Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 13:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 495 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 33  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.12.2006 13:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
võhik kirjutas:
ranz kirjutas:
võhik kirjutas:
suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??

:oops:

Alustaks ikka sellest mis auto sul on? ja ega seda rõhku suht niisama peale keerata nii väga ei saagi, suuremosa originaal ajusid lihtsalt ei luba seda.


tubot veel mu auto küljes ei ole
aga lisalt nagu tahaks teada kuda moodi se asi käib ja kuda seda mõõta saab ?

Vaevalt sulle keegi sellele üldse vastamagi hakkab. Soe soovitus, võta aega ja loe sedasama foorumit ning sa saad ka vastused.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.12.2006 19:43 
Eemal

Liitunud: 17.12.2006 21:36
Postitusi: 3
ranz kirjutas:
võhik kirjutas:
ranz kirjutas:
võhik kirjutas:
suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??

:oops:

Alustaks ikka sellest mis auto sul on? ja ega seda rõhku suht niisama peale keerata nii väga ei saagi, suuremosa originaal ajusid lihtsalt ei luba seda.


tubot veel mu auto küljes ei ole
aga lisalt nagu tahaks teada kuda moodi se asi käib ja kuda seda mõõta saab ?

Vaevalt sulle keegi sellele üldse vastamagi hakkab. Soe soovitus, võta aega ja loe sedasama foorumit ning sa saad ka vastused.


ok loen siis kõik hoolikalt läbi ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 28.12.2006 17:40 
Eemal

Liitunud: 28.12.2006 16:55
Postitusi: 5
Asukoht: tln
Kuuno kirjutas:
Blow Off-blow off laseb tekkinud ülerõhu käiguvahetusel atmsofääri ja tekitab seda pshhht :P heli. Väikese rõhu puhul ei ole ta vajalik, aga võiks olemas olla!

on tal siis siduri või gaasi pedaali küljes mingi andur või kust ta aru saab millal lasta?

vastasel juhul käiksid pöörded käiguvahetusel piirajasse?

et lagi ei tekiks ongi ju hea kui rõhk käiguvahetusel ka üleval?

:) ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2006 17:43 
Eemal

Liitunud: 10.11.2006 10:42
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
jah sisselaskest, mitte pedaali küljest

_________________
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 28.12.2006 20:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
MSport kirjutas:
et lagi ei tekiks ongi ju hea kui rõhk käiguvahetusel ka üleval?
:) ;)

tegelikult saab see kokku surutud õhk liikuda peale siibri sulgumist, ainult ühes suunas ja see on tagasi turbo poole.esiteks ei ole see tagasilöök kasulik turbsile endale ja teiseks pidurdab ta maha turbiini pöörlemise, sest gaasipedaali lahti lastes väheneb ka väljalaskest tuleva gaasi maht mis süsteemi pöörlema paneb in the first place.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2006 21:51 
Eemal

Liitunud: 28.12.2006 16:55
Postitusi: 5
Asukoht: tln
arusaadav , algul mul jäi mulje et väljalaskest läheb rõhk atmosfääri :lol:

andur ikkagi tal siis ju gaasiklapi küljes?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2006 22:02 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
vaakumi abil imetakse klapp lahti (mehaaniliselt), kui täpsem olla siis ühes otsas peab ka mingisugune rõhk olema.

ja vaakum saadakse sisselaske kollektorist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2006 12:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
on nii selliseid mis atmosfääri kui ka selliseid mis tagasi ringlusesse õhu lasevad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2007 21:30 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 12:45
Postitusi: 40
Asukoht: ---
Kuuno kirjutas:
Cr6zz kirjutas:
mis asi on madala surveastmega mootor?


surveaste on kahe kambri mahu suhe ehk selle kui kolb on yleval ja selle kui kolb on all.
tänavasõidu autodel on se suhe kuskil 10.1:1 aga turboautodel nt 8.8:1
ei oska öelda kust maald algab madal surveaste aga pms alla 10 :)
On ka kolmandad,
nimetaks neid targa ajuga turbo mootorid mis töötavad kuni 13,0
näiteks audi 2,2 turbo AAN +veel mõned.
Ja tarkus seisneb selles et vabalthingavana sõidab nagu tavaline auto aga kui turbo hakkab mehiselt puhuma tekib sellise surve astmega tetonatsioon aga aju keerab vastavalt teton andurile süüte hilisemaks või vajadusel ka üli hiliseks ja igapäeva elus on väga meeldiv sõita.
Muidugi on mõnel vastu vaidlejal õigus kui ta ütleb et madala surve astmega saaks rohkem hobujõude,
Aga samas jõuetu madala surveastmelisega ei kannata korralikult sõita selle otatava boost pauguni ja kas saab kõik aeg sõita ainult lapats põhjas?

