TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

K:Turbo minu autole
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=589
3. leht 33-st

Autor:  Raceboy [ 20.08.2006 23:10 ]
Teema pealkiri: 

inc13 kirjutas:
Mul oleks abi tarvis sobivate turbote leidmiseks ford v6 mootorile

mootor ise :
töömaht 2936 ,24 klappi
bore 93 mm
stroke 72mm
cr 9,7:1
max rpm 7250
soov teha twin turbo setup


2x K16.

Autor:  Raino [ 22.08.2006 12:38 ]
Teema pealkiri: 

rohkem ei oska siis midagi keegi pakkuda?

Autor:  veider [ 28.08.2006 21:06 ]
Teema pealkiri:  Segane...

:shock: :shock: :shock: Paras priiskaja oled ma vaatan, ma panin gsile turbo ja mul läks 4 päeva ja kusagil 4000 - 5000 eeku ja enamvähem vaadatav on kah...

Mihkel kirjutas:
No bemmi projekt läks ilma töö hinnata ~35k ja asi oli kasutusmugavusest väga kaugel.
~50k võid arvestada, kui tahad korraliku asja saada, nii et vaadata kannataks ja asi ka normaalselt töötaks.

Iseehitajad teevad muidugi odavamalt aga siiani ma pole näinud veel ühtegi odavat projekti,
mis NORMAALSELT (nii nagu peab) töötaks ja ka kapotialt viisakas välja näeks.

Autor:  veider [ 28.08.2006 21:08 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
inc13 kirjutas:
Mul oleks abi tarvis sobivate turbote leidmiseks ford v6 mootorile

mootor ise :
töömaht 2936 ,24 klappi
bore 93 mm
stroke 72mm
cr 9,7:1
max rpm 7250
soov teha twin turbo setup


2x K16.


Ei ole tarvidust ostad 2x k14 too läheb madalamalt pöördesse ja ühe saad juba T6nis'e käest koos ic'ga

Autor:  Kuuno [ 29.08.2006 0:48 ]
Teema pealkiri: 

madalamalt pöördesse aga 3L mootori puhul mis saab lõpus? turbodel ressurss otsas ja kõik :)

Autor:  Mihkel [ 29.08.2006 0:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Segane...

veider kirjutas:
:shock: :shock: :shock: Paras priiskaja oled ma vaatan, ma panin gsile turbo ja mul läks 4 päeva ja kusagil 4000 - 5000 eeku ja enamvähem vaadatav on kah...


No siis meil on erinevad arusaamad asjadest ilmselt.

Kirjutad äkki oma setupi siia üles ja mõned pildid kapotialusest?

Autor:  Kuuno [ 29.08.2006 17:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Segane...

Mihkel kirjutas:
veider kirjutas:
:shock: :shock: :shock: Paras priiskaja oled ma vaatan, ma panin gsile turbo ja mul läks 4 päeva ja kusagil 4000 - 5000 eeku ja enamvähem vaadatav on kah...


No siis meil on erinevad arusaamad asjadest ilmselt.

Kirjutad äkki oma setupi siia üles ja mõned pildid kapotialusest?


tahaks samuti näha kenat, vastupidavat projekti mis maksab 4k :)
no offence!

Autor:  Marko [ 29.08.2006 18:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Segane...

Kuuno kirjutas:
Mihkel kirjutas:
veider kirjutas:
:shock: :shock: :shock: Paras priiskaja oled ma vaatan, ma panin gsile turbo ja mul läks 4 päeva ja kusagil 4000 - 5000 eeku ja enamvähem vaadatav on kah...


No siis meil on erinevad arusaamad asjadest ilmselt.

Kirjutad äkki oma setupi siia üles ja mõned pildid kapotialusest?


tahaks samuti näha kenat, vastupidavat projekti mis maksab 4k :)
no offence!



mõhh...
räägi mis jõud masinal nüüd on? ja palju sellega paugutanud oled?

Autor:  veider [ 31.08.2006 0:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Segane...

Marko kirjutas:
Kuuno kirjutas:
Mihkel kirjutas:
veider kirjutas:
:shock: :shock: :shock: Paras priiskaja oled ma vaatan, ma panin gsile turbo ja mul läks 4 päeva ja kusagil 4000 - 5000 eeku ja enamvähem vaadatav on kah...


No siis meil on erinevad arusaamad asjadest ilmselt.

Kirjutad äkki oma setupi siia üles ja mõned pildid kapotialusest?


tahaks samuti näha kenat, vastupidavat projekti mis maksab 4k :)
no offence!



mõhh...
räägi mis jõud masinal nüüd on? ja palju sellega paugutanud oled?

Jõudu ei tea aga 0.7 barise rõhuga pidamis probleemidega 400m@160 km/h ja arvan et segu pisut lahja kui keegi soovib näha siis laupäeval tulen raadile... http://www.zone.ee/veider/Gsi/DSC00128.JPG?2 Ja pealepanekuga oleks kiireminigi saand, aga kasutasime vennaga tehnikat 8 korda mõõda, 8 korda lõika ja 9 korda keevita!!! :roll:

Autor:  coupe [ 14.09.2006 20:59 ]
Teema pealkiri: 

Bmw E36 328 142kw
Plaaniks on sisi kevadel selline auto seotada turbo projketiks...auto peaks jjäma samas igapäeva sõidu jaoks
Oskab keegi öelda mis võisk tulle ligikaudseks hinnaks nii,et hiljem kannataks ka rahulikult kapotti avada ja teistele näidata...ise väga suus meister ei ole aga aitaks igal võimalusel....
ja siis muidugi küsimus palju võiks lõpuks võimsust olla... nm ja kw.

Autor:  turbobmw [ 14.09.2006 21:07 ]
Teema pealkiri: 

Arvesta 30-50k.

Autor:  coupe [ 14.09.2006 21:11 ]
Teema pealkiri: 

turbobmw kirjutas:
Arvesta 30-50k.


aga kw ja nm? mingi ligikaudnegi...et nt maksimum mis 50k eest võiks saada?

Autor:  Mihkel [ 15.09.2006 0:43 ]
Teema pealkiri: 

30-50k on tegelikult igapäevaauto puhul vähe arvestatud, kuna just sõidumugavus võtab häälestamisel kõige suurema aja.
Ma arvan, et igapäevaselt ei taha sinna ämbriga ka kütet peale kallata.
Pealekõike peab asi töökindel olema, mis omakorda maksab.

Autor:  Raimo [ 15.09.2006 10:00 ]
Teema pealkiri: 

M52B28 mootori puhul tuleks natuke uurida, kuidas kaanepoldid korralikult kinni tõmmata saaks. Mõnede BMW mehaanikute väitel on isegi stock mootorite puhul probleem, et kaanepoltide keermed ei ole piisavalt tugevad. Ehk siis tuleks mõelda kas saab kasutada midagi "timesert" sarnast - näiteks: puurida suuremad avad blokki ja panna nö teraspuksid, kus on keere sees kaanepoldi jaoks.
lisaks on need plokid nikasiliga, kui ära kulub, siis viskad minema või lased terashülsid panna.

Autor:  Miq [ 15.09.2006 11:54 ]
Teema pealkiri: 

kas mitte tikkpolt pole õige asi selleks?

3. leht 33-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/