Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2004 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
quattromees kirjutas:
Mul 3bar regulaator


Huvitav kuidas sul on 3 barine regulaator, kui:

3b mootoril on 3,5 bar
AAN/ABY on 4,0 bar
ADU (RS2) on 3,8 bar

http://s2central.net/motronic_03.html

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2004 23:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Jõuvanker kirjutas:
PS! saan selle kuu lõpus usast kätte raamatu nimega:"Maximum Boost": Designing, Testing, and Installing
Turbocharger , mille autor on: Corky Bell ! :roll:


Mul vedeleb selline raamat praegu kodus esiku põrandal ja ootab millal ma ta Xjan-ile tagasi viitsin viia... :)

Aga sellel raamatul on üks viga - kõik andmed on harjumatutes USA ühikutes - TQHQ kalkulaatorid küll mingil määral abiks aga mitte piisavad, et teha kõiki arvutusi.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2004 23:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
:D Niikaua kuni CB-i raamat läbi loetud ei ole ei tohiks üldse vastu rindu taguma hakata, ja siis ka ei tohiks kohe julgeks minna vaid tuleks kõvasti kogemusi omandada...

Mina ütleks OT jätkamiseks niimoodi (ettevaatlikult vastu rindu tagudes :D):
Mäng kütusesurvega on jama. Samamoodi kõik muud aju petmised manual boost controllerite, kinnikruvitud wg-te, jms näol. "An engine is an engine is an engine.... and to work it needs to be told how to and when."

Chippe saab ka stock mootorile ja natuke hoiataks valimast vähemalt uuemate autode puhul chippe, mis on diagnostikas tuvastatavad, kuna vist oli 2006 aasta kui TÜV vennad ka pistikuga aju veakoode lugema hakkavad - ajus ei tohi tegelikult olla muud softi kui tootja oma ju. Lisaks veel autodiileri poolt see ka näha ja neil siis võimalik see ümber kirjutatada/nullida vms + võimalik mäng garantiiteemadel jne!

Ostke chip, mis on tehtud konkreetse nimekirja mod-ide (või stock mootori) jaoks ja paigaldage need lisavidinad, mis vaja.
Kui see faas läbitud ja isu kasvanud, ostke uus chip, mis kangemaid lisavidinaid nõuab ja paigaldage need jne jne, mitte et võtate suvalise chipi ja siis proovite sarnast asja imiteerida, mis võibolla kunagi chipi kirjutaja mootoris tegi, paigaldades sinna "suurema turbo"...

Kui muu ei aita ja kindlasti on soov jätkata eksperimenteerimist originaalajuga, siis ok, Soomes on kutt olemas, kes originaal softe dekrüpteerib ja neid ringi kirjutab, pingis, vastavalt teie autole ja tehtud modifikatsioonidele. Odav ei ole (samas uuematel autodel kus aju juhib ka juba näidikuteplokki, immot jms on see tihti hädavajalik), seega oleks juba mõtekam minna lihtsalt progetava aju teed....

Soomes tehnikaülikooliga koostöös valminud Tatech on igati vinge aju, mille interface-i ja manuali tõlkimine ning eesti turule tulek on vaid aja küsimus. Tean isiklikult antud aju disainerit/progejat ja ka testijad ja ilmselt läheb nende müük siis varsti ka siin käima (küsige kui lähem huvi)

ok, OT-s kyll nüüd, minge nüüd siis CB-i raamatut lugema :)

quatromehele soovitus - pane õige map andur!

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.12.2004 12:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
Silwer kirjutas:
quattromees kirjutas:
Mul 3bar regulaator


Huvitav kuidas sul on 3 barine regulaator, kui:

3b mootoril on 3,5 bar
AAN/ABY on 4,0 bar
ADU (RS2) on 3,8 bar

http://s2central.net/motronic_03.html


Mõtlesin, et enne kui vastan, mõõdan üle, aga mu manomeetril pole hetkel sobivat vahelüli ja pole olnud aega seda ka hankida.

Miks ma arvan, et on 3 bar:
www.sjmautotechnik.com väidab 3 bar
Raamat "The Audi Quattro Book" väidab 3 bar
Pilt

Sinu poolt antud link väidab lehte allapoole kerides samuti 3 bar...
http://s2central.net/motronic_02.html

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Viimati muutis quattromees, 22.12.2004 13:51, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.12.2004 13:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
REF: Nukkvõll

Pane see mis meeldib. Hannese 200-l võisid olla mingid nn. custom nukad mida kasutati näiteks Revo S peal. Või siis mõne muu tuuningfirma toode....[/quote]

Originaalnukad

REF: Sidur ja võimsus

Originaal sidur surebki 4wd autol ära, kui seda retsida. Eriti väsitavad on kohalt launchid seda nii kastile, kui sidurile. Ma ei saanud 245 laiade rehvidega seda isegi uue siduriga teha - vaja oli kitsamaid rehve. Speedestil sai sõidetud 195 laiusega lamellrehvidega. Vähemalt sai natukenegi ratast libisema ja pauk sidurile ning kastile oli väiksem. Sinu autole on ka palju võimekamat sidurit saada. Minu omale kahjuks see nii lihtne ei ole. ...[/quote]

Kusjuures sidur suri ilma ühegi drop clutch launch`ita. (mitte, et ei oleks proovinud, vaid ei jõudnud nii kaugele :p ) Vastupidi - 5 käiguga tekkis üsna meeldiv veojõud, mida sellisel kujul enne polnud, kõigepealt läks sidur ringi just 4-5 käiguga kiirendades. Sidur polnud enam oma esimeses nooruses, uus sidur oleks arvatavasti vastu pidanud.