_________________
---


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2007 23:31 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
forsin sinu ulmejutte ei ole meil vaja lugeda, ole hea kontrolli oma faktid kõigepealt ära, ennem kui midagi siia foorumisse kirjutad


AAN mootori surveaste on 9.3 ning audi juhtelektroonike ei ole küll teab mis tehnikaime.


Ja miks su Eestikeele kirjaoskus jätab mulle mulje, et sa oled 8klassi haridusega?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2007 0:29 
Eemal

Liitunud: 20.02.2007 0:22
Postitusi: 8
Asukoht: kesk soome
võib juhtuda,et,kirjutasin väga mööda millestki,aga kuna ise nendest asjadest suurt midagi ei tea siis võiks keegi seletada lahti need asjad ja vajadusel parandada...tänud ette ära juba :)

kui muidu on sisselaskes vaakum millega töötab piduri võim ja muu jama siis kui sinna turbo peale panna on ülerõhk ?

kuidas pidurivõim ja muu sellised asjad töötavad ?

ja kust saab vaakumi bov avamiseks ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2007 0:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
laurii kirjutas:
võib juhtuda,et,kirjutasin väga mööda millestki,aga kuna ise nendest asjadest suurt midagi ei tea siis võiks keegi seletada lahti need asjad ja vajadusel parandada...tänud ette ära juba :)

kui muidu on sisselaskes vaakum millega töötab piduri võim ja muu jama siis kui sinna turbo peale panna on ülerõhk ?

kuidas pidurivõim ja muu sellised asjad töötavad ?

ja kust saab vaakumi bov avamiseks ?

Jah tõesti oled alustanud valest otsast... enne oma esimest posti võiks siiski ju natuke aega kulutada ja lugeda juba olemasolevaid teemasid :? sinu viimasele küsimusele on vastus lausa siinsamas teemas mõni post ülevalpool olemas :!:

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2007 17:18 
Eemal

Liitunud: 20.02.2007 0:22
Postitusi: 8
Asukoht: kesk soome
no eks ma uuri siis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2007 14:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2005 14:59
Postitusi: 28
Tegelikult on küsimus lihtne. Puudutab see siis sisselaskesse mineva õhu jahutust. Keegi võiks seletada lihtsalt ja kiirelt mis on erinevate jahutussüteemide vahe. Millisel korral oleks otstarbekas kasutada õhk/vesi tüüpi lahendust. Mis on ta plussid ja mis miinused. Tänud

_________________
Ikka vaikselt edasi...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2007 16:25 
Eemal

Liitunud: 04.03.2007 16:09
Postitusi: 8
Tere!
Sai hilja aegu leedust toodud turboga e30 millel algselt olnud K kkk26 turbo.Ise ostsin auto sedasi et mootor laiali ehk kokku jooksnud.

Kuna plaan on ehitada uus turbokas siis oleks vaja mõne asja kohta nõu:)
Eelneval projektil oli kogukrempel mootoris stokk ja nagu näha ei pidand vastu vb mootor oli ise hõre või jumal teab mis
Et kas tasub uuesti ehitada orginaal sisuga või tuleks osta uued kolvid kepsud?

http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... ucts_id=53 siin üks variant kolvist

Ja üks variant kepsust
http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=466

Et kas orginaal vänt jääb pidama??või tuleb sellega ka midagi ette võtta?
Sportnuka müüsin maha kuna sellega ei pidavat turboautot käima saama

Ajuks juba ammu laua peal Vems orginaal ajuga pole midagi peale hakata :)
OOtan soovitusi :)
Tänades Rünno


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 495 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 33  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11