Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 2:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 04.09.2011 21:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Nii, kuna ei ole erilist kokku puutunud turbotatud mootoritega siis natuke küsiks ja uuriks.
Autoks siis WV Corrado 1.8 118kw
Kapoti all siis selline seis et originaal süsteem(üle laadimine vms) maha võetud ja pandud(tekst auto omanikult) G60 puudub, TURBO GARRET praegu puhub 0.7 (saab rohkem). BLOW-OFF, CHIPTUNING + tehtud 7200 rpm.

Aga probleem siis, pihusti otsikud (vms, ei tea täpset nimetust) väiksed ja turbo rõhk madalaks keeratud (nagu aru sain siis selleks et kütte kulu ulme ei oleks) ja kuna otsikud väiksed siis üle 4 - 4,5k pöörde ei ole enam jõudu kuna ei saa piisavalt kütet peale, oleks vaja siis panna suuremad pihusti otsad ning turbo ja muu kraam paika timmida dyno peal (nii mulle seletati).

Et kuidas selliste asjade timmimisega on, ise arvatavasti ei tee, nii et oleks vaja kedagi kes paika paneb asjad.
Aga siis küsimus et kui suured pihusti otsad osta ja mis firma või kust jne.
Ja kui palju keegi raha küsib selliste asjade eest ? Ja kas kindlasti on vaja asi dyno peal teha?

Pihusti otsade vahetusega saaks vast ise hakkama, aga sealt edasi vaja juba mõnd targemat meest !!

NB: ei leidnud seda sorti teema kohta vajalik infi, seepärast ka uus teema (paljudes foorumites kiputakse sõimama et miks ei kasuta otsingut jne)


EDIT: Viisin pealkirja teemaga ühte

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Viimati muutis Lauri-L, 25.09.2011 16:01, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.09.2011 23:47 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Kahtlane jutt,mis pihustiotsade vahetamise teema see veel on,ega diisel pole ju.
0.7bar-iga peaks see auto veel väga hästi liikuma.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2011 1:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Kuna ei ole sisse pritse lammutamisega tegelenud siis oska täpselt öelda, aga lugedes turbotamise ABC`d siis :

6) Kui kõik eelnev on tehtud ja autol küljes ei ole see auto veel sõiduvalmis. Kuidagi oleks vaja ka kütust lisada suurenenud õhu kogusele. Üldiselt vabalthingav auto ei toida rohkem kui 0.1-0.2bar'i rõhku ära ilma kütuse süsteemi modifitseerimata. Mingi piirini piisab kütuse rõhu tõstmisest kütuserõhuregulaatoriga. Kui süües kasvab isu ja tegelikult vajaks vahetamist ka kütusepump ja pihustid.

et siis tuleks panna suuremad pihustid, kuna üle 4k pöörde hakkab nagu hing kinni jääma, et ei saa piisavalt küttet ja segu lahja vms.
Küsimus ongi selles et kuidas nende asjadega toimetada ja mida teha, või siis teine asi et kuidas kütuse rõhku tõsta ?
Et saaks korralikult toimima asja ja et mootorit kotti ei laseks, või keerata turbo rõhku kuidagi maha ?

EDIT:
Või kuidas on chipiga, ehk see valesti seadistatud vms ? (kui on võimalik seadistada)

EDIT2:
Aga kas millegis muus ei või viga olla ? Et lihtsalt midagi läbi seal omadega ?

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2011 6:58 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Sellel autol peaks saama OBD kaabliga asi ju VAG-comi (arvuti) taha panna, eksole? See näitaks ära enamvähem kõik andmed, mis parasjagu mootoris toimub ning saaks arvatavasti lihtsamalt teada, mis juhtub sul seal 4k pöörde juures ja miks edasi ei lähe. Pluss veateated. :)
Pole proovinud?

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2011 10:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
ei ole sellist asja proovinud, aga siis jälle küsimus et kuidas ja kus ?

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2011 11:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Humoristid, see on nii kiviaegne aju, et seda saab ainult chipi vahetamisega progeda.
See turbotamine mida sa kirjeldad ongi tüüpiline tundmatu seadistusega turbotamine.
See G60 aju ongi ehituselt juba kiiksuga mida nimetati vist DigiLag-iks.

Et see pill Eestis nii käima saada nagu peab tuleks aju ära vahetada, mis ei tähenda muidugi seda, et ta selle praeguse setupiga kuidagimoodi sõidaks.
Küsimus ongi lihtsalt selles, mida auto omanik ise täpsemalt taga ajab.
Kes süsteemi ehitust veidi jagab saab kiire arvutusega kätte, et need stock 250cc@3.0bar pihutsid on juba stockina G60 kompressoriga otsas.
Kuna sa ilmselt vaevalt tead mis pihustite ning mis turbo jaoks see chip on tehtud, siis jääbki üle vaid katsetada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2011 12:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Ehk siis on vaja hakata sinna katse eksitus meetodil pihusteid proovima ?

