Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 11:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 56 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.12.2009 13:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Antud juhul ei ole see vähendamine võimalik, kui just turbot kuskile väga kõrgele ei tõsta ja ploki küljele auku ei tee.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.12.2009 14:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Antud juhul ei ole see vähendamine võimalik, kui just turbot kuskile väga kõrgele ei tõsta ja ploki küljele auku ei tee.
Kas nii, ei saa, et teed selle õlikogumise paagi, mis on 3cm kõrge 10x25cm laius x pikkus (750cc), ja paigutad selle turbo ära voolust ainutl 1-3cm madalamale nii, et sealt äravool on juba alla karterisse vms. Kas turbol on õige suurusega restrictor? seda peale-voolu tuleks ju piirata nii palju, et turbo saab nii palju kui vaja.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2009 16:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
pealevoolul on juba 0.8mm restrictor, mis on puksidel turbole päris radikaalne niigi.

Kas sellel turbol vesijahutus on? Ütlesid, et algul töötas asi ilma suitsuta. Seega, kui vett pole, võib ta sul olla juba ülemuumenemisest otsa saanud lihtsalt.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.12.2009 21:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui jahutuses oleks probleem siis oleks igati loogiline, et puksid ka läbi on.
Aga viimati kui katsusin olid puksid nagu tutikal turbol.

Mis puutub vesijahutusega turboga sõitmisse nii, et jahutust taga pole, siis E30-nega sai nii sõidetud vähemalt 5000km, kui mitte rohkem ja absoluudselt NULL probleemi.
Enne talve ühendasin alles jahutuse taha, et kui libedal rohkem kuuma anda, siis oleks jahutus korrektne.
See vesijahutus on ka selleks, et pikendada lollide autoomanike puhul turbo eluiga, kes ei viitsi turbot maha jahutada enne mootori seisma jätmist.
Enne vesijahutuse ühendamist E30-nel lasin mootori alati, isegi siis kui ei tallanud, vähemalt 1min kohapeal käia.

Tõesti ainuke asi oleks veel proovida anumat kohe peale turbot ja siis pumpa, kuna hetkel on pump otse turbo tagasivoolu külge ühendatud.
Samas ei teeks paha ka testimine, kas asi ikka sõidab ilma suitsuta ka siis kui turbo ühendatud pole.
Lekke peaks muidugi kohe DP lahti võttes ära nägema.

Mis puudutab restrictorit, siis kas te arvate, et 0.8mm on LIIGA SUUR restrictor PUKSIDEGA turbole??? :shock: :shock: :shock:
Arvestades, et õlituse ots tuleb kaanest ning VW mootoritel ei ole teab mis kõrge õlirõhk.
Mina pigem kardaks, et turbol normaalset õlitust pole sellise restrictoriga.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.12.2009 22:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Pilt

Väidetavalt isegi normaalse õlivoolu juures töötab vesijahutuseta turps kõrgemal temperatuuril, kui võrdluses kasutatud mineraalõli talub. Sündid vastupidavamad, aga ikkagi. Tahan öelda, et puksidel võib lokse mitte olla, aga kui äravool on kõrbenud õlist umbes, siis ei pruugi ka pump aidata.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.12.2009 12:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Mis puudutab restrictorit, siis kas te arvate, et 0.8mm on LIIGA SUUR restrictor PUKSIDEGA turbole??? :shock: :shock: :shock:
Arvestades, et õlituse ots tuleb kaanest ning VW mootoritel ei ole teab mis kõrge õlirõhk.
Mina pigem kardaks, et turbol normaalset õlitust pole sellise restrictoriga
0.8mm restrictorist tuleb nii vähe õli, et see jõuab sul iga kell ära valguda, kui voolik just vahepel üles ei jookse. Sry, ei jõua kogu teemat läbi tutkida, aga kas ta suitseb sul koguaeg?
Palju karteri enda surve on? Turbo keskosa on ju kah karteriga samas ruumis. Võibolla karteri surve puhub õli läbi pukside?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.12.2009 13:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Karterituulutus on ~20mm voolikuga otse õue, seega karteris survet ei tohiks olla.
Päris umbes see äravool kindlasti pole, kuna õli sinna valgub, see oli ilusti kuulda, kui mul oli tehtud tagasivoolule õhutus.
Kui mälu ei peta, siis tagasivoolu õhutusega suitses vähem kui praegu läbi õlipumba.
Kui pump on vahel, siis ei ole ju turbo keskkosa enam karterituulutusega samas ruumis, kuna pump imeb turbo poolt õli ja lükkab selle "survega" karterisse.

