rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
perfectenemy
Postitusi: 12
Liitunud: 22.08.2006 22:03

rumalad küsimused...

Postitus Postitas perfectenemy »

tahaksin endale turbo asjad üldiselt selgeks teha!

ütlen kohe et ei ole saanud turbomootoriga autot uurida ja näpuga katsuda ja eihakka ka ise veel turbot kuhugi panema vaid tahaks asjadest lihtsalt aru saada.

olen ka "turbo teooria" teema mitmeid kordi läbi lugenud.

loodan et aidatakse

mis asju on vaja turbo peale panemiseks? kui midagi puudu siis palun täiendage.

Turbo ise
wastegate
BOV/bybass
intercooler
väljalaske kollektor
torud kõige selle ühendamiseks
Viimati muutis perfectenemy, 15.09.2009 17:24, muudetud 1 kord kokku.
stk
Postitusi: 202
Liitunud: 17.04.2006 17:14

Re: lollilt lihtsad küsimused teie jaoks!

Postitus Postitas stk »

perfectenemy kirjutas:tahaksin endale turbo asjad üldiselt selgeks teha!

ütlen kohe et ei ole saanud turbomootoriga autot uurida ja näpuga katsuda ja eihakka ka ise veel turbot kuhugi panema vaid tahaks asjadest lihtsalt aru saada.

olen ka "turbo teooria" teema mitmeid kordi läbi lugenud.

loodan et aidatakse

mis asju on vaja turbo peale panemiseks? kui midagi puudu siis palun täiendage.

Turbo ise
wastegate
BOV/bybass
intercooler
väljalaske kollektor
torud kõige selle ühendamiseks

soovitaks otsingut kasutada ja erinevate kasutajate auto teemasid uurida!
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Re: lollilt lihtsad küsimused teie jaoks!

Postitus Postitas Fos »

perfectenemy kirjutas:
mis asju on vaja turbo peale panemiseks? kui midagi puudu siis palun täiendage.

Turbo ise
wastegate
BOV/bybass
intercooler
väljalaske kollektor
torud kõige selle ühendamiseks
arvestades sellega, et turbost tuleb lisa kw, mida tavaliselt originaal pihustid ära ei toida, siis :
eelnev +
1. pihustid
2. pump (võibolla)
3. turbo jahutuseks vesi ja/või õli torud, oleneb turbost
3. wastegate juhtimiseks boost controller
4. pensu surve reguleerimiseks FPR
5. segukell (hea, kui wb), boosti kell --- ps need asjad peavad olema!
6. karteri tuulutus ringi teha, kas PCV klapp ja/või lihtsalt tuulutus viia õhulugeja juurde, rõhu all olevast osast välja.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

hakkame ikka surveastmest pihta :lol:
seega kolvid - kepsud
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
perfectenemy
Postitusi: 12
Liitunud: 22.08.2006 22:03

Postitus Postitas perfectenemy »

Marko kirjutas:hakkame ikka surveastmest pihta :lol:
seega kolvid - kepsud

loetu järgi saan aru et surve aste saab alla ka metallist plokikaane tihendiga.

kolvid ja kepsud tuleks vahetada lühemate vastu, et silindrisse rohkem ruumi jääks? ja siis sellega alaneks surveaste veel.


neid autoteemasi olen päris palju uurinud, aga ei saa ikka täis selgust.


ja kas ma saan BOV ja bybassi erinevusest õieti aru et BOV laseb käiguvahetusel rõhu lihtsalt süsteemist õue aga bybass saadab selle intercooleri ette?
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

just selliste küsimuste pärast ongi mõttetud sellised teemad, sest kui sa ise midagi ei tee, siis sai saagi väga lihtsatest asjadest aru.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
perfectenemy
Postitusi: 12
Liitunud: 22.08.2006 22:03

Postitus Postitas perfectenemy »

kustutage teema ära, hakkan ennast juba veel lollimana tundma, tulen tagasi oma imelike küsimustega kui mul on mida turbotama hakata!


senikaua loen vaikselt edasi!
Raino
Postitusi: 44
Liitunud: 26.12.2004 4:06
Asukoht: Laulasmaa

Postitus Postitas Raino »

mis selles siis halba on kui keegi kysib ja ennast täiendab, tavaliselt saab siis ikka paremini asjast aru kui keegi sulle ise asja ära seletab. kõik ei ole sündinud Maximum boost kaenlas :roll: mulle hakkab vaikselt tunduma et selles foorumis on ka rohkem tilga näppijaid.
Mehed olge rohkem abivalmimad, ma ei ytlegi et igale lollile kysimusele peab vastuse andma.
Audi Allroad; Audi TT
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

abivalmis ma võin ju olla, aga otsingut peaks ka kasutama... bypass/bov on nii läbi nämmutatud teema juba...

aga palun:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ght=bypass
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
perfectenemy
Postitusi: 12
Liitunud: 22.08.2006 22:03

Postitus Postitas perfectenemy »

Fos kirjutas:abivalmis ma võin ju olla, aga otsingut peaks ka kasutama... bypass/bov on nii läbi nämmutatud teema juba...

aga palun:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ght=bypass


üritasin ka seda otsinguga leida, kuid ei suutnud, leidsin selle hiljem vanasi teemasi sorides.

aga tänud et ikka aitasite
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

panen ka siia ühe küsimuse juurde :)
nimelt sai käidud ühes vahvas laos,kus suht palju igasugu tjuuningvidinaid.nimelt tuvuse poolest sõbrale õlirõhunäidik toodud.sai siis vaadatud neid seal :lol: ja jäi pihku nn segukell...hiljem peale sõbra rõhunäidiku installi jäi piinama küsimus,et mille järgi se segunäidik töötab?palju,mis andurid ja kuhu ned paigaldatakse :?:
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

mingeid lisaandureid ei ole, ühendatakse külge + ja - ning kolmas juhe läheb lambda signaalijuhtme külge. Ja töötab see nö. voltmeetri põhimõttel, et mõõdab ära palju see lamda signaal on ning sellejärgi näitab.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

tänud.jälle targem :) ma nagu oma-arust ka paberitega mehhanik ja töötand lausa sellel alal,aga nagu näha... :oops: :-D

huvitav,kas siis kõigil lambda-anduritel on se takistuse muutumine vms sama :roll: kuidas muidu saaks kasutada universaal-lambdasid,et aju asjast õieti aru ka saaks...
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

noh, vaata, lamda andur "tekitab" voolu vastavalt sellele kui palju põlematta õhku seal väljalaskes on, ehk siis kuna neil tööpõhimõte üks, siis on neil ka muu sama. Ainuke vahe lamdadel on see, et osad on küttekehaga ja osad on ilma, näiteks minu auto(nissan200sx s13) ei taha kohe üldse külmalt töötada kui on kasutusel ilma küttekehata lamda.

Umbes nii vähemalt seletati asja mulle koolis :-D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Selle Narrowband segukella järgi näed sa seda, kui midagi on valesti.
Seadistada selle järgi võid ainult taevatähti :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta