Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 13:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 11.12.2005 23:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
räägitakse, et selle tekitamisega mingeid erilisi probleeme ei ole... aga kuidas teha?!
käigukasti ülekandesd mängin ringi kuna väidetavalt sobib F16WR ja F20 kasti ülekanded kombineeritult kiirendusele ideaalselt... pikemad käigud ja kiirem peaülekanne
F16 CR /F20 CR
Difri hambad: 3.55 (71/20)
1. 3.55 (39/11)
2. 2.16 (41/19)
3. 1.48 (37/25)
4. 1.13 (35/31)
5. 0.89 (33/37)
R. 3.33

F16 WR
Difri hambad: 3.94 (67/17)
1. 3.55 (39/11)
2. 1.96 (45/23)
3. 1.28 (43/33)
4. 0.89 (33/37)
5. 0.71 (29/40)
R. 3.33

kas keegi oskaks aidata difri osas, selline lahendus ei sobi... kui kast kulunud tekib ka nn differ kus mõlemad rattad kohalt kiirendades veavad.

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2005 23:08 
Eemal

Liitunud: 03.02.2005 21:23
Postitusi: 135
ehh... nii ta on et teatud kastid tuleb kokkusobitada... annan sule muidugi tasuta nõuande ja ütlen et ära pane seda 3,55 esimest käiku. Täiesti pointless on selle kangema peaülekandega. Otsi parem mõni pikem esimene käik. Diffriluku saad nii, et võtad kastist difri välja, viid härra Pesurile Lakis ja teatud kronorite eest annab ta mingi aja möödudes tagasi difri, mis on pmtlslt lukuga asi. ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2005 15:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
tegelikult seda ma taga ajangi et saada pikemaid käike ;) muidu esi veolisel pole tõesti esimese ja teise käiguga midagi teha. kui pikemad käigud siis kaotan mingi osa jõus kuid kui seda jõudu on nagunii liiast (rattad ringi) ehk pedaali põhja vajutada ei saa...

uurisin natuke ja "arno" teadis rääkida et Diisel astra-kadett-vectra on 1,6 mootori kk-l on peaülekanne 3,94 seega vaja leida just see kast :) õnneks mõni selline ka müügis. mis aga diffrisse puutub siis vaja midagi meisterdada et sattellite omavahed tihedamalt kinni saaks puua. keegi tark mainis, et vedrudele seibid alla, niipalju kui uurisin seal vedrusi polegi :?

http://www.hot.ee/vectra4x4/kkast.htm

üks loomnäide tehtud:
F20CR/F16CR 2 käiguga max kiirus 89km/h
F16WR kast 2 käiguga max kiirus 102km/h

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Viimati muutis Marko, 15.12.2005 2:29, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2005 15:42 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Mis üldse levinumate tänavasõiduautode 2 käigu maksimum kiirus on? Mul jookseb 2 käiguga piirajasse umbes 110km/h.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2005 15:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
minul 100 poltisei radari järgi...

ja marko millise autoga kiirendades sa tglt ikka ni väga gaasi põhja lajatad kohe? arvan et võimas esiveoline võtab sul ikka ratta ringi käima...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2005 16:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
ilmselt diffri saamiseks vaja treida uued paksemad settelliidid :lol: see vaja teha tugevast materjalist.
2 käigul võiks 60...70km/h kiirusel saada pedaali põhjavajutada, või siis õppida oma auto võimeid hindama ja pedaalitunnetusega mängima

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Viimati muutis Marko, 14.12.2005 17:05, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2005 16:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Marko kirjutas:
ilmselt opelile diffri saamiseks vaja treida uued paksemad settelliidid :lol: see vaja teha tugevast materjalist.
2 käigul võiks 60...70km/h kiirusel saada pedaali põhjavajutada, või siis õppida oma auto võimeid hindama ja pedaalitunnetusega mängima


OT aga kui nüüd oletame valju häälega et on autol 300+hp ja 400nm väänet siis sa ei vajuta 2 käiguga pedaali põhju 60-70 pealt:)
(jutt tänava rehvidest)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2005 19:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
LSD toimib tänu sellele, et pooltelje sateliite pidurdatakse diffri korpuse suhtes friktsioonketaste abil, mille pidurdusvõimet saab seibide või kangemate vedrudega suurendada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2005 10:29 
Eemal

Liitunud: 03.02.2005 21:23
Postitusi: 135
noh jah diffri tegemine opelile nii ei käi, kuid teha saab. Ma ju ütlesin, mine Eero juurde Lakisse ta teeb selle ära ja niipalju kui mina tean tahab ta ainult kerget taskuraha selle eest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.12.2005 21:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
GSI enne kui kellelgi midagi teha lasta on tarvis 100% kindel olla et see lahendus ka asja väärt. maksta mingi X summa ja pärast selgub, et see lahendus toimib ainult 1 kuu on ka tobe?! kindlasti ei ole seal midagi rasket, et seda avalikustada ei taheta... kas Laki annab mingisuguse garantii ka et asi kestab?

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Viimati muutis Marko, 22.12.2005 23:48, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.12.2005 22:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Marko, mine või helista Lakisse, räägi vahetult. Miks siin GSI peab kellegi vastutust vahendama.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11