Mis jahutust puudutab, siis Polo turbo pole minu käes ilma jahutuse ühendamata mitte kunagi ringi käinudki, kuna sai kohe alguses jahutus külge pandud.
Õliks oli sellel autol siis kui veel sõitis 10W-60 täissünt.
Hetkel on muidugi sissesõidu tõttu kasutusel mineraalõli aga suitsema hakkas ta toona 10w-60 õliga.
Samas ilmselt toona tuli see ikka mootorist, kuna karterituulutusest ajas ka sinist.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.12.2009 20:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Mis veel õli küpsemisse puutub- ei ole väga täpselt küll siia teemasse, aga- juhtusin just lugema üht artiklit, kuidas Ford oma mingit konkreetset turbokompotti katsetas. Võimalik et teeb nii kõigi mootorite välja töötamisel. Saraisk, seda poleks küll osand pakkuda:
"The test ran EcoBoost at maximum boost flat out for a 10-minute period. Then the engine and all cooling were abruptly shut down and the turbo was left to “bake” after this high-speed operation. This process was then repeated 1,500 times without an oil change. After the 1,500 cycles, the turbos were cut open for detailed technical examination and proved to be fine." :shock:

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.12.2009 21:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
ecoboost. pandi 0,3 bar puhuma? Hästi ei tahaks uskuda, et õli seal kõrbema ei lähe. See õli peaks seal mitte kõrbema vaid põlema minema.
mu n/a mazda mootor annaks otsad ennem kui esimesed 10 minutit täis saaksid :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.12.2009 21:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
NA Mootorid käivad tehastes mitu nädalat @ 5000+ rpm ja ei juhtu ka midagi.

Ja see 1500x kuuma mootoriga seisma on imho normaalne - päriselus seda juhtub ju rohkemgi ma arvan.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.12.2009 22:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Maik kirjutas:
Ja see 1500x kuuma mootoriga seisma on imho normaalne - päriselus seda juhtub ju rohkemgi ma arvan.

See on selle "täisboostiga" 250h, mis on ~160kmh pealt ~40000km sõitmist :) pole paha. Kusjuures iga 10min / 26km tagant jätad kuumalt seisma :D. Täitsin lihtsalt Mr Kalkull ülesandeid täiendades offtoopikut

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.12.2009 23:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Turbo on turbo. Tavaauto turbo eluiga võtame näiteks 10a, aastas 20 000 km sõitu.

1500x või 3000x tuleb lõdvalt täis neid seismajätmisi kus turbo on kuum . Igahommik preagugi turboautoga kiire sõiduga tööle ja seisma . 2x päevas. Ehk siis tavaline autokasutus = minujaoks mitte mingit jahutamist peale sõitu. Rinka/dragi puhul tõesti jahutaks ,sest jupid on kallid ja sissetulek keskmisel eestlasel mitte eriti suur mis tingib suurema hoolitsuse ja ettevaatlikuse .

sry offtopicu eest.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 13:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Maik kirjutas:
Turbo on turbo. Tavaauto turbo eluiga võtame näiteks 10a, aastas 20 000 km sõitu.

1500x või 3000x tuleb lõdvalt täis neid seismajätmisi kus turbo on kuum . Igahommik preagugi turboautoga kiire sõiduga tööle ja seisma . 2x päevas. Ehk siis tavaline autokasutus = minujaoks mitte mingit jahutamist peale sõitu. Rinka/dragi puhul tõesti jahutaks ,sest jupid on kallid ja sissetulek keskmisel eestlasel mitte eriti suur mis tingib suurema hoolitsuse ja ettevaatlikuse .

sry offtopicu eest.

Võib olla on/teha turbote testimisest eraldi teema ja see jutt sinna tõsta. Igatahes, kiirel sõidul ja kiirel sõidul on vahe. Endalgi EGR kell pidevalt silma ees- andur enne turbot- ja temperatuurides on ikka suur vahe sõltuvalt sõidust. Kui täisrõhuga olen näinud kuni 900C, siis tavasõidul ainult 650 ja tühikäigul 500. Aga kus sa linnasõidul tekitad olukorra, et turbo töötaks 10 minutit järjest täisrõhul? Isegi 10 sekundit on probleemne, sest selleks ajaks ikka kiirus väga suur.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2009 23:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
Kas mõte karter suuremaks teha, et õli tase madalam oleks, on peast läbi käinud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2009 0:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pole kuhugi poole laiendada karterit.
Lisaks kas mitte pole kindel õlitase oluline, et kurvides pump kuivale ei jääks.
Suuremas karteris on õlil ka rohkem ruumi, et õlisööturil eest ära "sõita"

Täna proovisin veel sõita ja päris külmalt oli ikka jube kõva valge suits väljas.
Samas tallates ei olnud asi suitsenud ja võrreldes Silveri turboga suitseb minu oma poole vähem.
Imelik, et valges oli see suits sinine aga hetkel oli valge mis valge.
Peab päevavalges uuesti üle vaatama.

Proovin vist ikkagi selle kalli õige õlipumba ära enne kui päris korstnasse selle turbo kirjutan.
Samuti tuleks prooviks teha anum turbo äravoolule ja alles sealt õli pumpama hakata.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 56 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11