Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 16:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.05.2011 18:42 
Eemal

Liitunud: 16.04.2010 21:23
Postitusi: 8
Asukoht: tartu
Loodetavasti saab teema õigesse kohta. Nimelt audi 1,8 turboka k-03 pikilõtk osutus liiga suureks ja otsustasin sellega midagi ette võtta. Kas Tartus Soinaste tänaval turbo parandaja juurde on seda mõtet viia? Olen kuulnud, et Eestis on turbo taastamine poolpidune ettevõtmine. Samas, ega lammutuse turbo võib ka ju koostöö lõpetada. Peale selle autot väga kauaks seisma ka ei tahaks jätta, et välisriiki see taastamisse saata. Seega ootaks teiste kogemusi, kes sarnase dilemma ees olnud. Mõistvat suhtumist! :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.05.2011 20:40 
Eemal

Liitunud: 16.01.2005 23:40
Postitusi: 58
Asukoht: tartu tõrvandi ringtee
Tere
Kui tiivikud on korpusesse puutunud ja tasakaal rikutud tuleb otsida uut turbot.Samas küsimus miks lõtk tekkis? Esimene põhjus puudulik õlitus.
Turbo remont ja treimine.
tel.56565512


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.05.2011 21:54 
Eemal

Liitunud: 16.04.2010 21:23
Postitusi: 8
Asukoht: tartu
Võib olla põhjus chip-is ja noortest eelmistest omanikest? Kohe peal kiiret sõitu seimsa jne


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.05.2011 21:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mul isiklikult väga suurt usku turbo remonti pole, kui asi puudutab mingitsorti performance turbot, kus rõhud ja koormused suuremad, kuid enda masinal kunagi lastud turbo Hando Kruuvil (Soinaste tn) remontida ja siiani vastu pidanud. Üldiselt originaalturbod pidavat vastu pidama ja kui eesmärk lihtsalt stock seis taastada, tasub küll proovida.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2011 7:19 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Kui venekeel suus siis lätis on pink olemas. Kuulsin, et u 350 euriga on uus tiivik ja võll ka hinnasees.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2011 18:53 
Eemal

Liitunud: 16.04.2010 21:23
Postitusi: 8
Asukoht: tartu
See tähendaks jällegi auto pikemaks seisma panemist, nädalast-kahest pole juttugi... Keegi teine ei oska kommenteerida seda soinaste tn vana?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2011 19:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Oskan isiklikult kommenteerida vaid tema hinnapoliitikat kuid mitte tööd.

Hinnapoliitika siis järgmine, et reeglina uurib ta sult järgi mis shansid on sul uut leida ja mis uus maksaks....selle järgi tuleb ka hind. (minu arusaama järgi pool uuest) Kunagi oli tarvis Golfile plokikaane sisse 2 puksi teha nukaliini ja need siis mõõtu töödelda....Leidis härra isegi spetsiaalse tera selleks ja ütles, et saab teha küll. Kuna uus kaan maksis 8000.- siis tema küsis 4000.- ja kui kunagi turbol pukse lasin vahetada siis oli sama rida....et alla 2000.- ei viitsi teha ja kui turbo miskit erilist (näiteks koos koldega) siis oli kohe 1-2k kallim olenemata sellest et töö on sama :-D

Sulle pakuti siin teemas juba kontakti, kelle tööd olen senini heaks pidanud.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2011 22:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Mingi ~400€-ga remontimine on ikka IMO pointless. Ma olen endal lasknud 2x seda teha, korra kohalike juures, korra väljasmaalt tellinud, mõlemad föönid on 1+bar juures ikka suht kiiresti ära koolenud. Lokse nagu polegi võllil, aga suitsevad mõlemad toredasti. Sõidetud sai mõned tuhanded kilomeetrid.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.05.2011 20:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2011 17:07
Postitusi: 27
BR turbos lasin garrett gt20 taastada ja maksis 220€ (hind ei sisaldanud tiiviku ja võlli vahetust)

_________________
Mootorrataste ja ATV ümberehitustööd.
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid

Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.05.2011 23:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Kõike sefim kogemus 8-9a tagasi oli Karla Autoga Tallinnas. Viies turbo sinna, üteldi, et enne ei oska mingit kalkulli teha kui tuleb turbo lahti võtta. Jäi föön sinna, tõmmati pilbasteks, üteldi et jah see on perses, uut võlli vaja, mille hinnaks siis pakuti 450€ ja kasseeriti vea tuvastamise eest 750eek. See tõmbas küll katuse sõitma. Tra, seda ma teadsin ju isegi, et asi on perses, tutikat asja ei vii ju remonti. Saan aru, et midagi ei pea tasuta saama, aga turbo avamiseks ei ole vaja eritehnikat, ala nagu auto diagnostikas, et peaks kohe tala selga lööma. Turbs muidugi anti seibidena tagasi, et tee mis tahad sellega.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.05.2011 10:21 
Eemal

Liitunud: 16.04.2010 21:23
Postitusi: 8
Asukoht: tartu
Viisin sinna soinaste tänavale turbo remonti, vaatab mis saab. Eks hiljem muljetan.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.05.2011 20:41 
Eemal

Liitunud: 16.04.2010 21:23
Postitusi: 8
Asukoht: tartu
Käisin siis turbol järel. Olen kuulnud, et soinaste härra hinnapoliitika omamoodi. Nii ta oli ka seekord. Küsis 100 eur tööraha, see ära masktud ksüis, et kas on norm summa. Vastasin jaatavalt ja järsku härra plahvatas, et oi k**** see oli vist kallima remondiga turbo siiski, et 60 eurot juurde ikkagi. Iseenesest kui turbo kestab, siis olen kokkuvõttes ikkagi hinnaga rahul. Turbo oli olnud sodi täis ja selle tõttu ka ära koolenud. Nüüd murrangi pead, mis selle põhjustanud - auto alles soetatud ja ajalugu ei tea.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.05.2011 18:15 
Eemal

Liitunud: 20.09.2006 11:38
Postitusi: 35
Asukoht: Tartu
No 350€ eest saab juba hiinaka analoogi originaalile nt. www.carshop.ee vms


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.05.2011 19:42 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Anna siis vihje, kust saab GT1548 analoogi!?

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.08.2011 20:11 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Kust alates on lõtk liiga suur? Täna näppisin enda turbot üle tüki aja ja kui tibake jõudu näppudesse suunata siis saab laba vastu korpust ära käima.. mitte küll kergelt muidugi. Endale tundub, et see tiba liig?
Pikilõtk on samuti natuke olemas.. suht vähe muidugi nii tunde järgi proovides.

Mis teha tuleks? Uued puksid?

Turboks garret gt2256v.

Ja nii muuseas küsides, mis sellises seisus turbo eest hinda võiks maksta üldse? :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11