Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 17:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: Garrett GT28RS?
PostitusPostitatud: 09.11.2005 0:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2005 23:36
Postitusi: 45
tere,

kas on ka kellegil sellise isendiga kogemust ja kas see nö. laagrite peal turbo hakkab puhuma oluliselt varem kui tavaline? Hetkel 2 liitrisel T03 peal ja see tuleb nii u. 2500 pöörde pealt järgi, kuid kas eelpoolmainitu võiks veelgi varem tulla? Oskaks keegi pakkuda et kas see oleks kõige optimaalsem 2liitrisele? Ise nii spets ei ole, kuid soome cosworthklubist arvati et jääb vähe väikseks.., samas ei ole plaanis üle 320-340 jõu kätte saada ja specide järgi nipalju see peaks suutma puhuda küll.. Ahjaa,et asja lihtsam teostada siis peaks asi olema sisemise wastegate-iga..

Iga asjalik nõuanne on abiks

Imre

vähe infot:
http://www.hpautoworks.com/

ja näiteks ka siin:
Pilt

[/img]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.11.2005 9:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
sinu eesmärkidele 100% vastav ja väga hea turbo. Olen paigaldanud ühe sellise 200sx peale. See turbo minuteada ainult sisese WG. Boosti läve kindlasti alla 2000rpm 2.0 mootoriga.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.11.2005 10:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2005 23:36
Postitusi: 45
555vrx kirjutas:
sinu eesmärkidele 100% vastav ja väga hea turbo. Olen paigaldanud ühe sellise 200sx peale. See turbo minuteada ainult sisese WG. Boosti läve kindlasti alla 2000rpm 2.0 mootoriga.



Ok, vägev. järelikult olen õigel teel ja see sisemine wg ongi hea.
A äkki keegi oskab soovitada mõnd head(loe toimivat ja ausat) nö. netikauplust kelle vahendusel seda tasuks osta. Ja kas usast tellides pakki kätte saades tahab ka eesti toll midagi saada?

Imre


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.11.2005 12:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
http://www.atpturbo.com/ Praeguseks on sealt mitu turbot tellitud. Toll tahab lisaks saada 18+4%, aga lase pakile väiksem hind peale kirjutada.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.11.2005 14:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
võin pakkuda gt28rs turbot parema hinnaga kui ATPTurbo. Huvi korral võta ühendust.
56209736, Sam

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.11.2005 14:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2005 23:36
Postitusi: 45
jk kirjutas:
http://www.atpturbo.com/ Praeguseks on sealt mitu turbot tellitud.


Kusjuures ma ise jõudsin kah selle saidini.. :) , aga kas sellega mis eespool mainisin (www.hpautoworks.com/) on mingit kogemust?

Imre


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2005 2:48 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Minul see 200SX millel GT28RS peal on. Lag on tõesti minimaalne, üle 50kmh kiirustel tunne nagu sõidaks suure V8 mootoriga st. veab juba madalatel pööretel suure momendiga. 1 käiguga pole boosti pealetulemist jälginud, aga maanteel rahulikult 90kmh sõites 5 käiguga õrnalt gaasi juurde vajutada, siis momentaalselt rõhu kella seier naksti üle nulli ja liigub kiiresti ülespoole, pöördeid 1600-1700rpm. Ainult 1 käiguga täiskiirendusel on turbo järgitulek veidi järsem, ülejäänud käikudega on kõik sujuvam ja pöördemoment koguaeg saadaval. Kui kuni 350hj on maksimum mida soovid, siis 2L mootorile paremat on raske leida. Sami kaudu tuli turbo kiirelt kohale ja ei mingit veebi kaudu jukerdamist. Soovitan :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2005 14:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2005 23:36
Postitusi: 45
Taavi kirjutas:
Minul see 200SX millel GT28RS peal on. Lag on tõesti minimaalne, üle 50kmh kiirustel tunne nagu sõidaks suure V8 mootoriga st. veab juba madalatel pööretel suure momendiga. 1 käiguga pole boosti pealetulemist jälginud, aga maanteel rahulikult 90kmh sõites 5 käiguga õrnalt gaasi juurde vajutada, siis momentaalselt rõhu kella seier naksti üle nulli ja liigub kiiresti ülespoole, pöördeid 1600-1700rpm. Ainult 1 käiguga täiskiirendusel on turbo järgitulek veidi järsem, ülejäänud käikudega on kõik sujuvam ja pöördemoment koguaeg saadaval. Kui kuni 350hj on maksimum mida soovid, siis 2L mootorile paremat on raske leida. Sami kaudu tuli turbo kiirelt kohale ja ei mingit veebi kaudu jukerdamist. Soovitan :)



Ok, tänud info eest. Põhimõtteline otsus selle turbo kasuks tehtud, hetkel pole veel ainult otsustanud kelle kaudu osta.. :roll:
Hinda peab ju vähe uurima ja esimese pakkumise ja hetkel parima vahe (kõik eestist pakkumised) on 10K :shock:
A ostan selle kindlasti ;) , + uued pihustid, uus map andur ja uus chip 8)

Imre


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.11.2005 23:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
värskeim info Taavi auto datalogist näitab et boosti läve on 1400rpm :!:

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.11.2005 3:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2005 23:36
Postitusi: 45
555vrx kirjutas:
värskeim info Taavi auto datalogist näitab et boosti läve on 1400rpm :!:


:roll: Sounds great 8)

Imre


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11