Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 1:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: vw golf III gt
PostitusPostitatud: 15.01.2006 12:38 
Eemal

Liitunud: 15.01.2006 12:31
Postitusi: 4
Olen siin nüüd enamus teemad siin turbode kohta läbi lugenud, kuid nagu näha on golfide kohta siin väga vähe infi. Oman siis golf III 1,8 gt aastast 1992 (monopritse). Mis tubrot te sellele isendile soovitate ja mis olex see hobuste arv mida kannatavad veel stock jupid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2006 13:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Turbo võiks olla garret T25 või KKK K24. Mootor sul vist 66kw, see on see eriliselt deforseeritud varjant, 30kw juurde peaks veel mootor kannatama.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2006 13:18 
Eemal

Liitunud: 15.01.2006 12:31
Postitusi: 4
tähendab et nagu 96kw kokku kannatavad stock jupid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2006 13:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Jah täpselt 96kw :lol:
Nii ei saa ju kindlalt öelda, sa võid selle mootori ka 66kw juures laiali lasta, samas võid mootori ehitada ka taluma 140kw - RAHA
Täpselt niipalju kestab kui kvaliteetselt ehitad ja mis juppe kasutad.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.01.2006 18:51 
Eemal

Liitunud: 22.10.2005 0:24
Postitusi: 22
Asukoht: Tartu
zoom1 kirjutas:
Turbo võiks olla garret T25 või KKK K24. Mootor sul vist 66kw, see on see eriliselt deforseeritud varjant, 30kw juurde peaks veel mootor kannatama.
Sellest 1,8 66kw veel nõrgem on veel 55 kw'ne. Surveastmed siis vastavalt 10,0 ja 9,0.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.01.2006 19:39 
Eemal

Liitunud: 04.07.2005 19:33
Postitusi: 120
Asukoht: Tartu
kuna golfil on nii sisse kui ka väljalase vastu torpeedo plekki siis kerge see installatsioon ei saa olema
isegi tavalise torukolde tegemine on paras ke**

_________________
www.shadowz.ee
www.db-hp.ee - sound and tuning (tartu poest saab ka tellida tavavaruosasid)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.01.2006 19:36 
Eemal

Liitunud: 15.01.2006 12:31
Postitusi: 4
see golf gt on nüüd müüdud...järgmine kysimus oleks see et kumba golfi tuua kas gti(110kw) või siis vr6? Tahaks autost mingi 170+ kw kätte saada ja kui sinnani pürgida siis mis jupid peax vahetama?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.01.2006 20:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.04.2005 14:03
Postitusi: 98
Asukoht: tartu
too siis juba G60 tollest vast koige lhtsam see 170kw katte saada :roll:

_________________
www.raituning.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.02.2006 19:20 
Eemal

Liitunud: 13.02.2006 14:43
Postitusi: 12
mõlemad variandid on head aga kui tahad vr6 siis soovitan sulle 2,8 sest sellele mootorile mahuvad g60 kolvid sisse,leidma pead ainult plokaane tihendi mis vastu peax.teine variant mida lilhtne ehitada olex on 1.8 g60 mootor,sinna on tarvis ainult dochi kaan ning turbo ja kw hakkavad lendama ma ise ehitan samasugust praegu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.02.2006 19:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.02.2006 23:02 
Eemal

Liitunud: 13.02.2006 14:43
Postitusi: 12
M-Tech kirjutas:
VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?



seda ei oska öelda võin uurida aga muidu g60 kolvidel on sõrmeauk madalamal põlemiskambri pärast ja seega usun et vr6 le tulex panna ka g60 kepsud.muidu ise soovitan seda g60 mootorit teha see nagu mõeldud ylelaadimisex ja sellele on saada ka tugevaid saalesi orginaalis ja kaane tihend on samuti olemas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.02.2006 23:03 
Eemal

Liitunud: 13.02.2006 14:43
Postitusi: 12
M-Tech kirjutas:
VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?



seda ei oska öelda võin uurida aga muidu g60 kolvidel on sõrmeauk madalamal põlemiskambri pärast ja seega usun et vr6 le tulex panna ka g60 kepsud.muidu ise soovitan seda g60 mootorit teha see nagu mõeldud ylelaadimisex ja sellele on saada ka tugevaid saalesi orginaalis ja kaane tihend on samuti olemas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.02.2006 23:08 
Eemal

Liitunud: 13.02.2006 14:43
Postitusi: 12
M-Tech kirjutas:
VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?



seda ei oska öelda võin uurida aga muidu g60 kolvidel on sõrmeauk madalamal põlemiskambri pärast ja seega usun et vr6 le tulex panna ka g60 kepsud.muidu ise soovitan seda g60 mootorit teha see nagu mõeldud ylelaadimisex ja sellele on saada ka tugevaid saalesi orginaalis ja kaane tihend on samuti olemas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.02.2006 23:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
G60-nel on kolvi pealse ruumala suurem, see tõmbab surveastme alla.
Sõrme augu madalamal olemaise kohapealt mõtlesid lühemat kepsu?

G60 mootori pikemaajaliseks taluvuspiiriks olen mina kuulnud 250hp, kui tõsi see on, seda ei tea.
IMO originaal ajuga võib G60 mootori suuremate modidega suht kiiresti laiali lasta, kuna Digifant ei suuda segu piisavalt rikkana hoida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11