TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

G60 - Garret`i turbo - kütuse süsteem ja turbo rõhk paika
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=9485
2. leht 3-st

Autor:  Tim0 [ 07.09.2011 23:36 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Kui sul juba ilma selleta on rõhk liiga kõrge siis sellest kasu pole.
See pigem baas rõhust suurema rõhu saamiseks.
Kui su turbol sisene waste gate siis keera akuaatori varrast pikemaks ja peaks lahenema probleem.
Eeldusel et waste gate töötad ja pole kinni kiilunud või midagi sellist ning rõhk mis seda juhib jõuab ka ilusti kohale.
Välise waste gate puhul ei oska täpselt juhendada, aga peaks saama ka vedru pinget vähendada.

Autor:  _siim_ [ 07.09.2011 23:53 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Kui üldse on wg-ga turbo.

Autor:  Lauri-L [ 08.09.2011 13:09 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Nii hommikul ajasin auto kanali peale, alt poolt on sama palju näha kui ülevalt, ehk siis praktiliselt mitte midagi, niiet siis nädalavahetusel natuke lammutan pealt poolt et turbole ligi pääseda ja siis spekuleerib edasi et mida teha ja kuidas teha.

EDIT: eelimine omanik ütles et saab rohkem rõhku seega peaks waste gate olemas olema

Autor:  Lauri-L [ 09.09.2011 23:33 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Natuke tuhlasin varuosade maailmas ringi ja leidsin enda kodukandist ühe sama mootoriga corrado varuosadeks, ning tekkis mõte tagasi panna originaal süsteem, ainuke asi mis häirib on see et auto seisnud mittu aastat ja mida kontrollida sellisel juhul ülelaadi juures (et kas korras on või korda teha saab) ?

Autor:  _siim_ [ 09.09.2011 23:42 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Kõigepealt tuleb selgeks teha mis autol viga on,muidu teed palju tööd ära ja ikka jamab,ega see G laadur ka midagi head pole,nõuab hooldust ja varuosi.

Autor:  Lauri-L [ 10.09.2011 0:07 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

_siim_ kirjutas:
Kõigepealt tuleb selgeks teha mis autol viga on,muidu teed palju tööd ära ja ikka jamab,ega see G laadur ka midagi head pole,nõuab hooldust ja varuosi.

Niipalju kui ma välja jagan asjast siis turbo puhub natuke liiga kõvat rõhku, aga G laadur peaks vähem puhkuma ja seega ka toimima. Eks homme hakkan pealt poolt lammutama ja tsekkan selle turbo üle, kui midagi kahtlast siis teen mõne klõpsu ja lasen siia pildid üles. Nii vast kõige kindlam kuna ise pole selle alaga veel eriti tegelenud, uurinud ja lugenud olen küll kõvasti.
Kuna hetkel rahaga ka natuke kitsad ajad siis ei saa sinna kapoti alla väga palju raha laduda ja oleks vaja lihtsalt asi korralikult toimima saada, olgu selleks see viis milline tahes.

Autor:  _siim_ [ 10.09.2011 8:51 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Eriti absurdne lahendus oleks see,et võtan turbo ära kuna puhub liiga palju,
siin foorumis pole ma varem sellisest lahendusest kuulnudki :D

Kas sul tõesti pole siis kedagi targemat kuskil lähedal kes saaks pilgu peale visata.

Autor:  RKsilver [ 10.09.2011 10:53 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Turbo rõhku annab kenasti piirata, kui just liiga väike turbiin ei ole ...

Autor:  Lauri-L [ 10.09.2011 19:07 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

_siim_ kirjutas:
Eriti absurdne lahendus oleks see,et võtan turbo ära kuna puhub liiga palju,
siin foorumis pole ma varem sellisest lahendusest kuulnudki :D

Kas sul tõesti pole siis kedagi targemat kuskil lähedal kes saaks pilgu peale visata.

Ära võttma just ei hakka, aga eelistaks originaal süsteemi, kui las see teema jääb, suht koht kohe garaasi ja hakkab lammutus pihta, üritan turbo kätte saada ja siis vaatab edasi.

EDIT: ei tea kedagi kes nende asjadega tegeleb ja midagi rohkemat jagab kui mina, ehk leidub keegi siit klubist kes rakvere kandis elab ja üle tuleb ning tsekkab asja ?

Autor:  Lauri-L [ 10.09.2011 22:01 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Nii, sai siis üks tunnike tegutsetud ning lood sellised et sisselaske maha võtt suht ulme sel autol, ühe kollekktori poldil keerasin pea üle (kuuskant) ja edasi teha pole mitte kui midagi. Seega hetkel jääb asi seisma.

Autor:  Lauri-L [ 10.09.2011 23:16 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Nii, sõin ja puhkasin vahepeal, ning otsustasin uuesti garaasi minna seekord siis lähenesin alt poolt, vist isegi et leidsin waste gate ülese, hetkel siis käib googeldamine et leida mõni pilt asjast, kuna ei ole kindel kas õige asi, igatahes on mingine reguleeritav varras jne. nüüd võiks keegi üle seletada selle reguleerimise

Edit: selline asi siis vaatas mulle näkku : http://www.tbdevelopments.com/catalog/i ... 08_450.jpg

Autor:  ahto42 [ 11.09.2011 7:32 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Sellel samal asjandusel keerad vart pikemaks, siis rõhk alaneb.

Autor:  _siim_ [ 11.09.2011 12:50 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Loodame et on nagu normaalsel autol rõhuga mitte vaakumiga juhtimine tehtud,aga jah 1,4bar väikeste pihustitega on liig mis liig ja eks ta teeb sul fuelcuti

Autor:  Lauri-L [ 11.09.2011 23:59 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

Nii keerasin siis varrast pikkemaks ning hetkel siis annab 0,5bar`i, pöörde käib ilusti jne aga millegi pärast tundub et nagu liiga palju oleks maha keeranud, ehk oskab keegi öelda palju originaal kompressor rõhku annab ?

Autor:  _siim_ [ 12.09.2011 7:32 ]
Teema pealkiri:  Re: G60 - Garret`i turbo - küsimused pihustite kohta

0,9 kanti ehk,proovima pead,kuhu maani ilusti sõidab kuna jutust võis eeldada et chip ka peal,siis tuleks ära kasutada maksimaalne rõhk mis sisse kirjutatud.

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/