Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 11:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02.11.2005 14:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
boschi 180...195L/h välise pumbale koht leitud kapoti all enne bensu latti. kas oleks tulemus oluliselt parem kui vana sisene pump 90L/h vahelt ära võtta? kui mõlemad pumbad jäävad jadana (originaalist jookseb toru võimsamasse ja seal edasi latti) ütleb minu loogika, et nõrgem hakkab võimsamat pidurdama :?
sama asi piltlikult: kui 2 jooksjat omavahel nööriga ühendada siis kiirem sell ei saa oma tempos kulgeda kuna aeglasem pidurdab :)

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2005 15:39 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Pane uus tootlikum kohe originaali asemele põhja alla ,kui sa ei taha just originaal pumppa "safeti" pumbaks jätta :roll: .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2005 18:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
Mis moodi siis pumbad ühendatakse, kui on näiteks kolm bensupumpa. Kas jadamisi või on kolm eraldi bensutoru ka tagant ette välja?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2005 19:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
suurema mootoriga mersudel on 2 pumpa, ma arvan et paraleelselt ühendatakse. kindel muidugi selles ei ole. 3 pumba süsteemi pole kuulnudki :o
kahjuks on astral paagisisene pump, seega pole sinna autoalla asja :)

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2005 21:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
tootlikkus tootlikkuseks aga jadamisi pannes lööb tagumine esimesele ette bensiini ja esimene arendab suuremat rõhku, kui ta üksi suudaks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2005 22:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
Autod millel on üle tuhande HP, nendele minuteada juba pannakse kolm suure tootlikusega pumpa. Kuidas nendel see asi lahendatud on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2005 23:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
creese kui ma seda teaks siis ei küsiks ju ometi :lol: :lol: :lol:

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2005 23:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
Ma lihtsalt kasutasin sinu teemat, et oma küsimusele kah vastus saada, äkki keegi targem oskab vastata?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2005 9:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kui on mitu pumpa, siis ühendatatkse parraleelselt. Kuigi mu 924-l on eraldi etteandepump paagis, aga see on väikese rõhuga ja suure tootlikkusega.

Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2005 12:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui on vaja suuremat tootlikust, siis ühendad pumbad paralleelselt, kui on vaja suuremat rõhku, siis jadamisi.
Kui mõlemat, siis pane üks korralik pump :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2006 21:37 
Eemal

Liitunud: 03.01.2005 12:41
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn
Väike korrektsioon,
kui paralleelset, siis saad suuremal rõhul sama tootlikuse mis ühe pumba poolrõhul.

Kui jadamisi siis sarnaste pumpade puhul on lugu nadim - 1,65 tootlikust suuremal rõhul reaalis.

Kolmas pump ei anna lisamisel üldjuhul üldse midagi...

See mida 1000+ dragsterid kasutavad on lisa pott mida täidab väike pump ja millest edasi täidab suur pump.

Mis puudutab Aeromotive 1000hp pumpasid - siis võrreldes Walbro või Boschiga - enamasti garanteeritud/testitud 2-3000 h tööd - on Aeromotivel tööaeg suht lühike, mist siis tähendab, et ei kannata tänavasõitu. Põlevad maha.

Track autod kasutavad enamuses Weldoni pumpasid - aga hind $1000+ alates.

Ega keegi oska kosta kuskohast ja mis hinnaga võiks leida Bosch 040 pumpa. 200L - 8bari

_________________
Loving the AWD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2006 16:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
Marko kirjutas:
kahjuks on astral paagisisene pump, seega pole sinna autoalla asja :)

on ka pandud paagiväline ja likvideeritud paagisisesne, pole eriti raske teostada natukene ebamugav on aint seal paagis sonkida kui ta auto all on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.01.2006 11:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
ma arvan ise, et poroovi ära ühendada see pump ja kui sul veel segukella pole, siis muretse omale ja vaata selle pealt.. pmst kui kiirendusel on segu paigas, siis järelikult on su probleem lahendatud. kui pensu vaegus on, siis läheb ka segu paigast ära.

ise olen sama küsimuse üle pead vaevanud... plaanin katsetada.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.01.2006 11:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
see teema oli minu jaoks ennast juba eelmise aasta novembris ammendanud :lol: ammu sai selgeks, et originaal bensurõhu regulaator kalas ja nüüd ootab riiulis paigaldamist oluliselt asisem vidin ;)
mis rõhu kukkumisse puutub siis pump ise hoidis hästi... 180lbh bosch

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11