ei saa kasutada Two Way Turbo systeem.
AFAIK siis mootori disainimisel lastakse kõik inseneridele pähe tulevad variandid superarvutitest läbi ja kõige paremate numbritega projekt läheb edasi arendamisele.
topgear kirjutas:
Mille jaoks kasutada 2 mootori aju ? ja nendele jahuti ??? seal 100ghz proc ? Catid mis on kapoti all ????
Su küsimuses on vastus olemas, kat ja ECU lähestikku. Sellest ka jahutusvajadus. Kaks ECU't vbla selle pärast et polnud piisavalt kuumakindlaid datakaableid või äkki liiga palju paremkurve sõites saab üks ECUdest kuumarabanduse
topgear kirjutas:
Nii keeruline ja ainult 413kw ?
Pigem 413kW ja 9,9 sajale keskmine küttekulu pea kahe tonnise auto juures. 413kW aga max vääne juba 1500 pöörde juures. Milline teine 2t 413kW auto eraldab EU testis 232.0 g/km CO2'te ?
topgear kirjutas:
huvitav palju on sellel tooresursi ?
Turbote eluiga ilmselt sõltub muude asjade seas palju Sport/Sport+ nuppu näpitakse. Usun ressurss ei saa väga halb olla. BMW'l on kliente kes mööda bahni ühest linnast teise hakkavad selliste autodega >200 km/h'ga sõitma iga päev ja aastane läbisõit tuleb päris korralik.
Üritab mitte pushrod vs DOHC* (Overhead cam jah mitte vastupidi) teemaks siin ära minna. Loomulikult on mootor mehaaniku õudusunenägu aga uued saaste- ja CO2 normid panevad mängu paika. Vabalt hingava ja palju lihtsama V10 asemel on firmale kasulikum toota sellist aretust. Ühest otsast on kurb vaadata, et mõne liitrise kütusesäästu nimel tehakse näiteks 3x keerulisem mootor aga tootjad on suht sundseisus. Kui on võimalus asendada 357.0 g/km CO2 emissiooniga mootor 232.0 g/km isendiga siis nii tehakse, sest trahvid/maksud kõrge CO2 eraldusega autodele EU's kaaluvad miinused üles. USA head lihtsad pushrod V8'd lähevad samuti pensionile, kuna ei täida tuleviku saastenorme. Asemele tuleb DOHC ja üle laetud kuue silindrilised nagu Euroopas. 2013 astal tuleb Corvette üllatus üllatus tõenäoliselt 3L kahe turboga mootoriga. Keerulisuse kasv kapoti all pakun väga analoogne M5'ga. Jutu iva selles, et pole mõtet insenere kiruda, neile seatud ülesanded tulevad erinevatest regulatsioonidest, mida pole võimalik uute mootorite arendamisel ignoreerida. Teisisõnu nagu kasutaja Maik mainis, tulevik ongi keeruline.