EDIT:
Taga ajan seda et mootor ilusti lõpuni pöörde käiks ja kotti ei jookseks, natuke jama sõita kui üle 4k ei tasu lasta

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2011 12:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No kui sa mitte päris täieliku võimsusega oled valmis teda kasutama,
siis võid tunde järgi sinna suuremad pihustid vaadata, midagi 350cc@3.0bar kanti äkki.
Üldiselt iga selline setup on erinevalt kokku gemüüsetud ja väga raske on mingit kindlat valikut soovitada,
seda enam, et tegelikult ei ole ju reaalselt kellegil õrna aimugi mis chip seal sees on. :)
Suuremate pihustitega läheb muidugi alt ots rikkamaks ja auto ei pruugi talvel külmaga enam käivituda normaalselt.
Kõige mõistlikum oleks sellise kompoti puhul endale wideband lambda hankida ja vaadata, mis seal täpselt toimub.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2011 23:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Nii täna sain reaalselt siis auto kätte. Täpsemalt siis sõites, vajutades põhja, tõmbab 4k peal hinge kinni ja rõhu kell näitab seal 1.5 bari juures, ehk siis niipalju kui mina aru saan on seda natuke palju originaal pihustite kohta, aga mis oleks kui turbo rõhku alandaks ?
Minu arvamist mööda umbes pool maha ehk siis kusagil 0,7-0,8 bari peaks hea olema(ei aja tipp võimsust taga), aga kuidas seda nüüd teostada ?
(eespool öeldi et sellise survega (0,7) peaks stock pihustid veel kärama)

EDIT:
WV klubist siis:
spool kirjutas:
Minuarust ei vahetata pihustiotsi (v.a diislitel) vaid pannakse uued pihustid. Minuarust kasutaja j-o-s-s (?) pani oma G60 mootori sõitma originaalpihustitega aga seevastu suurema MAP anduriga (250kPa?). Parandage kui valesti mäletan.


Keegi võib natuke ka selle argumendi kohta natuke seletada mulle (mis asi on MAP andur?).

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.09.2011 6:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Lauri-L kirjutas:
Keegi võib natuke ka selle argumendi kohta natuke seletada mulle (mis asi on MAP andur?).



Äkki võiks ise ka midagi lugeda uurida, siitsamast foorumist? Info on olemas kõik, ega keegi ei jaksa niikuinii kogu teooriat ühe jutiga ära seletada. Alusta nt mootori tööpõhiõttest, jätka elektroonilise sissepritsega ja lõpeta turbosüsteemiga. Ei pea süvitsi minema, aga elementaarne arusaam võiks olemas olla, eriti kui ise midagi tahad teha.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.09.2011 13:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Eks ma map anduri kohta uurin ise, aga kuidas turbo rõhku alandada ?

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.09.2011 21:32 
Eemal

Liitunud: 22.09.2010 21:24
Postitusi: 143
Asukoht: Tallinn 56209621
waste gate vedru eelpinget vähendades.
vaata ka kus kohast waste gate oma signaali saab ja kas seal on äkki mingi regulaator vahele pendud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2011 0:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Tim0 kirjutas:
waste gate vedru eelpinget vähendades.
vaata ka kus kohast waste gate oma signaali saab ja kas seal on äkki mingi regulaator vahele pendud.

Nii palju kui googeldasin ja vaatasin siis blow-off valve ja waste gate on 2 eri asja, ning waste gate peaks paiknema turbo juures, aga on see kindel et mul see seal üldese olemas on ? Ehk on abi sellest kui ma mõned klõpsud kapoti alusest teen ja need siia postitan ? Ei julge ise väga kohe näppima hakata, pärast keeran veel midagi sinna samusese.

EDIT:
Blow-off valve
Pilt
Pilt
Ja jookseb mulle tundmatuse andurise vms
Pilt

Turbole ligi ei pääse pealt poolt eriti kergelt, eks homme ajab kanali peale ja tsekkab sealt

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2011 18:39 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Pilte ei näe millegipärast.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2011 23:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Huvitav, see selleks.

VW klubis pakkuti mulle välja selline asi : http://www.db-hp.ee/shopnew/?446,manuaa ... %B5hukraan

spool kirjutas:
....

Soovitan sulle seda regulaatorit (Boost Controller) - http://www.db-hp.ee/shopnew/?446,manuaa ... %B5hukraan
Saad salongi paigaldada ja pidevalt peale/maha keerata rõhku, nagu filmis!


Ehk siis nagu aru saan, et saab sellega turbo rõhku reguleerida nii nagu ise soovin. Seega peaks sellega mu mure lahenema !?

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11