Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 11:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: mitsu 4g63 moto vs hyundai
PostitusPostitatud: 08.01.2006 13:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
jah... elagu 4g63 turbo mootor 8) see viimane pilt.. mootor paistab, et pärit 1G DSM pealt (Eclipse/Talon/Laser) ja muide sama mudeli tähistusega peaks olema ka Evo 8 mootor, konkreetne mootor on 1/1 Evo 2 ja 3 + muidugi väiksed lisad omaniku poolt.

Edit:
selliseid isasemaid torukoldeid pakub Slowboy racing ja DN Performance, kui kellegil usas käpp sees on.

[EDIT by panter: poolitasin ära kuna eelmine teema läks OT]

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Viimati muutis Fos, 08.01.2006 13:48, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2006 13:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
minu moto on 180 kraadi ymber pööratud evo3 mootor...noh peaaegu vähemalt :P
kuna hyundai kopis maha neilt mootoreid siis on sarnasus väga suur ja paljud ideed olengi sealt võtnud...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2006 13:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
panter kirjutas:
minu moto on 180 kraadi ymber pööratud evo3 mootor...noh peaaegu vähemalt :P
kuna hyundai kopis maha neilt mootoreid siis on sarnasus väga suur ja paljud ideed olengi sealt võtnud...


Aga mis geni 4g63 ta on sul. Esimesel ja teisel genil on tegelikult päris suur vahe.... kahjuks :roll: poisid mõtlesid, et hoiavad raha kokku ja tegid 2G 4g63 mootori ploki mingist solgist sulamist.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2006 13:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
kahjukson nii, et ta on aint sarnane 93a mitsu mootorile, sest hyundai hakkas siiski tegema oma juppe alates 96a...kui + pooled on stockis metall kaane tihned, map (vabalthingaval), ja peaks olema ka suht tugev veo osa...
vänt nagu enamustel peab 500+hp ja nyyd ka väidetavalt keps sinna 300+hp juurde kuigi se on kysitav...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2006 14:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
no kui 93, pealt maha kopitud, siis pole ju väga kahjuks. See on siis nagu 1 gen, mille eeslis oli näiteks ka parem plokikaas(umbes nagu 2G porditud), suurem throttle body jne... ma muide hakkan päris kõvasti vaeva veel nägema, et omale 1G põhi alla saada mootorile. Kardan cranckwalki hirmsasti, ei julge nagu juurde keerata, kuigi suveks peaks stage II valma olema. Seda olen enne ka kuskilt lugend, et hyundai pani ideid päris kõvasti rotti mitsu pealt :)

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2006 14:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
oledkuulnud kuidas mitsu mootoritel on pöörete tõstmisega? Hyundai omadele pidi see saatuslikuks saama... :S
klapi mõõtusid tead?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2006 15:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
panter kirjutas:
oledkuulnud kuidas mitsu mootoritel on pöörete tõstmisega? Hyundai omadele pidi see saatuslikuks saama... :S
klapi mõõtusid tead?


üldiselt pole mõtet pöördeid niisama tõsta, peale 5500 rmp näiteks hakkab mul väändemoment märgatavalt kaduma, see on küll tingitud sellest peamiselt, et turbo rõhk langeb. aga ma arvan, et päris raske on leida sellist turbot, mis ka 8-9k rpm juures rõhku üleval hoiab. Muidugi on rahakoti küsimus.

Siin on 4g63T, turboks on Big T28, sealt ka suht hästi näha, et edasine pöörete tõstmine nagu ei oma suuremat pointi.

Pilt

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2006 15:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
A... klapi mõõtu küll ei tea praegu, seltsimees Blu arvatavasti teab, seega kui ta juhtub seda lugema, siis võiks öelda ka teistele.

Üks graafik veel, taas 4g63T mootor & Big T28. öeldakse, et suudab hoida 20 psi (ca 1,35 bar) kuni piirajani välja, siiski näha, kuidas vääne ja hp langeb pöörete lõpu poole.

Pilt

edit:kirjaviga kuram

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2006 19:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
1G kaane kanalid silmnähtavalt suuremad. Olen pilti näinud kuskil netis.
2G probleem vist paistab olevat jah väntvõlli pikilõtk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2006 21:43 
Eemal

Liitunud: 03.01.2005 12:41
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn
Fos kirjutas:
A... klapi mõõtu küll ei tea praegu, seltsimees Blu arvatavasti teab, seega kui ta juhtub seda lugema, siis võiks öelda ka teistele.


Hee - SM. ikka sinine rohkem...

Mudu mõõdud on IN 34mm.- EX 30.5mm.

_________________
Loving the AWD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2006 21:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
kuidas kast vastu peab? kuskil 300+ jõu juures ei tohiks probleeme tulla veel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2006 22:03 
Eemal

Liitunud: 03.01.2005 12:41
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn
panter kirjutas:
kuidas kast vastu peab? kuskil 300+ jõu juures ei tohiks probleeme tulla veel?


Kui mind mõtlesid siis mul on race kast mis peaks - eks tegelikkus näitab - 700+ pidama.

Viimane asi mis mõõdetud sai oli peale küünalde jama finalsil ja enne kui auto seisma läks - 100 - 150 3.00 sekundit.

_________________
Loving the AWD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.01.2006 17:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
panter kirjutas:
kuidas kast vastu peab? kuskil 300+ jõu juures ei tohiks probleeme tulla veel?


üldiselt DSM'i manuaal kast on nõrgem kui automaat (ei tea muidugi, kui nõrk), aga kui ma oma 300 jõudu suvel kätte saan ja kastiga tee äärde jään, eks ma siis ütlen sulle :)

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.01.2006 23:46 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Fos kirjutas:
panter kirjutas:
kuidas kast vastu peab? kuskil 300+ jõu juures ei tohiks probleeme tulla veel?


üldiselt DSM'i manuaal kast on nõrgem kui automaat (ei tea muidugi, kui nõrk), aga kui ma oma 300 jõudu suvel kätte saan ja kastiga tee äärde jään, eks ma siis ütlen sulle :)

Kindel, et manuaal nõrgem? Üks kutt rääkis just, et manuaal on tugevam ja automaat lendab üleüldse kohe laiali kui miskit järeleaitamist teha, mul hoovipeal 2 eclipset, manuaal(euro) ja automaat(usa), mõlemad NA 2.0 doch.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2006 13:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
jah, manuaal kast on nõrgem, muidugi automaat kasti saab ka ära rikkuda, kui õli ei vaheta jne.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11