Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 56 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2009 4:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
oota oota, ma vist leidsin enda vea põhjuse, nimelt see nn õlirõngas kuumalpoolel, sai täna katse eksitus meetodil 2 turbot enne molekulideks õppimiseks võetud ning siis asusin endaoma kallale, minuomal oli too rõngas 2 tükiks kuid erilist ei kahjustanud kohe kui see ahetatud ning turbo seest nõgi ja asjad kätte saadud, annan sulle teada mis mul masin teeb..

tundub, et ei ole üldse tagasivoolu viga :roll:

edit:

Pilt

Pildipealt esimene ja teine rõngas, mul oli see esimene kuidagi väga must ja seda teist ei olnudki seal, see oli kuidagi ära kadunud ning oli asendunud musta kõrbenud õliga..

oli ikka tükk tegemist, et sealt see ära raiuda (rahulikul viisil)

selle asjaga ma tegelesin ca 2.5 tundi, et ainult ilusti puhtaks asja saada..


edit2:

sai paar pilti ise ka tehtud, ning sain laaduri tagasi kokku, märkide kokkuajamine oli ikka paras k*pp küll, küll läks kompressori tiivik paigast turbiiniga, küll mutter kompressoriga kui lõpuks leidsin kompromissi ja paigas/koos ta on, eks homme (täna) panen ta tagasi muljetan.

vahepeal sai lihtsalt proovitud:

enne turbo nn remonti puhudes õli pealevoolu august, tuli rohkem õhku välja turbiini juurest, nüüd peale *remonti* tuleb ikka tagasivoolust ning alles siis kui tagasivoolule panen näpu ette, tuleb turbiini juurest.
elame näeme, ma magama ära aitab praeguseks ..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2010 23:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Huvitav, kas teemaalgataja sai oma suitsuprobleemile jälile?
Endal juba mõnda aega käitub nii, et tühikäigul ja üldse alarõhul, töötab puhtalt (vähemalt ei paista midagi), aga ülerõhuga ajab suitsu päris palju. Taga sõitja väitel õli kärsa hais. Küünlad on kõik võrdselt ilusad- sealt nagu ei saaks käia see õli läbi. Pean silmas, et kolvigrupiga ei tohiks miskit olla, muidu ju ajaks igal ajal. Karterituulutus kontrollitud ja puhas. Ja viimasel ajal nagu pole midagi sellist muudetud ka, mis õliringlust võiks mõjutada.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2010 0:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mul oli ilmselt turbo õlirõngas omadega õhtal, juba uus turbo olemas aga pole aega olnud külge tagasi panna asju.
Igatahes tagasivool ise ka suitses.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2010 8:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Endal jälgisin täna, et rõhust suitsemine ei sõltu. 2. käiguga wot ja kuni u. 5k pöördeni oli puhas, siis hakkas sinist tulema. Tea kas sumpsis hakkavad vanad jäägid sellise kuumutamisega põlema? Või ehk tõuseb õlirõhk liiga suureks ja surub välja? Peaks proovima madalal koormusel kõrgeid pöördeid- kui õlirõhust, siis peaks nii ka suitsema.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2010 10:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
On sul enne summutisse õli sattunud, mis seal praegu põlema peaks?
Karterituulutus on ilusti vaba?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2010 13:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Sai hiljuti turbo vahetatud, kuna vanal kuumapoole ristiloks lähenes juba millimeetrile. Enne tossas ilmselt seetõttu. Samas vana turbo nüüd kodades lausa õline küll pole. Tühikäigul ja madalal koormal töötas korralikult. Ja sumps seest tahmane, aga õline küll mitte. Vähemalt esimene pool. Taga ei tea mis toimub. Lõpupütis näiteks, et mis see võib sisaldada.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2010 15:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Siis kui mul karterituulutuse tõttu esimest korda summuti õli täis jooksis suitses see veel pool aastat hiljem, kui korralikult talda anda.
Ära kadus suits Saugal sõites, kus esimese 10 ringi jooksul arvati, et mootor on iga hetk kotti minemas aga õhtuks oli suits juba kadunud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2010 17:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Eks ta jah, igapäevasõitudeks kasutatav masin. Pidevalt linnas töristades võib väljalase saasta täis koguneda küll, mida siis vajutades välja lööb. Peab Saugale minema...

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.01.2011 16:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Tõstan korra vana teemat, äkki on kellelgi kunagi vaja:

Kuna WI pumpa otsides leidsin Eestis sama pumba, mida oma peletisel turbo tagasivoolu jaoks kasutan. Vastu on 10kkm pidanud minu oma.

http://www.promarine.ee/osculati_kataloog/16.pdf
Lk 213, kood:16.190.12.

Hinnad on promarine lehel ka olemas.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.01.2011 17:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma kasutasin Polo peal nüüd kallist USA pumpa, mis suvel palavaga pool aastat probleemivabalt töötas aga nüüd -15 kraadi külmaga saba andis.
Viga pumba pooles mitte mootoris. Samas töötas asi siin külmaga see aata ka -20 kraadi juures.
Eks lammutamisel selgub mis täpsemalt viga on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.08.2014 22:05 
Eemal

Liitunud: 23.02.2006 17:50
Postitusi: 190
Asukoht: Tartu
Kust poest eestist võiks saada sobiliku pumba hetke seisuga?

_________________
e36 compact 2jz


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 56 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11