Erinevate turbode andmed

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Erinevate turbode andmed

Postitus Postitas Taavi »

Kindlasti on kasulik info ka teiste turboautode omanikele.

http://website.lineone.net/~jon_ed/Turbo_Table.htm
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Taavi, muutsin teemat natuke globaalsemaks ;)

paluks tulevikus lisada infot ja viiteid erinevate turbode kohta sellesse teemasse !
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
tehnic
Postitusi: 119
Liitunud: 14.11.2007 22:58
Asukoht: Läänemaa-Tallinn

Postitus Postitas tehnic »

tere, tekkis selline küsimus et kui tahan panna väiksemat kuuma koda siis järelikult tuleb ka turbiiniratas väiksem panna...et kas siis turbo tuleb pärast lasta tasakaalustada uue turbiinirattaga? :?
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

Loogiliselt peaks tasakaalustama juba sama tiiviku asendi muutmisel. Sina aga tahad panna päris uut tiivikut, seega jah peaks.
BMW M52 328i turbo
volvo245
Postitusi: 24
Liitunud: 07.06.2006 23:25
Asukoht: tln
Kontakt:

Postitus Postitas volvo245 »

[url=http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?t=614]1990 VOLVO 740 B230FT 0.8 Bar VX cam.and Eiker E1 7,5x17" rims[/url]
[url=http://hot.ee/hallkoer/vol.jpg]1990 VOLVO 760 B230FT[/url]
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Erinevate turbode andmed

Postitus Postitas KaroK »

Ega kellegil ei ole kogemata silma jäänud väikeste Mitsubishi turbode kaarte ?
Huvitaks turbo bensiinimootorile, mille väljundiks oleks turboga 100hp.
Mootor on 600cc ja piiratud 20mm õhuvõtuga.

http://www.mhimee.nl/action/showTurboch ... ticleId=32" onclick="window.open(this.href);return false;
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Erinevate turbode andmed

Postitus Postitas Motary1 »

FESTile turbo? Võid uurida jaapani KEI autode klassi, kuni 650cc mootorid ja paljud neist turbodega. Samas ei tasu unustada Smart Roadsteri
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Erinevate turbode andmed

Postitus Postitas KaroK »

Kus leidis nüüd postituse üles :-D
Oli tõesti uurimise all turbo kasutamise võimalikkus ja kasutegur antud masinal.
Eelkõige oleks turbo olnud vajalik juhul, kui oleks läinud väiksema 1- või 2 silindrilise mootori peale.
Sel juhul oleks saanud kaotatud kaalu asendada turbokompoti kaaluga.


Tavaturbode puhul pidi probleemiks (õhuvõtupiiraja ja selle tõttu tekkiva suure vaakumi pärast) olema turbo külma poole tihendite lekkimine. Miinuseid oli veelgi: süsteemi kaal ja põruda võivate detailide suurem hulk, komponentide paigutus.
Suurema ja tugeva plokiga 4 silindrilise mootori kasuks oli veel võimalus kasutada seda raami osana.
jne...
Praegu on isegi suhteliselt hea dünaamika, kuna auto kaalub gramm alla 200 kilo ja mootor arendab ca. 100 hp.

Igaljuhul sai uuritud ja loobutud.

aaa ja sel hooajal on ka veits teistsugust videomaterjali:
http://vimeo.com/37298472" onclick="window.open(this.href);return false;



Terv,

Vormeliveteran Karo
Vasta