Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2005 13:54 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 12:45
Postitusi: 40
Asukoht: ---
Raceboy kirjutas:
Jah, seda ma räägingi, seepärast tahangi teada, mis tüüpi K26 turbot kasutatakse. K26 on ka nt Porsche 911 Turbol peal (K26 8.10), nii et jah, erinevad on tüübid igal juhul.

Esimesed k-26 ei jahuta veega
Teised ei ole veel jõudnud normaal suhte arvuni ja omavad väiksemat alumin (külkotsa=43mm) kui on kuum (malm=56mm) läbimõõt
Kolmandad alles porsedele toodetud turbod on head
RS-2 (alum=48mm ja malm=53mm )
otsi porshel on (alum=56 ja malm=53) vot see on vägahea

_________________
---


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2005 14:05 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 12:45
Postitusi: 40
Asukoht: ---
riceboy kirjutas:
Mis on selle pilliga plaanid või eesmärk?

Ma ei saa ühte lolli mõtet peast välja panna see sama tehnika ja ka 4WD pikema kerega 700kg estfieldi peale (ainult kiienduseks) :-D


Ise teha estfild ?? miks kaotada kg-sid 4WD -le pigem nagu F1 toruraam
Juhi taga on moto2,2T+esiveokast ja kõik lisaseadmed on esi rataste vehel = 5+ kiirendus
Teoreetiliselt 850kg ja üle 500hp

_________________
---


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2005 14:12 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 12:45
Postitusi: 40
Asukoht: ---
[quote="xjan"]:D Niikaua kuni CB-i raamat läbi loetud ei ole ei tohiks üldse vastu rindu taguma hakata

ma ei ole seda raamatut lugenud kuid kahtlen et leiad sealt mõne küsimuse millele ma vastust ei tea välja arvatud ühikute ümber teisendused.

_________________
---


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2005 14:42 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 12:45
Postitusi: 40
Asukoht: ---
xjan kirjutas:
:D kui TÜV vennad ka pistikuga aju veakoode lugema hakkavad - ajus ei tohi tegelikult olla muud softi kui tootja oma ju.

ostke chip, mis on tehtud konkreetse nimekirja mod-ide (või stock mootori) jaoks ja paigaldage need lisavidinad, mis vaja.

Kui muu ei aita ja kindlasti on soov jätkata eksperimenteerimist originaalajuga,


lasin pista pistiku taha huvi???? näitas auto-ost=MTM, aju =MTM, chip=MTM
??? KUS ON PROBLEEMID ??? olen teine omanik.

??? eksperiminteerima ??? miks kui tunned tehnika põhitõdesid???
nimeta asi mida sa ei oska ära petta.

-süüte alg impulls =muuda andur/pulga asukohta
-halli andur(pihusti algus lõpp) =osta reg nuki ratas keera aken kuhu tahad
tahad kraadides pikemat nukki =mitu kraadi pikem nukk sama palju halli aken hilisemaks =lõpetab pentsu pihustamise koos nukiga (ja viimane sissevoolanud segu enne klapi sulgu jääb õige vahekorraga küünla alla.
-tahad suuremaid pihusteid =pane reg õhu lugeja
-tahad suuremat turbot =pane
-turbo ja surve klapistus= liiga pikk teema küsikui vaja.
JA KOGU SEE NÄNN TÖÖTAB ORIGINAALIGA VÕI CHIPIGA

_________________
---


Viimati muutis forsin, 05.03.2005 15:01, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2005 14:51 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 12:45
Postitusi: 40
Asukoht: ---
Silwer kirjutas:
the 3B, ABY and AAN engines all use the same fuel pump."

Aga tundub, et sul on õigus. 3B rõhuregulaatorile on kirjutatud peale 4bar mis siis on järelikult 3 bar + 1 bar turbo poolt toodetavat ülerõhku.


200-l (3B)on jäme bensu pump mis lööb 5 BAR ja
S-6 (AAN)on peenike bentsu pump mis lööb 3,7 bar
ja aan surve klapi peal on 4,0 bar

_________________
---


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2005 17:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
forsin kirjutas:
Raceboy kirjutas:
Jah, seda ma räägingi, seepärast tahangi teada, mis tüüpi K26 turbot kasutatakse. K26 on ka nt Porsche 911 Turbol peal (K26 8.10), nii et jah, erinevad on tüübid igal juhul.

Esimesed k-26 ei jahuta veega
Teised ei ole veel jõudnud normaal suhte arvuni ja omavad väiksemat alumin (külkotsa=43mm) kui on kuum (malm=56mm) läbimõõt
Kolmandad alles porsedele toodetud turbod on head
RS-2 (alum=48mm ja malm=53mm )
otsi porshel on (alum=56 ja malm=53) vot see on vägahea


Kõike seda ma tean, aga palju nende Audi K26-ga maks stabiilne boost on?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2005 20:59 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 12:45
Postitusi: 40
Asukoht: ---
Raceboy kirjutas:
forsin kirjutas:
Raceboy kirjutas:


Kõike seda ma tean, aga palju nende Audi K26-ga maks stabiilne boost on?


