Elektriline õli tagasivoolu pump

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

oota oota, ma vist leidsin enda vea põhjuse, nimelt see nn õlirõngas kuumalpoolel, sai täna katse eksitus meetodil 2 turbot enne molekulideks õppimiseks võetud ning siis asusin endaoma kallale, minuomal oli too rõngas 2 tükiks kuid erilist ei kahjustanud kohe kui see ahetatud ning turbo seest nõgi ja asjad kätte saadud, annan sulle teada mis mul masin teeb..

tundub, et ei ole üldse tagasivoolu viga :roll:

edit:

Pilt

Pildipealt esimene ja teine rõngas, mul oli see esimene kuidagi väga must ja seda teist ei olnudki seal, see oli kuidagi ära kadunud ning oli asendunud musta kõrbenud õliga..

oli ikka tükk tegemist, et sealt see ära raiuda (rahulikul viisil)

selle asjaga ma tegelesin ca 2.5 tundi, et ainult ilusti puhtaks asja saada..


edit2:

sai paar pilti ise ka tehtud, ning sain laaduri tagasi kokku, märkide kokkuajamine oli ikka paras k*pp küll, küll läks kompressori tiivik paigast turbiiniga, küll mutter kompressoriga kui lõpuks leidsin kompromissi ja paigas/koos ta on, eks homme (täna) panen ta tagasi muljetan.

vahepeal sai lihtsalt proovitud:

enne turbo nn remonti puhudes õli pealevoolu august, tuli rohkem õhku välja turbiini juurest, nüüd peale *remonti* tuleb ikka tagasivoolust ning alles siis kui tagasivoolule panen näpu ette, tuleb turbiini juurest.
elame näeme, ma magama ära aitab praeguseks ..
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Huvitav, kas teemaalgataja sai oma suitsuprobleemile jälile?
Endal juba mõnda aega käitub nii, et tühikäigul ja üldse alarõhul, töötab puhtalt (vähemalt ei paista midagi), aga ülerõhuga ajab suitsu päris palju. Taga sõitja väitel õli kärsa hais. Küünlad on kõik võrdselt ilusad- sealt nagu ei saaks käia see õli läbi. Pean silmas, et kolvigrupiga ei tohiks miskit olla, muidu ju ajaks igal ajal. Karterituulutus kontrollitud ja puhas. Ja viimasel ajal nagu pole midagi sellist muudetud ka, mis õliringlust võiks mõjutada.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mul oli ilmselt turbo õlirõngas omadega õhtal, juba uus turbo olemas aga pole aega olnud külge tagasi panna asju.
Igatahes tagasivool ise ka suitses.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Endal jälgisin täna, et rõhust suitsemine ei sõltu. 2. käiguga wot ja kuni u. 5k pöördeni oli puhas, siis hakkas sinist tulema. Tea kas sumpsis hakkavad vanad jäägid sellise kuumutamisega põlema? Või ehk tõuseb õlirõhk liiga suureks ja surub välja? Peaks proovima madalal koormusel kõrgeid pöördeid- kui õlirõhust, siis peaks nii ka suitsema.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

On sul enne summutisse õli sattunud, mis seal praegu põlema peaks?
Karterituulutus on ilusti vaba?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Sai hiljuti turbo vahetatud, kuna vanal kuumapoole ristiloks lähenes juba millimeetrile. Enne tossas ilmselt seetõttu. Samas vana turbo nüüd kodades lausa õline küll pole. Tühikäigul ja madalal koormal töötas korralikult. Ja sumps seest tahmane, aga õline küll mitte. Vähemalt esimene pool. Taga ei tea mis toimub. Lõpupütis näiteks, et mis see võib sisaldada.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Siis kui mul karterituulutuse tõttu esimest korda summuti õli täis jooksis suitses see veel pool aastat hiljem, kui korralikult talda anda.
Ära kadus suits Saugal sõites, kus esimese 10 ringi jooksul arvati, et mootor on iga hetk kotti minemas aga õhtuks oli suits juba kadunud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Eks ta jah, igapäevasõitudeks kasutatav masin. Pidevalt linnas töristades võib väljalase saasta täis koguneda küll, mida siis vajutades välja lööb. Peab Saugale minema...
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Re: Elektriline õli tagasivoolu pump

Postitus Postitas Fog »

Tõstan korra vana teemat, äkki on kellelgi kunagi vaja:

Kuna WI pumpa otsides leidsin Eestis sama pumba, mida oma peletisel turbo tagasivoolu jaoks kasutan. Vastu on 10kkm pidanud minu oma.

http://www.promarine.ee/osculati_kataloog/16.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Lk 213, kood:16.190.12.

Hinnad on promarine lehel ka olemas.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Elektriline õli tagasivoolu pump

Postitus Postitas Mihkel »

Ma kasutasin Polo peal nüüd kallist USA pumpa, mis suvel palavaga pool aastat probleemivabalt töötas aga nüüd -15 kraadi külmaga saba andis.
Viga pumba pooles mitte mootoris. Samas töötas asi siin külmaga see aata ka -20 kraadi juures.
Eks lammutamisel selgub mis täpsemalt viga on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
redline
Postitusi: 190
Liitunud: 23.02.2006 17:50
Asukoht: Tartu

Re: Elektriline õli tagasivoolu pump

Postitus Postitas redline »

Kust poest eestist võiks saada sobiliku pumba hetke seisuga?
e36 compact 2jz
Vasta