Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.08.2018 21:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 12.09.2011 11:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
sai 2 korda langetada, 1 oli juba nat palju, aga ehk kusagil 0,8 oleks paras, eks peab proovima, aga asi on kõvasti paremaks läinud tänu siinsele foorumile ja kasutajatele niiet tänud !!!

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.09.2011 17:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4612
Asukoht: Tallinn
Arvesta, et seal ajus on mälu järgi stockis 200kpa MAP sensor, seega üle 1bar boosti aju ei näe.
Originaal kompressor puhub 0.5-0.6bar.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
ECUMASTER tooted, tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont, juhtajud - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.09.2011 12:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Ei ajagi maksimummi taga, kui kusagil 0,7-0,8 ilusti töötab siis mina olen väga rahul igatahes, hetkel oli tunda et lõpus saab nagu palju peale, koheapeal läks ilusti piirajase aga sõidu aeg väga ei kippunud, sinna 6500 juurde jooksid pöörded. Täpselt sama moodi tegi kui korra turbo vahelt ära võttsin, enult et siis sõites oli sama teema 5k pöörde juures.
Seda oli ka küünaldest näha et segu väga rikkas olnud, ehk siis vaja natuke boosti juurde anda ja peaks hea olema. 8)

Muidugi see waste gate varda keeramine peale sõitu on suht piin, kes corri kapottialust näinud see teab miks, alt poolt pääseb ligi ja summuti ning turbo ei ole eriti jahedad peale kohapeal soojaks käimist ja valu andmist. :x

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.09.2011 0:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Nii võtaks teema uuesti ülese, ehk siis jutt järgmine, et üks kodukandi tüüp pakkus mulle sobiliku 16v plokki kaant koos muude vajaminevate osadega, mõte oli selline et mis oleks kui eemaldaks turbo ?
Kindel et väljalase vaja ümber teha (keevitus võimalus olemas), aga mida veel, mis vaja eemaldada või ringi vahetada, just kütuse süsteemi kohapealt ?

Endal selline aimuds et tuleb arvatavasti kas kütuse rõhku alandada või pihustid väiksemad panna, aga kuidas map anduriga jääb, seda ei kujuta ette.

EDIT: sain juba vastuse, aga vahe peal googeldades, uurides kuidas ühendada manual boos controller, siis tekkis küsimus et kui palju mõjutab waste gate küljes olev voolik waste gate tööd ?

Boost controlli küll veel peal ei ole aga mida mõjutab see voolik seal ? Hetkel mul see suht lõtva emmiga seal otsas ja kerged probleemid rõhu paika saamisega, kas ei puhu üle 0,5 või siis juba mingine 1,1-1,2. Sammuti ei ole kindel kas see voolik õigese kohta läheb.
Pilt kui selline siis MBC ühendamisest :
Pilt
Mõtlen just voolikut mis läheb waste gatest sisselaske kolektorise.
Või aitaks MBC mind rõhu täpsel paika saamisel ?

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.09.2011 12:21 
Eemal

Liitunud: 22.09.2010 21:24
Postitusi: 142
Asukoht: Tallinn 56209621
ainult sellest voolikust sõltubki wastegate avanemine. Parem vaata et see korralikult kinni ja aukudeta.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.09.2011 13:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2011 20:52
Postitusi: 25
Asukoht: Rakvere
Tim0 kirjutas:
ainult sellest voolikust sõltubki wastegate avanemine. Parem vaata et see korralikult kinni ja aukudeta.

Selge, seega igaksjuhuks vahetan välja ja siis proovib seda wastegatet uuesti reguleerida

_________________
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.08.2014 21:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
No ma ei tea, enda masinal mis oli 2.0-ist ehitatud turbokas diisli vändaga, nagu ei jäänud kuidagi asi pihustite jalgu, võimalik, et keerasin peale vähe aga väänet oli küll puusalt paugutades.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.08.2014 14:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 19:26
Postitusi: 246
G60 pihustid mul juba 0.7 bar 100% duty. Suht pisikesed.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.08.2014 13:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
Lauri-L kirjutas:
Nii täna sain reaalselt siis auto kätte. Täpsemalt siis sõites, vajutades põhja, tõmbab 4k peal hinge kinni ja rõhu kell näitab seal 1.5 bari juures, ehk siis niipalju kui mina aru saan on seda natuke palju originaal pihustite kohta, aga mis oleks kui turbo rõhku alandaks ?
Minu arvamist mööda umbes pool maha ehk siis kusagil 0,7-0,8 bari peaks hea olema(ei aja tipp võimsust taga), aga kuidas seda nüüd teostada ?
(eespool öeldi et sellise survega (0,7) peaks stock pihustid veel kärama)

EDIT:
WV klubist siis:
spool kirjutas:
Minuarust ei vahetata pihustiotsi (v.a diislitel) vaid pannakse uued pihustid. Minuarust kasutaja j-o-s-s (?) pani oma G60 mootori sõitma originaalpihustitega aga seevastu suurema MAP anduriga (250kPa?). Parandage kui valesti mäletan.


Keegi võib natuke ka selle argumendi kohta natuke seletada mulle (mis asi on MAP andur?).


Olin selle ehituse kõrval ja aju jäi originaal G60 aju. Rõhk oli 1bar ja käis kenasti. Seal oli probleemiks pisike turbo, mis kõrgemalt pooma hakkas.
Originaal jupid 1.5 kindlasti välja ei aja.
Wg regullida 0.7-1.0 ja peaks saama sealt edasi timmida.
Usun et seal sul kas wg puudu või voolik tagant ära.

Vabandust aga ma lugemisega edasi pole jõudnud...
Et kui juba lahendatud, siis ignoreerige..

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.01.2018 9:34 
Eemal

Liitunud: 09.03.2016 22:46
Postitusi: 1
G60 kompressor puhub standardis umbes kuni 0,7bari .Ja ajus sees olev map ei ole võimeline üle 1,0 bar lugema. nii et sama rõhuga jätkates võid varsti kolbe otsima hakkata! (naised saunas rääkisid) vb teab keegi paremini :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11