KKK-26 (RS-2)
Mitu kuupmeetrit mingi ajaga puhub ei tea
tutika panin audi S -le peale ja sumpa klapp tehase seades ~1,4 BAR
ja turbo jõudis puhuda vaid 2,2 kompuutrile (manomeetriga mõõtes 1,2 BAR) võtsin turbo maha ja tegin ise mõlemad otsa korpused ümber.
Paigaldades tehase seadega sumpa klapile sain tulemuseks 1,8 BAR manomeetriga mõõtes sisselaske kolektorist (kui kompuuter näitaks oleks number 2,8 )
KUI EI TAHA ÄRA USU
edasiseks surve tõstmiseks ronisin sumpa klapi vedru kallale ja tarbin igapäeva sõidul kuni 2,2 BAR manomeetriga mõõdetud üle rõhku
JÄLLE KUI EI TAHA ÄRA USU

_________________
---


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2005 0:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
forsin kirjutas:
xjan kirjutas:
:D Niikaua kuni CB-i raamat läbi loetud ei ole ei tohiks üldse vastu rindu taguma hakata

ma ei ole seda raamatut lugenud kuid kahtlen et leiad sealt mõne küsimuse millele ma vastust ei tea välja arvatud ühikute ümber teisendused.


Forsin, rõõm sind siin näha, kuid seda pean ütlema, et selle raamatu lugemine ei tule küll kellegile kahjuks...

PS! Olen kaotanud su numbri aga mul on tiba ideid kuidas su S6-e tiba väledamaks teha ilma, et peaksid vaeva nägema oma kõikvõimalike andurite petmisega - võta ühendust ja räägime asjast täpsemalt... :)

Raceboy, oma küsimusele saad vastuse siit: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... rbomap.htm

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2005 19:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
heh, huvitas mind just asi sellest aspektist, palju Eestis keegi on Audi 10V K26-st välja võtnud. Mu enda omal on ikka Porsche jaoks tehtud, ja seda nii kuuma (flants kolmnurkne) kui külma osa poolest (int. bypass klapiga), tahaks teada, palju erinevus on.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2005 22:42 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 12:45
Postitusi: 40
Asukoht: ---
Silwer kirjutas:
Turvaprobleem jääb alati sellise tegevuse juures.

Reaalsus on selline. Audi 20v mootoriga on originaal ajuga ja õige softiga võimalik igapäevaselt kuni 375hp (Ntx. Audi S4/S6 Revo S), mida on võimalik lühiajaliselt veel kurjemaks ajada ~ 400-450hp. ilma et tekiks cut off, kuid nagu alati on tegemist riskiga...

Aga eks igaüks ise teab, kui paks ta rahakott on ja vastavalt sellele siis petab oma mootori erinevaid andureid ja keerab rõhku peale.


Aitäh SILWER sinu soft (kivid ) :p rõhk juba pikemat aega igapäevatarbimisel kuni 2,0 BAR-i (sisselaske koldes) ja töötab varsti aasta,
täna käisin ülevaatusel trükin tulemused,

results 1
temp C =81
1/min = 900 p/m
CO = 0,184
O2 = 0,47
Lamda 1,011

results 2
temp C =90
1/min = 2480 p/m
% vol CO = 0,178
% vol CO2 = 14,88
% vol O2 = 0,14
ppm vol HC = 36
Lamda = 0,999
% vol CO vrai = 0,178

Hea softi ülevaatus tulemused originaal pihustitega ja tulemus :arrow: (1860 kg kaalutud 24,juuli pärnu kiirendusel) ja aeg kuu hiljem peale softi soetamist 400m = 13,6 s.

_________________
---


Viimati muutis forsin, 23.04.2005 21:45, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.04.2005 7:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Forsin, kas sa mu PS-i kätte said? Oleksid sa nõus mu turbot modifitseerima?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2005 21:34 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 12:45
Postitusi: 40
Asukoht: ---
Raceboy kirjutas:
Forsin, kas sa mu PS-i kätte said? Oleksid sa nõus mu turbot modifitseerima?

Tõsiseid tehnika fänne aitan meelsasti.
:evil:

_________________
---


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2005 21:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
forsin kirjutas:
Raceboy kirjutas:
Forsin, kas sa mu PS-i kätte said? Oleksid sa nõus mu turbot modifitseerima?

Tõsiseid tehnika fänne aitan meelsasti.
:evil:


Aga ma siis annaks oma fööni sulle vaadata, helista 55 505 801 või anna oma nr, toon ta sulle ära :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11