Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 23:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.10.2005 12:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
vahetasime suured pihustid originaalide vastu välja, et vaadata kas siis moto käib korralikult, aga ikka mitte. Käib esimesed sekundid ja siis hakkab paukuma ning õpuks sureb välja. Küünlad tahmavad ära koheselt. Nukkade ja vända märgid on paigas niiet süüde peaks olema õige.
Emanage sai nulli pandud ja ka ilma temata proovitud aga sama asi nii et viga selles ei ole!
mida võiks kontrollida? temp ja maf andurit?
välise temp andur on lahti aga se ei tohiks mõjutada nii...
lamda on kuskil 15-20cm kaugusel turbost...ei usu et tema ni valet infot edastab kui just täielikult peetis pole.
olen enda autol lamda lahti võtnud ja siis ei hakka ka mootor nii lonkama


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.10.2005 12:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
Täpsustuseks veel, et suurematel pööretel 3500... töötab enam vähem. Kui pedaaliga mängida hakkab ikkagi paukuma just summuti poolt mis eeldab et süüde on hiline, võimalik et nuka andur jamab?!
Besnu rõhk on normis, selles suhtes sama mis tehas ette näeb 2,2...2,7 olenevalt siis vaakumist.
Ise kipun arvama, et läbi või mingi kala võib olla järgmiste seadmetega: õhukulu lugeja, lamda või nuka andur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.10.2005 12:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Opelil annab ajust veakoodid välja võtta.

Mul on läpparis kooditabel ka olemas.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.10.2005 13:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
sai diagnostika tehtud ja seal ei näidanud midagi peale koodide kustutamist. Enne seda olid mälus lamda nõrk mass, õhulugeja nõrk mass...kui need kustutati siis uuesti ei tulnud...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.10.2005 16:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No siis mina kontrolliks andurite massipunktid üle ja puhastaks need ära.
Mõõda ka juhtmete takistused üle, siis näha kas kuskil on kontakti viga.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.10.2005 22:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
sai täna jamatud jälle ja tuli välja et õhulugeja on peetis. kui homme leiab uue siis saab edasi proovida...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2005 8:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
niii
uus õhulugeja ei aidanud midagi...sai veel tykk aega kõikvõimalikke juhtmeid kontrollitud ja siis tuli markol idee vanad kyynlad tagasi panna, mida mina ei uskunud kohe mitte et se aitab sest need 4 elektroodiga ja pole kohe mitte ette nähtud sinna. Uued olid calibra turbo omadest 1 aste kylmemad ja tuleb välja, et kohe mitte ei toiminud :S
täan tuleb kõik ilusti kokku panna ja vbl saab testima...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.10.2005 20:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Naljakas lugu, mul ka küünlades oli viga, et pöörded üle 5k ei läinud.
Tuli nagu fuel cut vahele, hakkas paukuma.
Probleem oli selles, et iridium küünlad tulid tehasest välja 1.1mm sädevahega aga originaalis oli autole ette nähtud 0.6-0.8mm.
Süütesüsteem ei jõudnud segu lihtsalt korralikult enam süüdata kõrge rõhu ja pöörde juures.

Originaal rõhuga ei olnud mingeid probleeme aga nii kui rõhku tõstsin hakkas jama pihta.

Nüüd saite auto korralikult tühikäigul käima?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.10.2005 2:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
käib kui rahulikult lasta aga kui gaasitada siis sureb välja...
proovisime seadistada kah aga orig pihustid jooxid jube kiiresti lõppu...
huvitav asi ka see et yxkõik mida ei teeks ei lähe segu kell kordagi rich poole peale...isegi kui turbo ei boosti veel...ei taha uskuda et oopli aju nii jubedalt piirab midagi...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 38 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11