TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Erinevate turbode andmed
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=647
1. leht 1-st

Autor:  Taavi [ 18.10.2005 9:33 ]
Teema pealkiri:  Erinevate turbode andmed

Kindlasti on kasulik info ka teiste turboautode omanikele.

http://website.lineone.net/~jon_ed/Turbo_Table.htm

Autor:  Samvel [ 18.10.2005 10:32 ]
Teema pealkiri: 

Taavi, muutsin teemat natuke globaalsemaks ;)

paluks tulevikus lisada infot ja viiteid erinevate turbode kohta sellesse teemasse !

Autor:  Samvel [ 27.10.2005 1:07 ]
Teema pealkiri: 

http://www.turbofast.com.au/GTseries.html

Autor:  jk [ 09.11.2005 16:00 ]
Teema pealkiri: 

varasem thread samal teemal http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=

Autor:  tehnic [ 20.02.2010 17:50 ]
Teema pealkiri: 

tere, tekkis selline küsimus et kui tahan panna väiksemat kuuma koda siis järelikult tuleb ka turbiiniratas väiksem panna...et kas siis turbo tuleb pärast lasta tasakaalustada uue turbiinirattaga? :?

Autor:  digimarket [ 20.02.2010 18:58 ]
Teema pealkiri: 

Loogiliselt peaks tasakaalustama juba sama tiiviku asendi muutmisel. Sina aga tahad panna päris uut tiivikut, seega jah peaks.

Autor:  volvo245 [ 21.02.2010 16:50 ]
Teema pealkiri: 

http://www.upload.ee/gallery/2224/Mitsu ... urbos.html

Autor:  KaroK [ 17.10.2010 21:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevate turbode andmed

Ega kellegil ei ole kogemata silma jäänud väikeste Mitsubishi turbode kaarte ?
Huvitaks turbo bensiinimootorile, mille väljundiks oleks turboga 100hp.
Mootor on 600cc ja piiratud 20mm õhuvõtuga.

http://www.mhimee.nl/action/showTurboch ... ticleId=32

Autor:  Motary1 [ 23.02.2012 11:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevate turbode andmed

FESTile turbo? Võid uurida jaapani KEI autode klassi, kuni 650cc mootorid ja paljud neist turbodega. Samas ei tasu unustada Smart Roadsteri

Autor:  KaroK [ 24.02.2012 3:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevate turbode andmed

Kus leidis nüüd postituse üles :-D
Oli tõesti uurimise all turbo kasutamise võimalikkus ja kasutegur antud masinal.
Eelkõige oleks turbo olnud vajalik juhul, kui oleks läinud väiksema 1- või 2 silindrilise mootori peale.
Sel juhul oleks saanud kaotatud kaalu asendada turbokompoti kaaluga.


Tavaturbode puhul pidi probleemiks (õhuvõtupiiraja ja selle tõttu tekkiva suure vaakumi pärast) olema turbo külma poole tihendite lekkimine. Miinuseid oli veelgi: süsteemi kaal ja põruda võivate detailide suurem hulk, komponentide paigutus.
Suurema ja tugeva plokiga 4 silindrilise mootori kasuks oli veel võimalus kasutada seda raami osana.
jne...
Praegu on isegi suhteliselt hea dünaamika, kuna auto kaalub gramm alla 200 kilo ja mootor arendab ca. 100 hp.

Igaljuhul sai uuritud ja loobutud.

aaa ja sel hooajal on ka veits teistsugust videomaterjali:
http://vimeo.com/37298472



Terv,

Vormeliveteran Karo

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/