Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 1:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.09.2011 23:36 
Eemal

Liitunud: 22.09.2010 21:24
Postitusi: 143
Asukoht: Tallinn 56209621
Kui sul juba ilma selleta on rõhk liiga kõrge siis sellest kasu pole.
See pigem baas rõhust suurema rõhu saamiseks.
Kui su turbol sisene waste gate siis keera akuaatori varrast pikemaks ja peaks lahenema probleem.
Eeldusel et waste gate töötad ja pole kinni kiilunud või midagi sellist ning rõhk mis seda juhib jõuab ka ilusti kohale.
Välise waste gate puhul ei oska täpselt juhendada, aga peaks saama ka vedru pinget vähendada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2011 23:53 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Kui üldse on wg-ga turbo.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.09.2011 13:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Nii hommikul ajasin auto kanali peale, alt poolt on sama palju näha kui ülevalt, ehk siis praktiliselt mitte midagi, niiet siis nädalavahetusel natuke lammutan pealt poolt et turbole ligi pääseda ja siis spekuleerib edasi et mida teha ja kuidas teha.

EDIT: eelimine omanik ütles et saab rohkem rõhku seega peaks waste gate olemas olema

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.09.2011 23:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Natuke tuhlasin varuosade maailmas ringi ja leidsin enda kodukandist ühe sama mootoriga corrado varuosadeks, ning tekkis mõte tagasi panna originaal süsteem, ainuke asi mis häirib on see et auto seisnud mittu aastat ja mida kontrollida sellisel juhul ülelaadi juures (et kas korras on või korda teha saab) ?

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.09.2011 23:42 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Kõigepealt tuleb selgeks teha mis autol viga on,muidu teed palju tööd ära ja ikka jamab,ega see G laadur ka midagi head pole,nõuab hooldust ja varuosi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2011 0:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
_siim_ kirjutas:
Kõigepealt tuleb selgeks teha mis autol viga on,muidu teed palju tööd ära ja ikka jamab,ega see G laadur ka midagi head pole,nõuab hooldust ja varuosi.

Niipalju kui ma välja jagan asjast siis turbo puhub natuke liiga kõvat rõhku, aga G laadur peaks vähem puhkuma ja seega ka toimima. Eks homme hakkan pealt poolt lammutama ja tsekkan selle turbo üle, kui midagi kahtlast siis teen mõne klõpsu ja lasen siia pildid üles. Nii vast kõige kindlam kuna ise pole selle alaga veel eriti tegelenud, uurinud ja lugenud olen küll kõvasti.
Kuna hetkel rahaga ka natuke kitsad ajad siis ei saa sinna kapoti alla väga palju raha laduda ja oleks vaja lihtsalt asi korralikult toimima saada, olgu selleks see viis milline tahes.

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2011 8:51 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Eriti absurdne lahendus oleks see,et võtan turbo ära kuna puhub liiga palju,
siin foorumis pole ma varem sellisest lahendusest kuulnudki :D

Kas sul tõesti pole siis kedagi targemat kuskil lähedal kes saaks pilgu peale visata.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2011 10:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Turbo rõhku annab kenasti piirata, kui just liiga väike turbiin ei ole ...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2011 19:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
_siim_ kirjutas:
Eriti absurdne lahendus oleks see,et võtan turbo ära kuna puhub liiga palju,
siin foorumis pole ma varem sellisest lahendusest kuulnudki :D

Kas sul tõesti pole siis kedagi targemat kuskil lähedal kes saaks pilgu peale visata.

Ära võttma just ei hakka, aga eelistaks originaal süsteemi, kui las see teema jääb, suht koht kohe garaasi ja hakkab lammutus pihta, üritan turbo kätte saada ja siis vaatab edasi.

EDIT: ei tea kedagi kes nende asjadega tegeleb ja midagi rohkemat jagab kui mina, ehk leidub keegi siit klubist kes rakvere kandis elab ja üle tuleb ning tsekkab asja ?

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2011 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Nii, sai siis üks tunnike tegutsetud ning lood sellised et sisselaske maha võtt suht ulme sel autol, ühe kollekktori poldil keerasin pea üle (kuuskant) ja edasi teha pole mitte kui midagi. Seega hetkel jääb asi seisma.

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2011 23:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Nii, sõin ja puhkasin vahepeal, ning otsustasin uuesti garaasi minna seekord siis lähenesin alt poolt, vist isegi et leidsin waste gate ülese, hetkel siis käib googeldamine et leida mõni pilt asjast, kuna ei ole kindel kas õige asi, igatahes on mingine reguleeritav varras jne. nüüd võiks keegi üle seletada selle reguleerimise

Edit: selline asi siis vaatas mulle näkku : http://www.tbdevelopments.com/catalog/i ... 08_450.jpg

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2011 7:32 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Sellel samal asjandusel keerad vart pikemaks, siis rõhk alaneb.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2011 12:50 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Loodame et on nagu normaalsel autol rõhuga mitte vaakumiga juhtimine tehtud,aga jah 1,4bar väikeste pihustitega on liig mis liig ja eks ta teeb sul fuelcuti


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2011 23:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Nii keerasin siis varrast pikkemaks ning hetkel siis annab 0,5bar`i, pöörde käib ilusti jne aga millegi pärast tundub et nagu liiga palju oleks maha keeranud, ehk oskab keegi öelda palju originaal kompressor rõhku annab ?

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.09.2011 7:32 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
0,9 kanti ehk,proovima pead,kuhu maani ilusti sõidab kuna jutust võis eeldada et chip ka peal,siis tuleks ära kasutada maksimaalne rõhk mis sisse kirjutatud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11