Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 15:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 31.10.2005 3:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
oskab keegi öelda või mingitest süsteemidest vaadata millise tootlikusega on küsitaval autol bensupump? milline turbo calibral?
kes on proovinud või teavad palju muudab pumbale uute kaablite vedamine?
kes müüb eestis walbro pumpasi, milliseid bensupumpasi soovitate ning kas kasutatud pumba ostmist soovitate?

ei hakka uut teemat tegema siis küsiks... kuidas oleks turbo masinale õige nn sissesõit teha, et kolvirõngastele liiga ei teeks? olen kuulnud et tuleks kulgeda sedaviisi et turbo aeg-ajalt rõhku puhuks

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2005 9:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.08.2005 15:12
Postitusi: 63
Asukoht: Harjumaa
Kui tahad turbo autoga sissesõitu tega siis mina soovitaks turbo vahelt ültse ära võtta ja see sisseõit "vabalthingavana/ilma turbota" ära teha ja pärast turbo jälle külge kruttida ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2005 9:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Sissesõidu koha pealt võib kuulda sadu eri arvamusi. Ise olen seni käitunud sedasi: esimene käivitus pärast kapitaalremonti läheb puhta (mineraal)õli ja filtriga. Lased tal minutit 20-30 käia kohapeal (selle ajaga eraldub suurim osa metallipurust ja muust saastast ning koguneb filtrisse), kuid mitte tühikäigul kogu aeg, vaid ainult esimesed paar minutit! Hiljem pöördeid nii 2000-3000, kuni mootor on täiesti soe. Siis lased selle õli välja ning paned sisse uue mineraalõli(!) ja filtri. Sellle õliga sõidad u. 500-600km. Miks mnineraalõli? Aga seepärast, et sünteetilisega ei tööta kolvirõngad korralikult sisse ning võivadki jääda ebapiisavalt tihendama.
Sõita tuleb enamus ajast rahulikult, vaid vahel lasta nö punaseni. See vahel on vast 5-6 korda 500km kohta, mitte rohkem.
Kui on tegemist turbomootoriga, siis esimese käivituse puhul turbo külmale osale mingi puupulk vahele lükata, et ringi ei käiks ja õlitorule "pime" ette panna. Seda seepärast, et turbo on väga tundlik igasugu õlisetete suhtes. Kes on näinud, mida nt üks liivatera turbo puksidele ja pikilõtkuseibile teeb, teab seda isegi.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2005 9:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
marko sinu sissesõit on siis juba möödas :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2005 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Üldiselt väga spetsiifiline jutt, ei viitsigi kirjutada. Kui tahad mu arvamust võid helistada. Muidu märksõnadeks on tõesti "tavapärasem" õli ning vahelduv koormus (sellel aga oma spetsiifika).

Pumpasid ja wide-bande võid vaadata meie kauplusest ;)
2 Walbrot on ka kohe laos ning nädala lõpus jõuavad kohale Bosch 195l/h pumbad
Calibra-T pump on alla 100l/h

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2005 10:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
sam meie yhine tuttav sergei ytles et orig pump peaks 2x orig jõust rohkem ära suutma toita..ning soovitas vaadata lihtsalt kas bensu rõhk kukub v mitte.

Meil oli pihustite töö kuskil 5000-6000rpm juures 80%, rohkem ei tahtnud panna ja lihtsalt bensu rohkem ei tulnud...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2005 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
väiksemate pihustite puhul surutakse lisakütus rõhuga läbi, suurematega (nagu teil) on tootlikus palju olulisem. Oluline on märkida ka seda, et kõigil pumpadel rõhuga tootlikus langeb (kuskilt jäi silma teie 5Bari)

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2005 11:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
555vrx kirjutas:
väiksemate pihustite puhul surutakse lisakütus rõhuga läbi, suurematega (nagu teil) on tootlikus palju olulisem. Oluline on märkida ka seda, et kõigil pumpadel rõhuga tootlikus langeb (kuskilt jäi silma teie 5Bari)


jah seda et tootlikus langeb tean! ma arvan et lahendus praegu ongi uus pump...
ega ei tea mis pumbale mart kunagi suurema juhtme vedas? orig või mõnele uuele..?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2005 11:21 
Eemal

Liitunud: 04.07.2005 13:49
Postitusi: 85
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Uuele originaalile minu teada...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2005 11:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
algul originaaliga ning eeldan, et ka uue pumba puhul jäi korralik juhe

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2005 11:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Imre kirjutas:
Uuele originaalile minu teada...


uus ei ole sugugi originaal ;)

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2005 13:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
http://ztechz.net/id5.html

http://www.stealth316.com/2-fuelpumpguide.htm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11