Kokkuvõtteks:
Ma ei väidagi, et chipi ja vedruga sul masin võimsamaks ei läinud. Lihtsalt õigete komponentidega saaks veel parema tulemuse ja suure tõenäosusega ka parema töökindluse...[/quote]

Nõus.

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.12.2004 14:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Tundub, et siis on ühel ja samal veebilehel vastukäivat infot.

Sest minu poolt antud lingil ütleb selge sõnaga:

"The ABY engine uses slightly higher fuel pressure and higher flowing fuel injectors than the 3B. The ABY runs at 4.0 bar above manifold pressure whereas the 3B runs at 3.5bar above manifold pressure. The ABY injectors utilise a 4-hole pattern for improved vapourisation in comparison to the 1-hole injectors on the 3B. Even higher rated injectors are used on the RS2 (ADU) engine in conjunction with a slightly higher rated fuel pump. As far as I know, the 3B, ABY and AAN engines all use the same fuel pump."

Aga tundub, et sul on õigus. 3B rõhuregulaatorile on kirjutatud peale 4bar mis siis on järelikult 3 bar + 1 bar turbo poolt toodetavat ülerõhku.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2004 1:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
natuke ka teemasse, mis sellest et RX7-me kohta...

http://www.teamfc3s.org/info/articles/fcd/diy_fcd.htm

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2005 18:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
Tegin siin tükk aega tagasi juttu rõhuregulaatoriga fuel - cut`i kaotamisest, kuid katsetamiseni pole jõudnud. Paari päeva jooksul kavas siiski proovida. Rõhuregulaatori sean MAP sensorisse minevale voolikule ette:

Pilt

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2005 18:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Teema on suht laiali valgund...üks küssa

Mis on selle pilliga plaanid või eesmärk?

Ma ei saa ühte lolli mõtet peast välja panna see sama tehnika ja ka 4WD pikema kerega 700kg estfieldi peale (ainult kiienduseks) :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2005 20:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
quattromees kirjutas:
Tegin siin tükk aega tagasi juttu rõhuregulaatoriga fuel - cut`i kaotamisest, kuid katsetamiseni pole jõudnud. Paari päeva jooksul kavas siiski proovida. Rõhuregulaatori sean MAP sensorisse minevale voolikule ette:


Inimloomus on ikka imelik - vaid oma vigadest õpitakse...
Aga edu igal juhul... :)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2005 15:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Silwer kirjutas:
Audi 20v mootoriga on originaal ajuga ja õige softiga võimalik igapäevaselt kuni 375hp (Ntx. Audi S4/S6 Revo S), mida on võimalik lühiajaliselt veel kurjemaks ajada ~ 400-450hp. Kõik üle selle vajab juba progetavat aju.

Vastav chip, suurem turbo ja paremini hingav väljalaskekollektor on igapäevaselt sobiv 300+ tiba peale hp jaoks (ntx. Audi S4 Revo). See 300hp on olemas 1,3 bar ülerõhu juures!!! Saab ka lühiajaliselt peale keerata nii umbes 1,6 bar-ini (kuni 375hp) .


Küsimus: kas seda stock K26 turboga? Ja kui, siis milline on selle K26 täpsem markeering, neid on mitmeid erinevaid? Minu teada on K26 max rõhk 1.7-1.8 Bar juures, olenevalt tüübist.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2005 22:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
RS2 või SMS turboga on võimalik 375hp ja ka 400 on kättesaadav. Kui on rohkem jõudu vaja siis oleks minu arvates Garrett GT30R tegija...

K26 ise veel ei tähenda midagi. Vanad Audi 100 ja 200 mudelid kasutasid ka K26 turbot, kuid see on nagu öö ja päev, kui teda võrrelda RS2 turboga.

RS2 turbo arutelu on siin: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=5303

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 14:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Jah, seda ma räägingi, seepärast tahangi teada, mis tüüpi K26 turbot kasutatakse. K26 on ka nt Porsche 911 Turbol peal (K26 8.10), nii et jah, erinevad on tüübid igal juhul.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2005 1:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2004 13:37
Postitusi: 160
Asukoht: tar2
quattromees kirjutas:
Tegin siin tükk aega tagasi juttu rõhuregulaatoriga fuel - cut`i kaotamisest, kuid katsetamiseni pole jõudnud. Paari päeva jooksul kavas siiski proovida. Rõhuregulaatori sean MAP sensorisse minevale voolikule ette:

oeh.

MAP sensor väljastab max. rõhu juures, ehk siis sinu 200kpa MAPi puhul juba 1.0 bar ülerõhu juures, 4.9V. selle järgi saab aju aru, et max boost on käes.

mõtle ise, mis saab, kui aju ei tea, kui palju sul rõhku tegelikult on- süüde, pihustiaeg...jne


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2005 13:41 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 12:45
Postitusi: 40
Asukoht: ---
Jõuvanker kirjutas:
Tere siis ka minu poolt!
Mulle hakkab see foorum tõsiselt meeldima, nähes siin tuttavaid tegelasi tuttavatel teemadel diskuteerimas.
Sellel teemal võib pikemalt diskuteerida meelsamini laua taga, paber ja pliiats näpu vahel. :roll:


Tervitused ka minu poolt aga samade sõnadega. :evil:

_________________
---


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11