Erinevate turbode andmed
Erinevate turbode andmed
Kindlasti on kasulik info ka teiste turboautode omanikele.
http://website.lineone.net/~jon_ed/Turbo_Table.htm
http://website.lineone.net/~jon_ed/Turbo_Table.htm
varasem thread samal teemal http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Re: Erinevate turbode andmed
Ega kellegil ei ole kogemata silma jäänud väikeste Mitsubishi turbode kaarte ?
Huvitaks turbo bensiinimootorile, mille väljundiks oleks turboga 100hp.
Mootor on 600cc ja piiratud 20mm õhuvõtuga.
http://www.mhimee.nl/action/showTurboch ... ticleId=32" onclick="window.open(this.href);return false;
Huvitaks turbo bensiinimootorile, mille väljundiks oleks turboga 100hp.
Mootor on 600cc ja piiratud 20mm õhuvõtuga.
http://www.mhimee.nl/action/showTurboch ... ticleId=32" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Erinevate turbode andmed
FESTile turbo? Võid uurida jaapani KEI autode klassi, kuni 650cc mootorid ja paljud neist turbodega. Samas ei tasu unustada Smart Roadsteri
Re: Erinevate turbode andmed
Kus leidis nüüd postituse üles
Oli tõesti uurimise all turbo kasutamise võimalikkus ja kasutegur antud masinal.
Eelkõige oleks turbo olnud vajalik juhul, kui oleks läinud väiksema 1- või 2 silindrilise mootori peale.
Sel juhul oleks saanud kaotatud kaalu asendada turbokompoti kaaluga.
Tavaturbode puhul pidi probleemiks (õhuvõtupiiraja ja selle tõttu tekkiva suure vaakumi pärast) olema turbo külma poole tihendite lekkimine. Miinuseid oli veelgi: süsteemi kaal ja põruda võivate detailide suurem hulk, komponentide paigutus.
Suurema ja tugeva plokiga 4 silindrilise mootori kasuks oli veel võimalus kasutada seda raami osana.
jne...
Praegu on isegi suhteliselt hea dünaamika, kuna auto kaalub gramm alla 200 kilo ja mootor arendab ca. 100 hp.
Igaljuhul sai uuritud ja loobutud.
aaa ja sel hooajal on ka veits teistsugust videomaterjali:
http://vimeo.com/37298472" onclick="window.open(this.href);return false;
Terv,
Vormeliveteran Karo
Oli tõesti uurimise all turbo kasutamise võimalikkus ja kasutegur antud masinal.
Eelkõige oleks turbo olnud vajalik juhul, kui oleks läinud väiksema 1- või 2 silindrilise mootori peale.
Sel juhul oleks saanud kaotatud kaalu asendada turbokompoti kaaluga.
Tavaturbode puhul pidi probleemiks (õhuvõtupiiraja ja selle tõttu tekkiva suure vaakumi pärast) olema turbo külma poole tihendite lekkimine. Miinuseid oli veelgi: süsteemi kaal ja põruda võivate detailide suurem hulk, komponentide paigutus.
Suurema ja tugeva plokiga 4 silindrilise mootori kasuks oli veel võimalus kasutada seda raami osana.
jne...
Praegu on isegi suhteliselt hea dünaamika, kuna auto kaalub gramm alla 200 kilo ja mootor arendab ca. 100 hp.
Igaljuhul sai uuritud ja loobutud.
aaa ja sel hooajal on ka veits teistsugust videomaterjali:
http://vimeo.com/37298472" onclick="window.open(this.href);return false;
Terv,
Vormeliveteran Karo