Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 20.05.2024 10:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.02.2006 13:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
kuidas kat ja bov seotud on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.02.2006 13:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui autol on MAF enne turbot, siis on sisselaskesse minev õhk mõõdetud.
Kui sa nüüd lased BOV-iga osa sellest mõõdetud õhust välja (peale MAF-i), siis läheb segu käiguvahetusel rikkaks,
samuti võib mootor liiga rikkast segust tõrkuda.
Liiga rikka seguga (loe: liigne hulk kütust) pikalt sõitmine rikub ära katalüsaatori.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.02.2006 14:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.12.2004 16:10
Postitusi: 161
Asukoht: Tartu lähistel
M-Tech kirjutas:
Kui autol on MAF enne turbot, siis on sisselaskesse minev õhk mõõdetud.
Kui sa nüüd lased BOV-iga osa sellest mõõdetud õhust välja (peale MAF-i), siis läheb segu käiguvahetusel rikkaks,
samuti võib mootor liiga rikkast segust tõrkuda.
Liiga rikka seguga (loe: liigne hulk kütust) pikalt sõitmine rikub ära katalüsaatori.

Minu teades enamus autosid ei lase peaaegu üldse kütet peale kui oled gaasi maha lasknud .Alles siis hakkataxe uuesti kütet andma kui pöörded jõuavad tühikäiguni või annad jälle gaasi juurde :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.02.2006 17:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
uhti kirjutas:
Minu teades enamus autosid ei lase peaaegu üldse kütet peale kui oled gaasi maha lasknud .Alles siis hakkataxe uuesti kütet andma kui pöörded jõuavad tühikäiguni või annad jälle gaasi juurde :roll:


Annavad ikka. Kuipalju, see peaks olenema programmist. Näiteks luksusauto juht ei taha gaasi vabastades kohe rihmades rippuda. Vähemasti oli koolis sellest põgusalt juttu...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.02.2006 19:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
kui gaasi lahti lased miks jookseb segukell leani alla otsa ära? sest yldjuhul ei anta siis kytet kui veered käik sees! järgi proovitud asi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.02.2006 21:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Olete te kindlad, et sama kehtib ka põhjagaasiga kiirendades ja käike järjest lapates?
Käiguga pidurdades pannakse loomulikult kraanid kinni (arvestades pöördeid ja TPS-i signaali).

Igalpool netis on sellest palju juttu ja otseselt BULLSHIT see jutt ka ei saa olla, kuna reaalselt on paljudel see probleem.
Siin tuleb ilmselt mängu ka klapi ehitus.

HKS SSQV peaks väga hea BOV olema, ju siis sellega seda probleemi pole.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2006 0:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Just, täisgaasiga kiirendades ei lähe käiguvahetamise ajal manegement deceleration mode`sse. Igal juhul tekib hetkeks ülerikastus kui BOVi kaudu sülitatakse tiba õhku välja. Seda efekti saate kenasti jälgida kiirendusvõistlustel turbokate käiguvahetamisel või sõites kiirendava turboka sabas. Teine asi on nüüd see KATi rikkumine milles ma sügavalt kahtlen.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2006 11:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mina olen siiani elanud teadmisega, et liigne kütus rikub katalüsaatorit.
On näiteks kompressiooni mõõtmise juures meeldetuletus, et kütusepumba kaitse tuleb eemaldada, et mõõtmisega ei rikuks ära katalüsaatorit.

Katalüsaatori ette kogunenud kütus võib seal kuumusega plahvatada ja keraamilise katalüsaatori kärje kilduteks lüüa või
rikkuda katalüsaatori, kuna tekib oksüdatsiooniprotsess ning kat ummistatakse jääkproduktidega ära.
Üldiselt on see päris keeruline keemiline värk seal.
On endal ka eelmise tööautoga selline juhus olnud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2006 12:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 10:18
Postitusi: 161
mihklil täitsa õige jutt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2006 12:47 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
http://www.dnsf.org/forum/index.php?top ... .msg220124

Alates 15-st postitusest on seal teemas ka juttu sellest. HKS toodab SSQV kasutajatele isegi sellist junni: http://www.hksusa.com/products/?id=2175
Teine toode mis asja peaks parandama on see: http://www.lancershop.com/customer/prod ... ductid=197

lancershop.com paneb enda HKS SSQV müügiinfo juurde kohe sellise rea: We suggest running the recirculation kit or the HKS EIDS to prevent stalling at idle and rich fuel mixture.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2006 21:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
kes tahab atmosfäri paisata, siis soovitan g-mef'i, ehk siis õhulugeja, mis asub PEALE bov klappi... olgu üxkõik kui hea bov...hks või greddy või mis iganes... lugeja mööt ja tegelik kogus ei lähe ikka kokku.

see on ka vale väide, et asi ei mõjuta, kuna gaas maas või mis iganes... dsm originaal maf'iga sureb kohe välja, kui atmosfääri ventileerida. performance kannatab kõvasti selle ptsss hääle pärast.

ja mix üldse bov ja kat.... kui juba bov'i vaja, siis ei peax enam ammu katti all olema....

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.02.2006 22:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mõni inimene soovib näiteks ainult häält.
Mina olen sellele oma mõtetes juba lahenduse välja mõelnud.
Ehk siis senikaua kui BOV meeldib tuleb kat asendada toruga, kui ära tüütab saab kat-i alla tagasi panna (et auto vastaks tehnonõuetele).
Peale hääle ju muud vahet BOV vs By-Pass ei olegi.

Teema tõstatasingi selle pärast, et osad autod sõidavad ilusti ka atmosfääri ventileerides ja ei ilmuta väliselt mingit pahameelt.
Samas on sama margi ja mootoritega autodel käitumine vahest totaalselt erinev.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Viimati muutis Mihkel, 26.02.2006 23:25, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.02.2006 19:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
M-Tech kirjutas:
Teema tõstatasingi selle pärast, et osad autod sõidavad ilusti ka atmosfääri ventileerides ja ei ilmuta väliselt mignit pahameelt.


sa nagu väidad, et mootori töö ei olene siis õhulugeja mõõdust ja õhu tegelikust kogusest? :?: :?:

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.02.2006 23:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ei väida!

Lihtsalt välismaiseid foorumeid luguedes töötavad osadel inimestel MAF-iga mootorid atmosfääri ventileerides ilusti aga teistel mitte.
Ja juhtub seda ka ühe ja sama auto margi puhul.
See ongi mulle siiani selgusetu, et millest see tingitud on.

Eeldan, et atmosfääri ventileeritav õhukogus on see mis rolli mängib.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11