Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 22:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: fiat croma 2,0 turb
PostitusPostitatud: 11.03.2011 2:46 
Eemal

Liitunud: 23.12.2008 3:13
Postitusi: 47
Asukoht: viljandi
tere. mul sellinne mootor 114kw, 88a, mis läheks vaz tüüpi sõiduautole vahele. originaal turbo peaks tal olema Garrett TB0338. ja siit tekibki küsimus, et kuna plaanis mitte päris originaalina jätta seda mootorit siis kas peaks ka teise turbo panema, või lasta see korda teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: fiat croma 2,0 turb
PostitusPostitatud: 12.03.2011 15:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
sidam2 kirjutas:
tere. mul sellinne mootor 114kw, 88a, mis läheks vaz tüüpi sõiduautole vahele. originaal turbo peaks tal olema Garrett TB0338. ja siit tekibki küsimus, et kuna plaanis mitte päris originaalina jätta seda mootorit siis kas peaks ka teise turbo panema, või lasta see korda teha.


Mida sa saavutada tahad ja mida sa muuta tahad ja miks ?

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: fiat croma 2,0 turb
PostitusPostitatud: 14.03.2011 3:38 
Eemal

Liitunud: 23.12.2008 3:13
Postitusi: 47
Asukoht: viljandi
tahan saavutada rohkem jõudu ja võimsust, kuna niikuinii on kavas teha mootorile kapitaalne remont, kolvid, kepsud, tihendid, jne. arvatavasti ka teine aju jne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: fiat croma 2,0 turb
PostitusPostitatud: 14.03.2011 16:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Aga mõtle see number välja, kui palju võimsust tahad saada. Sellest hakkab kõik pihta (mida tasub teha ja mida mitte). Uuri netiavarustest välja, kui suured on erinevate komponentide maksimaalsed võimalikud võimsused. Näiteks, kui suured on pihustid, kui tugev on sidur, käigukast, poolteljed jne jne.
Lühidalt, kui tahad jõudu saada 130kw 118kw asemel, tee kapremont ja keera natuke turborõhku peale. Kui tahad aga 150+kw, tuleb kindlasti juba mõnd komponenti "järele aidata".

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: fiat croma 2,0 turb
PostitusPostitatud: 13.06.2011 23:40 
Eemal

Liitunud: 23.12.2008 3:13
Postitusi: 47
Asukoht: viljandi
jõudu tahaks saada natukene alla 200 midagi või sinnakanti. pihustid on bosch 0280150701, 15,8OHM`S, 226CC/Min, 22Lb/hr, (3.6L M5 on samasugused nagu googlest sain), käigukast oli ennem kopikasracingu all ennem, mis ei pidanud seal kaua vastu, nüüd on korda tehtud(seal ikka üle 200kw ja pidamist palju). sidurit ei oska ka valida, praegu originaal. taga on volvo sild, millel poolteljed kõvasti jämedamad kui ladal. kust kolbe ja kepse oleks mõistlik vaadata ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: fiat croma 2,0 turb
PostitusPostitatud: 14.06.2011 14:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
226cc/min pihustid on 4 silindri (eeldan, et on R-4) peal 200kw saavutamiseks kindlasti liiga vähe. 400+cc/min pihustid peaksid leidma.
Usun, et stock kolvid peavad Su soovitud jõule vastu - mina ei kiirustaks neid vahetama.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: fiat croma 2,0 turb
PostitusPostitatud: 15.06.2011 14:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Pane sinna 16v kaas. Mul neid on. Originaal keps/kolb kannatab ilusti 300hp.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: fiat croma 2,0 turb
PostitusPostitatud: 15.06.2011 14:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Pane näiteks 16v hooratas ja sinna originaal Fiat Coupe Turbo/Alfa 147/156 GTA sidur.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: fiat croma 2,0 turb
PostitusPostitatud: 29.12.2011 17:25 
Eemal

Liitunud: 23.12.2008 3:13
Postitusi: 47
Asukoht: viljandi
nonii, hakkas huvitama selline küsimus. on olemas 2 mootori plokki. üks on corma oma, ja teine coupe. 1 on tasakaalustus võlliga teine mitte. kumb parem. teoreetiliselt peaks parem olema tasakaalustus võlliga, kuid kunagi kuskilt foorumist nägin et see võll oli välja võetud, ja lihtsalt mootori plokile pime ette pandud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: fiat croma 2,0 turb
PostitusPostitatud: 29.12.2011 20:05 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Oleneb, milleks mootorit kasutada - võidusõidupill käib kahtlemata ilma tasakaalustusvõllitta paremini pöördesse.
Samas tänaval on võlliga väiksem vibratsioon.
Kas väntvõllid on samas kaalus ? Kui tasakaalustusvõlliga mootoril on kergem kolvigrupp ja väntvõll, siis on juba veits väiksem vahe.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11